acaba ceza yedikmi?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bugün saat 15,00 sıralarında, acil bir telefon geldi acil bir şekilde çıktım, hemen yetişmem gerekiyordu, neyse kırmızı ışıklara gelmeden yeşil ışık yanıyordu, yeşil ışık söndüki kırmızıya geçti, bende aldırmadım geçtim, aksilik ya tam o sırada diğer yoldan trafik ekip arabası çıktı, bende aynadan baktım kafasını bana uzattı baktı, plakayı görmüşmüdür acaba?:silent: ayağımla plakayı kapatayım dedim ama ne kadar kapattım bilemiyorum, ceza yemişssem ne kadar yemişimdir acaba?
 
Katılım
29 Ara 2008
Mesajlar
290
yanlış hatırlamıyorsam 100 küsur tl olması lazım. plakanı - tc numaranı - motorun tescil tarihini girerek internetten bakabilirsin..
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
yemişsen tam tamına 128 lira yedin erken ödemede 90 küsür felan oluyordu yanlış hatırlamıyorsam :)
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
hayırlı olsunmu diyelim geçmiş olsun şaşırdım :p
geçmiş olsun :)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Geçmiş olsun da ayağınla nasıl plakayı kapatmaya çalıştın?
Canlandırmaya çalışıyorumda acayip bi görüntü oluştu kafamda :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ykm nin orda kırmızı ısıklar var orda mı yedin cezayı ??
yok orda değil eski meterolojinin önünde yemişik :pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:55 ----------

Geçmiş olsun da ayağınla nasıl plakayı kapatmaya çalıştın?
Canlandırmaya çalışıyorumda acayip bi görüntü oluştu kafamda :mrgreen:
sağol, kendimi geriye attım, yani arkada oturan kişinin yerine oturdum, ayağımı uzattım ama demekki kapatamamışım:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:56 ----------

Dostm bu linklerde sadece Mtv vergileri cıkıyor :pale: cezayı nerden ogrenicez bulamadım ?? Yardım pls
bende bilmiyordum, mtv sorgulamaya gel tüm bilgileri doldur sonra üstünde yazıyor trafik cezası varmı diye görünüyor:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:58 ----------

gecmıs olsun hemserım :)
sağol ya valla motoru alalı 6 ay oldu ikinci cezam oldu:salut:
 
Katılım
29 Ara 2008
Mesajlar
290
Dostm bu linklerde sadece Mtv vergileri cıkıyor :pale: cezayı nerden ogrenicez bulamadım ?? Yardım pls

Bu Sitede Doldurulması gereken yerleri doldurduktan sonra ekrana Mükellef Bilgileri - Motorlu Taşıtlar Vergisi - CEZA BİLGİLERİ - Tahsilatlatlar -Beyanlı trafik cezası ödeme - Filan yazıyor yukarda. Ceza bilgilerinde bisey görünmüyormu
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
geçmiş olsun arkadaşım
ancak acele edipde sadece ceza yememişsin, başkasının ve kendi hayatını da risk'e atmışsın.
tekrarlamaman dileğiyle.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst