- Katılım
- 1 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,944
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar bugün bir crypton da xenon gördüm uzun-kısa.O kadar güzel görünüyordu ki. . .Aydınlatmaya gelince benim motosikletimin beyaz ampülü var.Kısalar çok güzel ama uzunları yaktığımda görüntü kayboluyor desem yeri.Servise gittim ve sordum.Bana ince balans uzun-kısa japon malı xenon için 150 lira fiyat verdi. . .Şimdi ben bu xenon olayına kafayı takmış birisi olarak sizlere sorularımı sorayım.Kimi arkadaşlar diyor ki aküyü bitiyormuş. . .Kimisi diyor ki elektrik tesisatını yakıyormuş. . .Kimisi diyor ki xenon ısındı mı kapanıyormuş. . .Servise sordum direk cevap bu.''Tak yauvvvv.Motur değil mi bu. . .:queen:''Arkadaşlar inanın şimdi cryptonlu arkadaşı bulabilecek olsam çıkacağım sokağa soracağım.Ama bulamam.Ben xenon olayıyla kafayı sıyırmış durumdayım.Eğer bir sorun oluyorsa takmayacağım ama olmuyorsa da gerçekten motosikletimde bulunmasını isterim. . .:cat:

