Kesin baska bir yerden fazlasi ile cikacak bir kazik geliyor. Yaa muayne yada OTV firlayacak hazir olunDevlet durduk yere kazancini kismaz.
hadi ya daha geçen hafta verdim 221 TL ...gitti paracıklar ama yılbasınıda kim beklicekti ..patlardım almassam valla
![]()
hayırlı olsun,düşük cc ise çok birşey farketmez bence.çayını bitirde konuşuruz yine :cherry:
tuh ya dun 2008 150 zc aldık 271 tl ödedik notere.....
Kesin baska bir yerden fazlasi ile cikacak bir kazik geliyor. Yaa muayne yada OTV firlayacak hazir olunDevlet durduk yere kazancini kismaz.
Görelim bakalım..Gördüğüme inanırım ben...
883 harley 221TL 150cc zat 271Tl :silent:
ben cbr 125r aldım daha noter devrini falan almadım,bana ne kadara patlar acaba bi bilgisi olan varmı arkadaşlar ?
hadi ya daha geçen hafta verdim 221 TL ...gitti paracıklar ama yılbasınıda kim beklicekti ..patlardım almassam valla
![]()
Ya ben motoru aldım cuma günü de devrini yapicaktım, şimdi satan adamdan rica ediim mi yılbaşına kadar beklemesini, tam olarak ne karım olacak?