sabah sabah güzel bir haber (İkinci elde Noter Gelişmesi)

Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
Sabah Sabah Süper Bir Haber Oldu Bu Kalkıp Oynamak İstiyorum :)
recep_misket.jpg
 
Katılım
26 Mar 2009
Mesajlar
10
Taşıt alacağımız zaman,neredeyse alacağımız taşıtın ederi kadar,noter masrafını da düşünüyorduk.Zaten noterlere bahşedilmiş,abartılı bir haksız kazançtı.Çok iyi oldu bu gelişme.
Paylaşım için teşekkürler..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kesin baska bir yerden fazlasi ile cikacak bir kazik geliyor. Yaa muayne yada OTV firlayacak hazir olun:) Devlet durduk yere kazancini kismaz.

:cat::cat: ben de bunu yazacaktım abi...:wiinkk:
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
Ne zamandan geçerliymiş bu durum? Yav bir de ben anlamadım, ruhsatı nereden teslim alacağız şimdi? Trafikten mi, noterden mi?
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
hadi hayırlısı diyelim de burdan kısıp başka yerden bindirirler sanırım :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:16 ----------

Kesin baska bir yerden fazlasi ile cikacak bir kazik geliyor. Yaa muayne yada OTV firlayacak hazir olun:) Devlet durduk yere kazancini kismaz.

aklın yolu bir:cat:
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oooooooooooooo bu süper haber işte yaw...
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
ben cbr 125r aldım daha noter devrini falan almadım,bana ne kadara patlar acaba bi bilgisi olan varmı arkadaşlar ?
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Allah fakitre esegini kaybettirir, semersiz buldurur,
sevindirirmis.:mrgreen:
Sizinki de o hesap.
Bunun neresi sevindirici haber?
Araç alim satiminda aracinin kaldirilmasi gerekirken, hükümet eski usule devam karari aliyor diye seviniyorsunuz?
:)
Tabi sevinilecek bi detay var.
O da masrafin dusmesi.
Ama yine de araç alim satiminda araci soygununa dur demek lazim.
Satin alinirken vergisi odenmis araç, her satista tekrar tekrar vergilendiriliyor.
Kaziga bak....
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben cbr 125r aldım daha noter devrini falan almadım,bana ne kadara patlar acaba bi bilgisi olan varmı arkadaşlar ?

motorun hayırlı olsun tekrardan,en akıllıcası,

böyle güzel haberleri her zaman bulamazsınız,sevindim
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2.el piyasası canlansın diye olabilir gayet mantıklı,satışlarda artış olur inşallah,((artis ne gezer la bazarda)) :):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
Belki biraz saçma bir düşünce ama merak ettim. sizce bu durum araç fiyatlarıı az da olsa etkiler mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst