Yok mu Yani Kalmadı mı? Saf Aşk..

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son 4-5 senedir çevremde düzgün bir ilişki görmedim saçma sapan ya yıkım sonrası geçici ilişkiler yalan uyduruk yada belaltına kayan ilişkiler kalmadımı tertemiz seven şöyle el eline değince kalbi gümleyen aşıklar gözlerine baınca bittiğimiz sevgililer..yahu..:pr:
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Son 4-5 senedir çevremde düzgün bir ilişki görmedim saçma sapan ya yıkım sonrası geçici ilişkiler yalan uyduruk yada belaltına kayan ilişkiler kalmadımı tertemiz seven şöyle el eline değince kalbi gümleyen aşıklar gözlerine baınca bittiğimiz sevgililer..yahu..:pr:

devir bu hacu ortama ayak uydurmak lazım gerçekten sevmekle olmuyo :p
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
musti sana olayı yaşadığım bi kaç örnekle açıklayayım.ilki ünide 15 ay aynı evi paylaştım.kızın ailesi jet sosyete izmirde yaşadığım yeri beğenmediler.sonuçta olmadı.ikincisi askere giderken tekrar sever gibi oldum kız kendime güvenmiyorum bu ilişkide dedi o da gitti.bende askere...üçüncü olay ailemin ısrarı üzerine bi kızla görüştüm kız tamam dedi ama ben nereden bileyim iki boynuzum olduğunu????iki kişiyle aşk benimlede para yemeye geldi.

hoş olaylar....şimdi bekarlığı sevmeye başladım.kıssadan hisse büyüklerimin sözünü dinliyorum artık bekleyip zorlamamak lazım.bir anda karşına çıkar ne olduğunu anlamazsın miti vardır.onu bekliyorum.yoksa vur pattlasın .çal oyansın gitarım omzumda yaz aşkı yaşarım bende :p
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
aşk mutluşuk mudur ateş midir ?
nasıl anlarsın birine aşık olduğunu ?
bir insan nasıl sevilir ?
kaşına gözüne mi aşık olunur ?
başka birşey ararsın da onda mı bulursun ?
nedir bir insanı diğerini sevmeye iten sebep ?

kendi sebeplerinizi en azından dürüstçe önünüze koyup düşündüğünüzde aşk dediğinizin bir takım kimyasalların dürtüsü mü yoksa ateşe hasıl olmanın sıcaklığı mı olduğunu anlarsınız. " kerem yanar Aslı küle çevrilir"

ulaşılmazlık değil midir aşkı aşk yapan ya da "hasretlerden süzülünür sevda gibi sevdalara"
aşık olmanın bedeli de aşık olunmak mıdır ?
"ben senin beni sevebilme ihtimalini sevdim" ise ben neyi kimi sevdim ?

sevgilinin kollarına uzanıp zamanı bir kenara atıp ben'den sıyrılıp bize gark olmak mıdır iki bedende tek yürek olmak ?

sevmeyi öğrenmeli ama kimsenin sevmeyi bilmediği bir alemde kimden öğreneceğiz sevgiyi ?
sevilmeye değecek kimsecikler kalmadı mı bu hayal aleminde ?
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
musti sana olayı yaşadığım bi kaç örnekle açıklayayım.ilki ünide 15 ay aynı evi paylaştım.kızın ailesi jet sosyete izmirde yaşadığım yeri beğenmediler.sonuçta olmadı.ikincisi askere giderken tekrar sever gibi oldum kız kendime güvenmiyorum bu ilişkide dedi o da gitti.bende askere...üçüncü olay ailemin ısrarı üzerine bi kızla görüştüm kız tamam dedi ama ben nereden bileyim iki boynuzum olduğunu????iki kişiyle aşk benimlede para yemeye geldi.

hoş olaylar....şimdi bekarlığı sevmeye başladım.kıssadan hisse büyüklerimin sözünü dinliyorum artık bekleyip zorlamamak lazım.bir anda karşına çıkar ne olduğunu anlamazsın miti vardır.onu bekliyorum.yoksa vur pattlasın .çal oyansın gitarım omzumda yaz aşkı yaşarım bende :p

Vay canım abim nerlerdeydin..:rendeer:

Bu maddi durumlarda ciddi etkliyor kardeşimi istedilerde ordan biliyorum..:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:43 ----------

aşk mutluşuk mudur ateş midir ?
nasıl anlarsın birine aşık olduğunu ?
bir insan nasıl sevilir ?
kaşına gözüne mi aşık olunur ?
başka birşey ararsın da onda mı bulursun ?
nedir bir insanı diğerini sevmeye iten sebep ?

kendi sebeplerinizi en azından dürüstçe önünüze koyup düşündüğünüzde aşk dediğinizin bir takım kimyasalların dürtüsü mü yoksa ateşe hasıl olmanın sıcaklığı mı olduğunu anlarsınız. " kerem yanar Aslı küle çevrilir"

ulaşılmazlık değil midir aşkı aşk yapan ya da "hasretlerden süzülünür sevda gibi sevdalara"
aşık olmanın bedeli de aşık olunmak mıdır ?
"ben senin beni sevebilme ihtimalini sevdim" ise ben neyi kimi sevdim ?

sevgilinin kollarına uzanıp zamanı bir kenara atıp ben'den sıyrılıp bize gark olmak mıdır iki bedende tek yürek olmak ?

sevmeyi öğrenmeli ama kimsenin sevmeyi bilmediği bir alemde kimden öğreneceğiz sevgiyi ?
sevilmeye değecek kimsecikler kalmadı mı bu hayal aleminde ?

Şu zamanda çok zor :salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:44 ----------

devir bu hacu ortama ayak uydurmak lazım gerçekten sevmekle olmuyo :p

Devir ekonomi devri olmuş hacu..:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:45 ----------

Yahu ben bi kızın elinden tutam dizinde yatam sarılam başka bişi istemem bizim hemcinsler etçil olmuş kızlarda ucuz olmuş salak saçma birşey olmuş..
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
musti sistem böyle işliyor artık,kadrolu almıyacaksın,mevsimlik olacak birde polemiğe girmeyeceksin,öpüp gideceksin:p
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
musti sistem böyle işliyor artık,kadrolu almıyacaksın,mevsimlik olacak birde polemiğe girmeyeceksin,öpüp gideceksin:p

Son derece katılıyorum..

Musti hocam kızlar artık 30 u na kadar her şeyi yaşıyım sonra evlenirim modunda takılıyor bir çoğu. onun için aranılan sey aşk değil heyacan.. heycan da bir süre sonra bittiği için ve ilişki ciddiye binip sorumluluk gerektirmeden maks 3-4 ayda kaçıyolar.. Sende kızı etkilemek için ilk zaman lar performans yaptığından iyi para harcıyosun sonra kız erkeği çözdüm alacağımı aldım diye arkasını dönüp gidiyor..

Sonra sıradaki... Kızlarda niyet olduktan sonra ilişki çok en kolay bulunan şey. Parası, işi , mevkisi olmasına gerek yok.. Bir ilişkiyi bitirdikten sonra bir ay geçmeden yas falan tutmayan üzüntü falan duymayıp yeni bir ilişkiye atlayabilen tek tek tür kadındır, çünkü yeni bir oyun başlar..

Bu saatten sonrada aşk yoktur karşı taraftan hep bişeyler beklemek, istemek vardır kadın için..

Değer vericeğin kadını iyi seçmek lazım, Türkiyede erkelerin bir çoğu kadınların tersine ilişki bulmakta zorlandığndan karşısına çıkana haddinden fazla değer verip kaybetmiyim diye çabalamaya başlıyor ve bunu gören hatun senden maksimum faydayı sağlıyıp kaçıyor. kısa süreli ilişkiler kadınların işine geliyor

Erkekler ne zaman akıllanır ortam o zaman düzelir diyorum ben. Türkiye 30 yaşını geçmiş bekar ve dul kadın cennetine dönüyor yavaş yavaş. Yani kadın kadın diye kasmammak lazım fazla..
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son derece katılıyorum..

Musti hocam kızlar artık 30 u na kadar her şeyi yaşıyım sonra evlenirim modunda takılıyor bir çoğu. onun için aranılan sey aşk değil heyacan.. heycan da bir süre sonra bittiği için ve ilişki ciddiye binip sorumluluk gerektirmeden maks 3-4 ayda kaçıyolar.. Sende kızı etkilemek için ilk zaman lar performans yaptığından iyi para harcıyosun sonra kız erkeği çözdüm alacağımı aldım diye arkasını dönüp gidiyor..

Sonra sıradaki... Kızlarda niyet olduktan sonra ilişki çok en kolay bulunan şey. Parası, işi , mevkisi olmasına gerek yok.. Bir ilişkiyi bitirdikten sonra bir ay geçmeden yas falan tutmayan üzüntü falan duymayıp yeni bir ilişkiye atlayabilen tek tek tür kadındır, çünkü yeni bir oyun başlar..

Bu saatten sonrada aşk yoktur karşı taraftan hep bişeyler beklemek, istemek vardır kadın için..

Değer vericeğin kadını iyi seçmek lazım, Türkiyede erkelerin bir çoğu kadınların tersine ilişki bulmakta zorlandığndan karşısına çıkana haddinden fazla değer verip kaybetmiyim diye çabalamaya başlıyor ve bunu gören hatun senden maksimum faydayı sağlıyıp kaçıyor. kısa süreli ilişkiler kadınların işine geliyor

Erkekler ne zaman akıllanır ortam o zaman düzelir diyorum ben. Türkiye 30 yaşını geçmiş bekar ve dul kadın cennetine dönüyor yavaş yavaş. Yani kadın kadın diye kasmammak lazım fazla..

Çok doğru söylemişsin işin aslı bizim hemcinsler bozuk ama kızlarda bozuldu aşırı derecede ve ucuzladılar :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:59 ----------

musti sistem böyle işliyor artık,kadrolu almıyacaksın,mevsimlik olacak birde polemiğe girmeyeceksin,öpüp gideceksin:p

Bunlara sorsan adam gibi adam derler..İstedikleri..:cherry:
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Ben 5.sınıfta bi aşık oldum 8. sınıfa kadar sürdü sonra okulu değiştirdi kız facebookta ekli fotoğraflarına baktım yine contalarım yağ kaçırmaya başladı.O zaman benim sevdiğimi biliodu ama cevap negatif en son 3 -4 sene önce Antalya İstanbul seferi yapan uçakta karşılaştık ondan sonra cok kişyle cıktım ama o kız gibi olmadı hiç biri:pr:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[YT]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/msn4Zjv7JwI&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/msn4Zjv7JwI&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YT]

Bu konuyu en iyi bu şarkı anlatır..:salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst