Sabah namazı 06.50'de kılınıyor, sanırım 06.30 gibi orada olurum.
kahvaltıya cübbeli ahmet hocayıda çağırdım :cat:
namaz sonrası kahvaltı nerede olacak ve kaç gibi olacak.nöbetten erken sıyrılabilirsem sizin o gül cemalinizi görmek isterim![]()
namaz sonrası kahvaltı nerede olacak ve kaç gibi olacak.nöbetten erken sıyrılabilirsem sizin o gül cemalinizi görmek isterim![]()
namaz sonrası kahvaltı nerede olacak ve kaç gibi olacak.nöbetten erken sıyrılabilirsem sizin o gül cemalinizi görmek isterim![]()
o zaman yarın yazsın arkadaşlar namaz sonrasıkahvaltı bi yerde buluşalım![]()
ne o birader ? inanmayın arkadaşlar gülcemali'ni görecekmiş milletin derdi kahvaltı
benden demesi :queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:05 ----------
namaz sonrası kehvaltıya sen o saatte kalkacan ve gidecen :bounce:
ne o birader ? inanmayın arkadaşlar gülcemali'ni görecekmiş milletin derdi kahvaltı
benden demesi :queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:05 ----------
namaz sonrası kehvaltıya sen o saatte kalkacan ve gidecen :bounce:
işyerimde 3 öğün yemek beleş zaten len![]()
çay damacanaynan![]()
namaz sonrası kahvaltı nerede olacak ve kaç gibi olacak.nöbetten erken sıyrılabilirsem sizin o gül cemalinizi görmek isterim![]()
Aynen bende katılabilirim belli ise saat.:cat:
bizde seni özledik canım :rendeer:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:02 ----------
o zaman yarın yazsın arkadaşlar namaz sonrası kahvaltı bi yerde buluşalım![]()
ne o birader ? inanmayın arkadaşlar gülcemali'ni görecekmiş milletin derdi kahvaltı
benden demesi :queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:05 ----------
namaz sonrası kehvaltıya sen o saatte kalkacan ve gidecen :bounce: