Sinanoba / Mimaroba / Mimarsinan MT

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bu civarda oturanlar varsa irtibata gecelım bulusma olur hepberaber bır bulusmaya gıtmek olur bırbırımızı tanıyalım... Ben sınanobada oturuyorum
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
ben m.obadaydım 3 ay oldu didime taşınalı:)
Moroğlu sitesi:)

Nası mutlu noldum he topaçı qörünce :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben m.obadaydım 3 ay oldu didime taşınalı:)
Moroğlu sitesi:)

Nası mutlu noldum he topaçı qörünce :mrgreen:

:D:D:D ya bende bu cıvarda kımseyı goremedım bıtane mehmet kardesım var okadar buralar bukadarmı boş ya :D yada burdakı motorcular mtyımı bılmıyo ne :D
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
:D:D:D ya bende bu cıvarda kımseyı goremedım bıtane mehmet kardesım var okadar buralar bukadarmı boş ya :D yada burdakı motorcular mtyımı bılmıyo ne :D

Motorcuların çoğu mt'yi bilmiyo:)
Benim bi arkadaş var oda Moroğlu sitesinden Tolga..Siyah keeway chooper:p

19 senem geçti orda :salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorcuların çoğu mt'yi bilmiyo:)
Benim bi arkadaş var oda Moroğlu sitesinden Tolga..Siyah keeway chooper:p

19 senem geçti orda :salut:

bu topıc senı huzunlendırdı ya :D:D ne bukadar özlem :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam senı bılıyorum :D
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
bu topıc senı huzunlendırdı ya :D:D ne bukadar özlem :D

B.çekmecede doğdum..Mimarobada büyüdüm.Tanımadığım kimse yok..Kardeş dediklerimin hepsi orda..
Birde bişey varki Türkiyenin hiç bi yeri İstanbul gibi değil Karadeniz hariç hepsinde bulundum..:)
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
vay birileri topic açmış he vayvayvay siteye girermişte topiclerde açarmıs

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:12 ----------

ulen topiğin ismini değiştir hatta istanbul mt dururken bunu açman ters gibi ya neyse :)
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
B.çekmece,Avcılar,Kumburgaz topacımı yapsaydın burayı:p
Yenibosnaya kadar bizim:cherry:
Eray nerdesin:p
Topladınmı motoru:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay birileri topic açmış he vayvayvay siteye girermişte topiclerde açarmıs

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:12 ----------

ulen topiğin ismini değiştir hatta istanbul mt dururken bunu açman ters gibi ya neyse :)

sanane kardesımmmmm :D ula senle bıse konusmam lazım sımdı aklıma geldı msne gır bıse yap erdem abı hakkında zenon falan falan :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:18 ----------

B.çekmece,Avcılar,Kumburgaz topacımı yapsaydın burayı:p
Yenibosnaya kadar bizim:cherry:
Eray nerdesin:p
Topladınmı motoru:silent:

buyukcemecede buluruz bu cıvarlar olsun ıstedım :queen::queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:19 ----------

B.çekmecede doğdum..Mimarobada büyüdüm.Tanımadığım kimse yok..Kardeş dediklerimin hepsi orda..
Birde bişey varki Türkiyenin hiç bi yeri İstanbul gibi değil Karadeniz hariç hepsinde bulundum..:)

arasıra gırer efkar dagıtırsın bu topacta:D
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
sanane kardesımmmmm :D ula senle bıse konusmam lazım sımdı aklıma geldı msne gır bıse yap erdem abı hakkında zenon falan falan :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:18 ----------



buyukcemecede buluruz bu cıvarlar olsun ıstedım :queen::queen::queen:

Ev hala duruyo Mimarobada 1-2 aya kaçıp gelicem.B.çekmecede Festivale gideriz :mrgreen:
Kel kafalı bi abi var çok sever beni:p(Adamı hayatından bezdirdim):cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ev hala duruyo Mimarobada 1-2 aya kaçıp gelicem.B.çekmecede Festivale gideriz :mrgreen:
Kel kafalı bi abi var çok sever beni:p(Adamı hayatından bezdirdim):cherry:

terim cok guzel kel kafalı abi :queen::queen::queen: bana her yol aynı farketmez :D
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
evet kaza yapmış 2 gün önce Allah'a şükür onda bişey yokta..Motor dağılmış..

şimdi görüştüm bizim burda oturuyor cok yakı arkadasımdır kendisi iyiymiş çok şükür motorda da bi 400 lira masraf var gözüküyor fazla bişey yok ama ehliyetsizlikten yediği ceza kötü olmus hayırlısı elimizden gelen yardımı yapmaya hazırız ;)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:32 ----------

sanane kardesımmmmm :D ula senle bıse konusmam lazım sımdı aklıma geldı msne gır bıse yap erdem abı hakkında zenon falan falan :D

yoo banane girmiyecem :queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst