Sofuoğlu'na nazar değdi..

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
Bende haberlerde duydum.Çok üzüldüm :pale: inş kısa süre içinde iyileşir.:rendeer:
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Allah acil sifa versin.

Kucuk bisey olmasi yinede sevindirici sonucta Turkiye burasi motocross pistinde buzdagina bile carpabilir?!
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
fft1mm831949.jpg


Sofuoğlu’ndan üzücü haber
Haber için tıklayın...

Kendisine acil şifalar diliyorum.

Allah anasına baabsına bagışlasın :rendeer:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Gercekten üzücü bir durum. Acil sifalar ve basarılar dilerim... Desteklerimizi eksik etmeyeli.
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
ALLAH tan Acil şifalar dilerim .Tez zamanda sağlığına kavuşur inşallah.:rendeer:
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
16
Cok uzuldum duydugumda TV den, insallah en kisa surede iyilesirin Kenan.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Geçmiş olsun Şampiyon. En kısa zamanda iyileşirsin umarım :rendeer:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Hele bir de daha önce açılmış konu derken, hangisinin daha erken tarihli olduğuna bakmamak garip:p

Konular birleştirildi, o kadar dert olmuş...:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hele bir de daha önce açılmış konu derken, hangisinin daha erken tarihli olduğuna bakmamak garip:p

Konular birleştirildi, o kadar dert olmuş...:)

Yok lem... Siteyi takip etme sıklığımdan neden ve nasıl görmemişim acebaaa?... :wiinkk::wiinkk::wiinkk::wiinkk:

Torosso açtı da nasıl atlamışız.... Hem de aynı saatlerde?... Bi ali cengiz yoktur demi... :bounce::wiinkk::wiinkk:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Yok lem... Siteyi takip etme sıklığımdan neden ve nasıl görmemişim acebaaa?... :wiinkk::wiinkk::wiinkk::wiinkk:

Torosso açtı da nasıl atlamışız.... Hem de aynı saatlerde?... Bi ali cengiz yoktur demi... :bounce::wiinkk::wiinkk:

benide gaza getirdin, şikayet butonuna bastım muhterem. pişmanım :salut:

sofuoğlu'na geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
İlk konu haberlere açılmış, onay beklemiş biraz; başka bir bit yeniği yok.

Saatte...vs oynama yok en azından, ona dikkat etmemiş olmak için mazeret değil yani:p

Bu arada, mesajı vereceğim diye iki satır karalayıp çıkmışım, asıl konuyu unutmuşum.

Kısa zamanda daha sağlıklı, daha dinç nice yollar, nice birincilikler, şampiyonluklar dilerim...:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İlk konu haberlere açılmış, onay beklemiş biraz; başka bir bit yeniği yok.

Saatte...vs oynama yok en azından, ona dikkat etmemiş olmak için mazeret değil yani:p

Bu arada, mesajı vereceğim diye iki satır karalayıp çıkmışım, asıl konuyu unutmuşum.

Kısa zamanda daha sağlıklı, daha dinç nice yollar, nice birincilikler, şampiyonluklar dilerim...:cat:

Bak viravira kardeş.... Sana demiştim... :cat::cat::cat: Olcan dürüst tür..Severim... Yalanı dolanı yoktur davit gibi... :cat::cat::cat:

Tekrar geçmiş olsun kenan a diyim çikayım bende konudan... :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst