- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 2,496
türkçemizi doğru kullanmayan ve yabancı karakterler kullanan "katılımcılarla" ben paylaşımda bulunmuyorum. gitsin yabancılardan alsın önerileri...
Nerdeki yabancılardan.. ? :queen:
türkçemizi doğru kullanmayan ve yabancı karakterler kullanan "katılımcılarla" ben paylaşımda bulunmuyorum. gitsin yabancılardan alsın önerileri...
Nerdeki yabancılardan.. ? :queen:
yürekce sana yakışan cevabı vermişin tebrik ediyorum ve senınle aynı fikirdeyim ban arkadaşa tavsiye de bile bulumuyorum
qmse yoqmu haysung ilgili veya onnla ilgili bişi