Öneri İstiyorum !!

Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
yürekce sana yakışan cevabı vermişin tebrik ediyorum ve senınle aynı fikirdeyim ban arkadaşa tavsiye de bile bulumuyorum
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Piyasasını pek bilmiyorum ama, o paralara 2. el Suzuki AN-125 veya Kymco Agility 125 bulunmaz mı acaba?
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yürekce sana yakışan cevabı vermişin tebrik ediyorum ve senınle aynı fikirdeyim ban arkadaşa tavsiye de bile bulumuyorum

belki gönlüyle kendisi de seviyordur dilini ve yurdunu ama aklıyla da sevseydi keşke, o vakit içerisi ve dışarısı belli olurdu buralarda :bounce::bounce:
 
Katılım
6 Ocak 2010
Mesajlar
32
Cbr 125 de karar kıldım 152 deere bi bindim yokusta tökezledi bi soğudum bilemezsiniz artık bedavaya verseler almam (abarttım)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:34 ----------

şimdide aklımda hondanın yedek parçası durumu nasıl o korkuturmu yakıt durumu nasıL ???
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
yedek parça sorunu olmaz honda da fakat senin daha onlarca kez fikir değiştireceğine eminim, tavsiyem biraz kendi basına araştır kesin karar kıldığın modelleri almak için danış
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
şimdi arkadaşım hiç uğraşma giriyorsun www.sahibinden.com a fiyatına göre modeline markana göre bakıyorsun sana tercihim elinde pek paran yok verdiğin rakama göre en iyi scooter suzuki an125 geliyor akla 2000 mlyara 2007 2008 model çok temiz 5 6 bin km de dolu var alabilirsin honda beatde alabilirsin ama o fiyata temiz bulamazsın anca 2004 2005 model 20 30 bin km de dediğim gibi suzukiyi kapmaya bak yada todayde olabilir bende kullandım çk sağlam ama kesmiyor yetmiyor tercih senin hadi bakalım...
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
kanuni bobcat al yağ soğutmalı hp ve torku yüksek kaliteli birşey araştır sonra karar ver

Motor Tipi: tek silindir 4 zamanlı
Motor Hacmi: 150.1 cm3
Motor Çapı: 57.5x57.8 mm
Motor Sıkıştırma: 9,4:1
Motor Soğutma: Hava soğutmalı
Maksimum Güç: 11.28 HP/7750 d/d dev/dk
 
Katılım
6 Ocak 2010
Mesajlar
32
nakit 4000-5000 Arası Oldu .) Hyosung GT 250 R Ne diosunuz Bnm acayip hoşuma gitti + Japon Araç Yedek Parça durumunu bilmyorum ama
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
7
neden deer

rasco arkadaşım neden deer. bana göre o motor genel scooter dızaynına aykırı. benim sana tavsiyem kymco super 8 al ve ömür boyu kullan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst