Türk Yapımı Yat, Motosikletiyle Satılıyor

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Alman motosiklet firması House of Thunder tarafından hazırlanan motosiklet kişiselleştirilmiş bir Harley-Davidson Rocker modeli. Araçla beraber satılan 45 metrelik yat ise Türkiye ‘den Sunrise Yachts firmasının üretimi.

Türkiye ‘de üretilen bu yat, aynı zamanda bu motosiklete dünyanın en pahalı motosikleti ünvanını kazandırıyor olmalı. Yatta bulunan kurtarma botu, 2 jet-ski veHarley-Davidson Rocker bot ile aynı renk ve stilde. Motosikletin gidonu kolaylıkla sökülüp takılarak yerden tasarruf edilmesine olanak veriyor.

Diger fotoğraflar için tıklayınız.

Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynağı
 

Ekli dosyalar

  • 90468mostexpensivemotorcycl.jpg
    90468mostexpensivemotorcycl.jpg
    17.9 KB · Görüntüleme: 7,980
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok yakar bu cihazlar:queen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Koca tekneyi yapıyoz bi ufacık motosikleti yapamıyoz.İlginç bir milletiz vesselam:p
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2007
Mesajlar
936
piyango bıletı hazır takas edermi acep

Sence alın teri vermeden böyle birşeyi kazansan Yanına kar kalırmı ? Karagümrükte yaçıkarsaosman abimiz vardı bu kişi piyangocu ondan bilet alan adama yüklü bir ikramiye çıkıyor ve kazandığını bilen adama o gece yarısı evinden taşınıyor mafiada piyangocuya diyor ortaklaşamı parayı kırışcanız vs.vs söyle adamın yerini dio sölemio herifi öldürüolar onun için sakat işlet :wiinkk:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Sun Rise yat benim musterilerimden biri.O motor su anda Antalya serbest bolgede firmanin giris lobby sinde duruyor. Bildigim kadari ile zaten calisanlari ve sirket sahiplerinin cogu motor tutkunu. Bu yuzden boyle bir jest dusunmusler. Motoru yakindan bayagi inceledim. Gercekten kusursuz bir iscilik. Gidonun icinden gecen fren kablolari , jantlardaki kromaj ve Africa temali Airbrush muhtesem.Zaten yatin ismi de Africa , bu yuzden motorun uzerindeki tum desenler Africa nin temalari ile dolu.

Bu arada Elint turkiyede yat sektoru gizli gelisen bir sektor. Ben kompozit malzemeleri verdigimden cogu zaten benim musterim. Fakat bu yatlarin tasarimlarinin %99 yurt disinda yapiliyor. Burda sadece kaliplama ve imalat isleri kaliyor. Motosiklet seri imalat ve buyuk bir calisma alani gerektiriyor. Ayrica kimse burda yat icin motor tasarlamiyor CAT yada Volvo dan hazir alinip takiliyor. Boyle bir yat ise sadece luks segmente hitap ettigi icin , 1000m2 alanda bile imal edip senede bir tane satarak hayatinizi surdurebilirsiniz rahatlikla.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
4 tane bilet aldım , tutarsa kapının önüne deniz getiririm bi tane de bu yattan çekerim ::blusssh:birazcık da kum getirtirim mayami biçten , günesleniris :p
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Takas yapiyorlarmiymis?
Benim yati versem,hatta motoru da vereyim, bu ikisini alayim gotureyim.
:)
Küveti de doldurdum mu tamamdir.:cherry:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Bu arada Elint turkiyede yat sektoru gizli gelisen bir sektor. Ben kompozit malzemeleri verdigimden cogu zaten benim musterim. Fakat bu yatlarin tasarimlarinin %99 yurt disinda yapiliyor. Burda sadece kaliplama ve imalat isleri kaliyor. Motosiklet seri imalat ve buyuk bir calisma alani gerektiriyor. Ayrica kimse burda yat icin motor tasarlamiyor CAT yada Volvo dan hazir alinip takiliyor. Boyle bir yat ise sadece luks segmente hitap ettigi icin , 1000m2 alanda bile imal edip senede bir tane satarak hayatinizi surdurebilirsiniz rahatlikla.

Biliyorum zeda konuya biraz renk gelsin diye öyle yazdım:)
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Yok jnm amacim mualefetlik degil. Ama yapmiyor lar iste. Hazir musterisi belli bir isi yapmak daha kolay iste. Keske biri bizide arasa seri imalat motosiklet yapacaz kompozit malzeme lazim dese. Elimizden gelen tum destegi gosteririz. Ama yok:(
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Yokluk adama neler yaptiriyor aslinda.
Biz de kagittan kayik yapariz.:)

Bak elin oglu yapmis.

21141188157229_korablik_2.jpg
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
22.66 milyon $
2 jet ski
bir harley bide yat ohh kelepir :mrgreen:
ama yanında kagıttan kayıgıda verseler daha ii olurdu:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Eki 2008
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aaa ucuzmus birtanede ben siparis vereyim ama benimki siyah olsun beyaz çabuk kirlenir.. Manyak bunlar be 22 milyon verdikten sonra özel siparis veririm OCC'ye kendi zevkime chopper yaptirirm be...
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
böyle birşey bende olsa beni bulana aşkolsun marmaradan çıkar pasifiğe kadar giderim :p
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Bu arada Elint turkiyede yat sektoru gizli gelisen bir sektor.

Nasil yani? :silent::silent:
Kimseye haber vermedenmi yapiyoruz böyle yatlari???

Hem ben böyle büyük seylere binmem..
icinde kayboluyor insan..
Türkiyeye gidip gelirken italya yunanistan arasi büyük gemilere binmistim..
Hep kayboluyordum..:mrgreen:
Okadar cok deck (kat) varki..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst