Pazar Sultanahmet de sabah namazı ve kahvaltı...

Etkinliğe katılabilecekmisin?


  • Kullanılan toplam oy
    39
  • Anket kapatılmış .
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
369
Sabah namazı 06.50'de kılınıyor, sanırım 06.30 gibi orada olurum.
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
527
topicte gördüğüm kadarıla herkes aynı dili konusuyo, kimse zıt görüşlülükte yapmıyo tartışma kısır bi hal almıs bnce, dallandıra budaklandıra ana temadan uzaklasmıssınız. pazara ne kaldı surda saygı deger hocalarım imamlarım müezzinlerim, gelin namaz sonrası kahvaltıda dertleşelim yav, sanalda ne gerke var lafı uzatmaya:rendeer:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
arkadaşlar erdem 860 arkadaşımız arabasıyla gelicek telefon numarası lazım olur diye yazıyorum gelmek isteyen ulaşsın kendisine 0535.814.37.86
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Sevgili Panda yazılarına cevap yazacaktım ama gerek kalmamış çoğu kişi sana kapak yapmış nasıl olsa .:mrgreen:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
namaz sonrası kahvaltı nerede olacak ve kaç gibi olacak.nöbetten erken sıyrılabilirsem sizin o gül cemalinizi görmek isterim:)
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
namaz sonrası kahvaltı nerede olacak ve kaç gibi olacak.nöbetten erken sıyrılabilirsem sizin o gül cemalinizi görmek isterim:)

bizde seni özledik canım :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:02 ----------

o zaman yarın yazsın arkadaşlar namaz sonrası kahvaltı bi yerde buluşalım :)
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
namaz sonrası kahvaltı nerede olacak ve kaç gibi olacak.nöbetten erken sıyrılabilirsem sizin o gül cemalinizi görmek isterim:)

ne o birader ? inanmayın arkadaşlar gülcemali'ni görecekmiş milletin derdi kahvaltı

benden demesi :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:05 ----------

o zaman yarın yazsın arkadaşlar namaz sonrasıkahvaltı bi yerde buluşalım :)

namaz sonrası kehvaltıya sen o saatte kalkacan ve gidecen :bounce:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
ne o birader ? inanmayın arkadaşlar gülcemali'ni görecekmiş milletin derdi kahvaltı

benden demesi :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:05 ----------



namaz sonrası kehvaltıya sen o saatte kalkacan ve gidecen :bounce:

olmazmı diyorsun :pale:
bakacaz len:mrgreen:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
hava yağışlı gözüküyo fakat kısmetimiz mi diyelim niyelim bilmiyorum geçen namaz ımızdada yağmurluydu hava sınanıyoruz galiba :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:50 ----------

arkadaşlar gelmek isteyip vasıta sorunu olan motorum var ama yağmurda nasıl gidicem diye düşünen kardeşlerimiz için telefon numaram 0531 651 04 18
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ne o birader ? inanmayın arkadaşlar gülcemali'ni görecekmiş milletin derdi kahvaltı

benden demesi :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:05 ----------



namaz sonrası kehvaltıya sen o saatte kalkacan ve gidecen :bounce:

işyerimde 3 öğün yemek beleş zaten len:)

çay damacanaynan:p
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
işyerimde 3 öğün yemek beleş zaten len:)

çay damacanaynan:p

ben biliyodum zaten 3 öğün yemek beleş ve çay damacanayla diye o işe girdin sen :queen:

hacı çok uzaktasınya insan geçerken bi uğrar çaya yemeğe para almıyorum :mrgreen:

olmuyor böyle :bounce:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
ya herkes imam olmuş la biriniz şu kahvaltıdan bahsedın kardeşimj bedavamı öyleyse ne yıyeceğiz kahvaltıda neler var caylar şirkettenmi kahvaltıyı hazırlayan u8sta kim bunlardan bahsedın kardeşlim:p:p
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
5,30 - 6,00 gibi sultanahmette cami girişinde bekliyor olucağız saygılar.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Ocak sonu İstanbuldayım..Bu sefer değil ama bi dahaki sefer gelicem Allah izin verirse:)
Allah Kabul etsin:rendeer:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
namaz sonrası kahvaltı nerede olacak ve kaç gibi olacak.nöbetten erken sıyrılabilirsem sizin o gül cemalinizi görmek isterim:)

Aynen bende katılabilirim belli ise saat.:cat:

bizde seni özledik canım :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:02 ----------

o zaman yarın yazsın arkadaşlar namaz sonrası kahvaltı bi yerde buluşalım :)

ne o birader ? inanmayın arkadaşlar gülcemali'ni görecekmiş milletin derdi kahvaltı

benden demesi :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:05 ----------



namaz sonrası kehvaltıya sen o saatte kalkacan ve gidecen :bounce:

abiler namaz sonrasında beni arayın o zaman :wiinkk:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
KATILIMCI LİSTESİ;

1-askon
2-BerKToprak
3-Birkannn
4-boşnak47
5-dalyan_
6-E-M-R-E
7-Generall
9-halis
10-hasanpinar0537
11-kelon
12-nahzuvay
13-ortadadogulu
14-salih425
15-selçuk sezer
16-style_77
17-ugur volkan
18-alkadras
19-deli mavili
20-dgknm
21-GSXRR
22-kartal032


listeye giremeyen banlı arkadaşımız erdem860 ve banlı saz arkadaşlarındanda bazıları teşrif edecekler :p he bide ben :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:19 ----------

son güncelleme !!!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst