[İstanbul - MT]

Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
yada kaza olacak müdahe ekibi gelmeyecek kaza yerinde akmış olan yağ tozla karışıp tam bir tuzak olacak sonra bir arkadaşımız düşüp ayak tarak kemiklerini kıracak ayağa iki adet çivi çakılacak 150 mt ilerideki hastaneye trafik polisleri bekleyin ambulans gelsin biz götüremeyiz diyecek vs vs ah istanbulum ah her halin bir başka aksiyon...

Seviyoruz bu Şehri be :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yahu farklı istanbullarda mı yaşıyoruz? Kar nerede nereye yağdı ben neden göremedim :(
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tüm İstanbullu dostlara Adanadan selamlar ..... Eğer bir aksilik olmazsa , fuar tarihleri değişmez ise Şubat ayının son hafta sonu Adana Mt olarak istanbula geliyoruz....Sizlerde müsait olursanız tanışmak isteriz....
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
Ehl-i ustadlar küresel ısınma olduğu doğrumur kış ayının en şiddetli geçmesini beklediğimiz ayların 1.si olan Ocak'ı gösterdiğinde hava günlük güneşlik, bırakın kar yağmasını yağmur damlası bile düşmüyor bu iş pek hayra alamet değil gibi benim yorumum sizler neler düşünürsünüz, günaydın iyi akşamlar haricinde bi tartışma ve fikir alış-verişi olan bi panel olur İstanbul Mt için. :)
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Bundan dört beş sene önce yazılmıştı avrupada küresel ısınma sebebiyle çok sert kışlar olacak diye her halde o süreç başlıyor
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
Vay gürselim kardeşim hayırdır naaapıyon burda ....valla sanki istanbula geldimde seni gördüm gibi oldu ha.....:queen::queen::queen:

yaaa seni böyle şaşırtırım işte hüseyincim. :queen:
istanbul mt de bizim sevdiğimiz dostlarımız hüseyinim, ben gezmeyimde kim gezsin buralarda :)

iyi akşamlar sevgili istanbul mt.:rendeer:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaaa seni böyle şaşırtırım işte hüseyincim. :queen:
istanbul mt de bizim sevdiğimiz dostlarımız hüseyinim, ben gezmeyimde kim gezsin buralarda :)

iyi akşamlar sevgili istanbul mt.:rendeer:

Öyle diyorsunda Gürselim bak geleceğiz tanışalım diyorum kimseden cıt yok....Ben bizim siteye geri dönim bari kardeş....burada bizi istemiyorlar her halde.....
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Tüm İstanbullu dostlara Adanadan selamlar ..... Eğer bir aksilik olmazsa , fuar tarihleri değişmez ise Şubat ayının son hafta sonu Adana Mt olarak istanbula geliyoruz....Sizlerde müsait olursanız tanışmak isteriz....

Başımızın Üstünde yeriniz var.Siz gelin gerisini biz hallederiz.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst