Bu kadar geç haberinin olmasına şaşırdım.....
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/71300-kenan-sofuoglu-kaza.html
Başlık açılmış hatta taziyelerimizi de yazmıştık... :mrgreen:
Hele bir de daha önce açılmış konu derken, hangisinin daha erken tarihli olduğuna bakmamak garip
Konular birleştirildi, o kadar dert olmuş...![]()
Yok lem... Siteyi takip etme sıklığımdan neden ve nasıl görmemişim acebaaa?... :wiinkk::wiinkk::wiinkk::wiinkk:
Torosso açtı da nasıl atlamışız.... Hem de aynı saatlerde?... Bi ali cengiz yoktur demi... :bounce::wiinkk::wiinkk:
benide gaza getirdin, şikayet butonuna bastım muhterem. pişmanım :salut:
sofuoğlu'na geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.
İlk konu haberlere açılmış, onay beklemiş biraz; başka bir bit yeniği yok.
Saatte...vs oynama yok en azından, ona dikkat etmemiş olmak için mazeret değil yani
Bu arada, mesajı vereceğim diye iki satır karalayıp çıkmışım, asıl konuyu unutmuşum.
Kısa zamanda daha sağlıklı, daha dinç nice yollar, nice birincilikler, şampiyonluklar dilerim...:cat: