Temiz bir ikinci el gv250 seçmek daha sağlıklı.
Keeway parçaları benzerlerinden çok daha kaliteli,daha pahalı. Dış aksam haricinde motor iç parçaları kendi parçası haricinde alınmasın düşüncesiyle biraz farklı üretilmiş.Dişli sayısı,tırnak sayısı şekli..vs..Dolayısıyla uzun vadede sıkıntı yaratacak,ithalatçısı sağlıklı olmayan çin malı motosikletleri tercih etmemek lazım. Örneğin v motorun birleştiği yerde keeway super shadow'un saplama şeklinde dökümden yapılmış bir debriyaj levyesi var.Bu parça uzun vadede kırılıyor. Parça bulunamıyor. Diğer kopyalarıylada uyumlu değil. Araştırması bedava (bulursanız bizede lazım hemen alalım)

Sözün özü, kore malı 29hp gücünde yabancı dergilerde test görmüş,kıyas yapılmış,dünya pazarında hatırı sayılan bir motosiklet olan gv250'yi tutup çin malı arkası zayıf motosikletlerle bir tutmak ya da kıyaslamak uygun düşmez.Saygılar. :bounce: