Land Cruiser 250 mi GV250 mi

Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
Gv ile tam dolu depo (40-43 tl arası fulleniyor) 300 km artcılı olarak yapıyorum,hesabını sen yap.Bu makinayı kıyaslayacağım tek 250 lik kymco venox olur.27000 km dir kullanıyorum sadece dişli,zincir yağ ve hava filtresi değişimi yaptım ve halada kullanıyorum.Ben tavsiye ederim ,hiçmi sorunu yok tabiki var, bence iki motor içinde açılmış başlıkları hatim etmekten başka çaren yok.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Ledow cxm250 ile Land 250 nin motorları aynı mı?

ledow%20siyah%20b%C3%BCy%C3%BCk.jpg


bunu önerirmisiniz? 0 ı 3600TL
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
Aynı değil biri 21-22 hp diğeri daha düşük hp.Amcamın oğlunda da land 250 var Zabit abi dediğim gibi o araştırmıştı landin motoru yamahada varmış aynı gücü aynı torku üretiyormuş sadece firma farklıymıs eğer yanlıs hatırlamıyorsam.
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
evet ben de bu tarz bi motor düşünüyorum ama LC ne yakıyor kullananlar yazabilir mi?
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Aynı değil biri 21-22 hp diğeri daha düşük hp.Amcamın oğlunda da land 250 var Zabit abi dediğim gibi o araştırmıştı landin motoru yamahada varmış aynı gücü aynı torku üretiyormuş sadece firma farklıymıs eğer yanlıs hatırlamıyorsam.

Amcanın oğlunla konuştum bu gün kısmetse gelcem motoru görmeye ama bu dediğim motorun 0 o 3600 hemde kredi kartına peşin fiyatına taksit falan olabilir gibi birsey dedi.Kısmet biraz daha araştıralım bakalım. :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:19 ----------

evet ben de bu tarz bi motor düşünüyorum ama LC ne yakıyor kullananlar yazabilir mi?

ne yaktığını bende merak ediyorum.
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
Zabit abi motor onun oldugu için bişey diyemem daha öncede söyledim ben ücretsiz veriyorum dese ağzımızı açıp bişey diyemeyiz çünkü mal onun ister satar ister satmaz.Ben kendi motorum hakkında yorum yaparım ki zaten size gerekli şeyleri söyledim gerek fiyat olsun gerekse yardım anlamında alsanızda almasanızda ben yine yardımcı olurum cunku bu işler biraz nasip kısmet benim hiç alacağım yoktu bi anda aldım amcamın oğluda öyle.Şimdide bi anda satıyoruz hayırlısı ne ise o olsun herkez için.
 

MFM

Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
356
evet ben de bu tarz bi motor düşünüyorum ama LC ne yakıyor kullananlar yazabilir mi?

depo bitmiyor be abi :mrgreen::mrgreen::mrgreen: gerçekten az yakıyor eğer sıkıştırmassan oldukça hesaplı bi motor lc hayalperstin de dediği gibi 3 3.5 gibi ayın 15 inde kısmetse gelicem Türkiye ye istanbuldayım bende eğer fırsat olursa motoru yakından görebilirsiniz benim cruiser sınıfndaki tek tecrübem bu olduğu için şuanda sadece benzin sarfiyatını ve konforsuz olduğunu söyleye biliyorum onun haricindeki herşey :cat: ama ben biraz konfor aradığım için bende de satma isteği yok değil.. eğer maddi durum düzelirse satım üst sınıfta bişey almayı düşünmüyor değilim.
 
Katılım
26 Ara 2009
Mesajlar
32
bende bu macar çin tayvan motorları arasında çok gelip gittim.ama sonunda japondan vazgeçmedim.yamaha virago var bende.fiyatları da daha uygun.modeli düşük tabii.ama ben 200 model japonu 2009 çine değişmem
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
bende bu macar çin tayvan motorları arasında çok gelip gittim.ama sonunda japondan vazgeçmedim.yamaha virago var bende.fiyatları da daha uygun.modeli düşük tabii.ama ben 200 model japonu 2009 çine değişmem

Abicim dediğin doğruda ama şöylede bişey var; kullanımdan kullanıma değişiyor bazen bu iş.Görüyoruz çinle 1. km yapamayan da var 25.000 kmyi geçen de var.Cunku hor kullanırsan bırak çini japonda dayanmaz sonucta mekanik alet.Telefon gibi dusunun en iyi telefona da sahip olsanız kötü kullanırsanız telefon bozulur ama nokia 1100 olsun elinizde duzgun kullandıgınız takdirde 5 seneden fazla gider nitekim bunun örnekleri de mevcuttur.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Ben fuarda incelemiştim Tigarın elcikleri start düğmeleri falan cok kotuydu ya malzeme capakları uzerinde duruyordu kabloların yarısı dışarı sarkmıştı land ona nispeten daha iyi ama bir yamaha ilede kıyaslanamaz değil mi. ama 2000 model bir aleti adam hor kullanırsa onadan da hayır gelmez.
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
5
arkadaşlar slm eski bir lc kullanıcısı olarak yardımcı olmaya çalışayım , ben 10000km yol yaptım pek sıkıntı çıkarmadı memnundum yakıt olarakta hyo dan daha cimri olduğunu söyleyebilirim yanlız performans ve rahatlık diyorsanız kesinlikle gv250 diyorum .ben 2009 enjeksiyonlusunu aldım kullanıyorum ve hiç bir problemi yok şu an 8000 km deyim.kısacası japon alabiliyorsanız daha iyi tabiki ama gv 250 de japonu aratmıyor emin olun teşekkürler...
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Temiz bir ikinci el gv250 seçmek daha sağlıklı.
Keeway parçaları benzerlerinden çok daha kaliteli,daha pahalı. Dış aksam haricinde motor iç parçaları kendi parçası haricinde alınmasın düşüncesiyle biraz farklı üretilmiş.Dişli sayısı,tırnak sayısı şekli..vs..Dolayısıyla uzun vadede sıkıntı yaratacak,ithalatçısı sağlıklı olmayan çin malı motosikletleri tercih etmemek lazım. Örneğin v motorun birleştiği yerde keeway super shadow'un saplama şeklinde dökümden yapılmış bir debriyaj levyesi var.Bu parça uzun vadede kırılıyor. Parça bulunamıyor. Diğer kopyalarıylada uyumlu değil. Araştırması bedava (bulursanız bizede lazım hemen alalım) :)
Sözün özü, kore malı 29hp gücünde yabancı dergilerde test görmüş,kıyas yapılmış,dünya pazarında hatırı sayılan bir motosiklet olan gv250'yi tutup çin malı arkası zayıf motosikletlerle bir tutmak ya da kıyaslamak uygun düşmez.Saygılar. :bounce:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Temiz bir ikinci el gv250 seçmek daha sağlıklı.
Keeway parçaları benzerlerinden çok daha kaliteli,daha pahalı. Dış aksam haricinde motor iç parçaları kendi parçası haricinde alınmasın düşüncesiyle biraz farklı üretilmiş.Dişli sayısı,tırnak sayısı şekli..vs..Dolayısıyla uzun vadede sıkıntı yaratacak,ithalatçısı sağlıklı olmayan çin malı motosikletleri tercih etmemek lazım. Örneğin v motorun birleştiği yerde keeway super shadow'un saplama şeklinde dökümden yapılmış bir debriyaj levyesi var.Bu parça uzun vadede kırılıyor. Parça bulunamıyor. Diğer kopyalarıylada uyumlu değil. Araştırması bedava (bulursanız bizede lazım hemen alalım) :)
Sözün özü, kore malı 29hp gücünde yabancı dergilerde test görmüş,kıyas yapılmış,dünya pazarında hatırı sayılan bir motosiklet olan gv250'yi tutup çin malı arkası zayıf motosikletlerle bir tutmak ya da kıyaslamak uygun düşmez.Saygılar. :bounce:

O zaman ki düşüncem kıyastı bu gün düşüncelerine sonuna kadar katılıyorum ama ben tercihimi CBF 150 den yana kullandım ödeme kolaylığı ve 0 olmasından dolayı. Şu anda 7000 deyim cokta memnunum.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
sonuçta tercih meselesi,hayırlı uğurlu olsun. :bounce:
En azından Honda güvencesinde olan bir çin malı tercih etmişsiniz.
Geçiş motoru olarak uygundur.İyi günlerde kullanmanız dileğiyle.
 
Katılım
12 May 2014
Mesajlar
43
Uzun bir zamandir cevap yazan olmamis, arkadaslar bende bu iki motor arasinnda kaldim. Soyle bir konu dikkatimi cekti hyo nun sayfasinda okadar cok ssorun. Varki vatandas sifir almis onlaarca sorununu paylasAn kullanici var.. buda sifiiri bile bukadar sorunlu ise Allah bilir ikinci eli. Nasildir. 1500 civari yorrum var rast gele baktim sorun olmayan yok gibi. Diger keewy land cruiser sayfasina baktigimda ise doggru duruust sorun yok gibi budurm benim uykularimi kaciriyor lutfen yardimm ozelikle her ikissinide kullanan varsa dahada memnun olurrum......
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst