Honda Bu motor hakkında ne söyleyebilirsiniz?Erbabı buyursun!

Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Bence bulaşma Şef çok masraf çıkarabilir.Ve eski model olduğu için parça sıkıntısı yaşayabilirsin.....:cat:
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
206
eywallah korkut kardeşim. evet başka görüşü olan çinliden vageçtik, Honda da buraya kadar gelebildik ne yaparsın?
 
Katılım
8 Ağu 2005
Mesajlar
182
uğraşırım,herşeyini bilir sever gönül veririm dersen,bence değer..ama yok ben uğraşamam vs dersen bulaşma...vaktin ve paran varsa al,herşeyiyle senin olur...neticede klasikleşmiş honda...iyi düşün...
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
100
bencede model düşük fazla bulaşma bunlara her konudan zarara girebilirsin :) tabi en önemlisi senin düşüncen
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
şöyle bi alıcı gözüyle bakarsak, hiç içim atmadı sıkıntılı bi durum var sanki:silent:...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
"sadece sibop sesı var.sıbop sesını yaptırırsam fıat 200 tl artar.. motoru kullanan gerek olmadıgını anlar ben tıtız oldugum ıcın yazıyorum farını degıstırırsem benzer farla 150 tl duserım beyınınıbaska beyınle degıstırırsem 150 tl duserım.300 tl toplamdada dusersem motor 1700 tl olur.orjınal beyın uzerınde takılı degıstırırsem 150 zatın beyınını takıcam "



diyen bir satıcıdan Reşat altını bile almam
 
Katılım
31 Eki 2006
Mesajlar
602
Yani bazan komple motor almak bile tamir parça parasının yarısına geliyor dikkatli davran yoksa paranla rezil olursun tecrübelerle sabit
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
488
"sadece sibop sesı var.sıbop sesını yaptırırsam fıat 200 tl artar.. motoru kullanan gerek olmadıgını anlar ben tıtız oldugum ıcın yazıyorum farını degıstırırsem benzer farla 150 tl duserım beyınınıbaska beyınle degıstırırsem 150 tl duserım.300 tl toplamdada dusersem motor 1700 tl olur.orjınal beyın uzerınde takılı degıstırırsem 150 zatın beyınını takıcam "



diyen bir satıcıdan Reşat altını bile almam

bu ne ya şaka gibi adam sattıgı motorun üzerinde sanki aksesuar varda onları söküp takıyor. bu kafayla çok bekler satılması için.

eski model motosiklet alınır ama aldıgın kişi gözü gibi bakar ve o motosiklet zor bulunur ancak öyle.

bence işi sansa bırakma hondaya binecem derken anakonda olma.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hiç düşünme!yani alma.
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
"sadece sibop sesı var.sıbop sesını yaptırırsam fıat 200 tl artar.. motoru kullanan gerek olmadıgını anlar ben tıtız oldugum ıcın yazıyorum farını degıstırırsem benzer farla 150 tl duserım beyınınıbaska beyınle degıstırırsem 150 tl duserım.300 tl toplamdada dusersem motor 1700 tl olur.orjınal beyın uzerınde takılı degıstırırsem 150 zatın beyınını takıcam "



diyen bir satıcıdan Reşat altını bile almam

:cherry::cat::cat::cat:
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
arkadaşım bin pişman olursun motor su soğutmalı hiç bir şekilde toplayamazsın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst