Motosikletleri Fark Edin Etkinliği

Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
Tüm motosiklet tutkunlarımız'la buluşmak üzere ..
Sevgili Derkunt abimize ayrıca girişimlerinden dolayı sonsuz teşekkürler.....
 
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
80
ümit ediyorumki bu baslangıc olsun
inşallah devamını da hep beraber yapalım. bizim insanımız verilen broşürü okumadan buruşturup cöpe atmaz okur dinler idrak eder neden bu insanlar bagırıyor dıye bı dusunur ve uygular.:cat:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Derkunt Beye teşekkür ediyorum bu etkinliği buraya taşıdığı ve bizimle paylaştığı için.

"ANCAK ŞÖYLE BİR DURUM SÖZ KONUSU Kİ BEN BU KONUYU 1 GÜN ÖNCE AÇTIM, AMA MAALESEF HENÜZ MOD LARIMIZ ONAYLAMA TENEZÜLÜNDE BULUNMADIĞI İÇİN AKTİF HALE GELMEDİ"

Önemli olan bunu benim yada başka birinin duyurmuş olması değil, önemli olan böyle bir etkinlikten hep birlikte haberdar olmuş olmamız, ama artık sitede görmeye başladığım şey kullanıcıların ayrımıdır. Neden açtığım konu onaylanmadı henüz dediğimde, hemen onaylamamız mümkün değil sürekli aktif olamadıkları için. Peki bu konu, benden sonra açılmış olmasına rağmen neden benim açtığım konu hiçe sayıldı?

:silent::silent::silent: böyle birşey olduysa gerçekten üzülecek bir durum. yönetim nedne mesajınızı onaylamadı sordunuzmu? merak ettim şimdi vallahi.
hayırlısı bakalım, ama dediğin gibi önemli olan bu etkinlikte beraber olmamız.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya ben goremedım goremedıysem kusura bakmayın ama bulusma yerlerı neresı olucak
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
:silent::silent::silent: böyle birşey olduysa gerçekten üzülecek bir durum. yönetim nedne mesajınızı onaylamadı sordunuzmu? merak ettim şimdi vallahi.
hayırlısı bakalım, ama dediğin gibi önemli olan bu etkinlikte beraber olmamız.

Bende bilmiyorum ama umarım yanlış anlıyorumdur biri buna cevap yazar hatalıysam bana hata yaptığım yeri gösterir bende aynı hatayı tekrar yapmam. Bakalım verilecek bir cevap varsa verirler diye umuyorum.

Buarada "StoneOfDeath" öyle net bir buluşma saati yok kadıköy meydanında iskelede bildiri dağıtılacak sabahtan akşam üstüne kadar o arada gelip katılmak isteyenler bu zaman aralığında orada olacaklar.

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Güzel girişim, ancak müsadenizle bir eleştiride bulunmak istiyorum. Sonunda "bizi sevin!" diye bitmesi fikrimce itici gelecektir. Belirtmeden edemedim...
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Hocam sadece bu şiir dahi ulaştığı kişi sayısı fazla olduğu takdirde büyük bir etki bırakacaktır diye umuyorum, inşallah.Emeğinize sağlık.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
öncelikle böyle harika bir organizasyonu düşünen kişilere sonsuz teşekürlerimi sunuyorum.
bi aksilik olmadığı sürece orda olacağım
 
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
309
benim motosikletim yok yani henüz yok, daha yeni yeni içime siniyor motor sevgisi, çok güzel bir bilgilendirme hareketi, inşallah bende size yardıma geliceğim.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
yalnız bize ne zaman gidilip gidilmeyeceğini söyleyin de ona göre gelelim.
misal bugün evden çıkarken yağmur tolere edilebilir değerde idi ama kadıköyde resmen sucuk oldum.

giderken beni de al. beraber takılalım.

Herhalde len sana haber vermeden gidecek değilim herhalde :)
Güzel girişim, ancak müsadenizle bir eleştiride bulunmak istiyorum. Sonunda "bizi sevin!" diye bitmesi fikrimce itici gelecektir. Belirtmeden edemedim...

Bana da itici gelen epey yönü var ama, bu anafikirde etkinlik etkinliktir mantığını güdüyorum..

Zamanında çok etkinlik tertip ettim/ettik ama sonuç FOSSS oldu..

Gene de imkanlarım ölçüsünde katılacağım..
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
138
Herhalde len sana haber vermeden gidecek değilim herhalde :)


Bana da itici gelen epey yönü var ama, bu anafikirde etkinlik etkinliktir mantığını güdüyorum..

Zamanında çok etkinlik tertip ettim/ettik ama sonuç FOSSS oldu..

Gene de imkanlarım ölçüsünde katılacağım..

Sevgili Dostlarım;

Bu etkinlik 10 kişiyi yada bin kişiyi MOTOSİKLETLERE duyarlı yaparsa ki yapacağına inandiğim için Hitabeden 10.000 adet bastırdım maddi olarak değerini yazmak istemiyorum ama bizler bunu gereken kişilere ulaştıra bilirsek bizim için bir şeyler fark edecektir.

Size bir şey anlatayım;
İki arkadaş deniz kenarında yürüyorlarmış, deniz lodosnedeni ile binlerce deniz yıldızını kıyıya atmış. Arkadaşlar yürürken biri yazık bunlara demiş ve eğilip birini alıp denize atmış, eğilip almış bit diğerini alıp onuda denize atmış bu böyle bir kaç sefer devam edince arkadaşı bunlar binlerce hepsini atamıyacaksın denize demiş onun için ne fark eder yaptığın bu iş demiş.
Arkadaşı eğilip bir deniz yıldızı daha alıp arkadaşinin gözüne tutarak "BAK ONUN İÇİN FARK ETTİ O YAŞIYACAK" demiş

Moralınızı bozmayın Bizim içinde fark edecek 2010 daha az motorcu ölecek kazalarda inşallah :cat:
 
Katılım
27 Eyl 2009
Mesajlar
766
Sevgili Dostlarım;

Bu etkinlik 10 kişiyi yada bin kişiyi MOTOSİKLETLERE duyarlı yaparsa ki yapacağına inandiğim için Hitabeden 10.000 adet bastırdım maddi olarak değerini yazmak istemiyorum ama bizler bunu gereken kişilere ulaştıra bilirsek bizim için bir şeyler fark edecektir.

Size bir şey anlatayım;
İki arkadaş deniz kenarında yürüyorlarmış, deniz lodosnedeni ile binlerce deniz yıldızını kıyıya atmış. Arkadaşlar yürürken biri yazık bunlara demiş ve eğilip birini alıp denize atmış, eğilip almış bit diğerini alıp onuda denize atmış bu böyle bir kaç sefer devam edince arkadaşı bunlar binlerce hepsini atamıyacaksın denize demiş onun için ne fark eder yaptığın bu iş demiş.
Arkadaşı eğilip bir deniz yıldızı daha alıp arkadaşinin gözüne tutarak "BAK ONUN İÇİN FARK ETTİ O YAŞIYACAK" demiş

Moralınızı bozmayın Bizim içinde fark edecek 2010 daha az motorcu ölecek kazalarda inşallah :cat:

Kardeşim bu güzel gayretinizde yanınızda olamasak bile yüreğimiz sizinle beraber Allah kolaylık versin
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
Sevgili Dostlarım;

Bu etkinlik 10 kişiyi yada bin kişiyi MOTOSİKLETLERE duyarlı yaparsa ki yapacağına inandiğim için Hitabeden 10.000 adet bastırdım maddi olarak değerini yazmak istemiyorum ama bizler bunu gereken kişilere ulaştıra bilirsek bizim için bir şeyler fark edecektir.

Size bir şey anlatayım;
İki arkadaş deniz kenarında yürüyorlarmış, deniz lodosnedeni ile binlerce deniz yıldızını kıyıya atmış. Arkadaşlar yürürken biri yazık bunlara demiş ve eğilip birini alıp denize atmış, eğilip almış bit diğerini alıp onuda denize atmış bu böyle bir kaç sefer devam edince arkadaşı bunlar binlerce hepsini atamıyacaksın denize demiş onun için ne fark eder yaptığın bu iş demiş.
Arkadaşı eğilip bir deniz yıldızı daha alıp arkadaşinin gözüne tutarak "BAK ONUN İÇİN FARK ETTİ O YAŞIYACAK" demiş

Moralınızı bozmayın Bizim içinde fark edecek 2010 daha az motorcu ölecek kazalarda inşallah :cat:

Umarım her şey dediğiniz gibi olur...

Bu forumda daha önce de yazmıştım, benim bir fikrim var. Kulağa biraz tuhaf gelebilir ama son derece ciddiyim. İyi duyurulursa basın-yayında da çok yer tutacağından eminim.

Ticari araç sürücülerine yönelik bir kampanya olsa mesela. İsmi "yolcum olur musun" gibi bir şey olabilir. Ticarici arkadaşları alıp artçı olarak İstanbul trafiğinde bir saat gezdirelim. Nelerle karşılaştığımız görsünler. Meslektaşlarının bize nasıl davrandıklarını bir görsünler. On taksicinin/dolmuşçunun bile bizi anlamasını sağlasak inanın çok şey değişir. Zamanla onlar başkalarını etkileyebilir, belki zamanla zincirleme bir bilinçlenme olur.

(ya da ben çok iyimserim, gezip dolaştıklarıyla kalırlar)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
bizim insanlar anlamaz ki..adam maganda güler geçer yada ''aha şunlara bak bide 4 tekerliler diyo sürüngenler der gibi'' diye yanlış analr hepten kıl olurlar.en iyi taktik yolda yakalayıp dövmek =) dayak cennetten çıkmadır =)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Sevgili Dostlarım;

Bu etkinlik 10 kişiyi yada bin kişiyi MOTOSİKLETLERE duyarlı yaparsa ki yapacağına inandiğim için Hitabeden 10.000 adet bastırdım maddi olarak değerini yazmak istemiyorum ama bizler bunu gereken kişilere ulaştıra bilirsek bizim için bir şeyler fark edecektir.

Size bir şey anlatayım;
İki arkadaş deniz kenarında yürüyorlarmış, deniz lodosnedeni ile binlerce deniz yıldızını kıyıya atmış. Arkadaşlar yürürken biri yazık bunlara demiş ve eğilip birini alıp denize atmış, eğilip almış bit diğerini alıp onuda denize atmış bu böyle bir kaç sefer devam edince arkadaşı bunlar binlerce hepsini atamıyacaksın denize demiş onun için ne fark eder yaptığın bu iş demiş.
Arkadaşı eğilip bir deniz yıldızı daha alıp arkadaşinin gözüne tutarak "BAK ONUN İÇİN FARK ETTİ O YAŞIYACAK" demiş

Moralınızı bozmayın Bizim içinde fark edecek 2010 daha az motorcu ölecek kazalarda inşallah :cat:

Katılımı gerçekleştirmemin tek sebebi de tam olarak bu zaten..
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
Sevgili Dostlarım;

Bu etkinlik 10 kişiyi yada bin kişiyi MOTOSİKLETLERE duyarlı yaparsa ki yapacağına inandiğim için Hitabeden 10.000 adet bastırdım maddi olarak değerini yazmak istemiyorum ama bizler bunu gereken kişilere ulaştıra bilirsek bizim için bir şeyler fark edecektir.

Size bir şey anlatayım;
İki arkadaş deniz kenarında yürüyorlarmış, deniz lodosnedeni ile binlerce deniz yıldızını kıyıya atmış. Arkadaşlar yürürken biri yazık bunlara demiş ve eğilip birini alıp denize atmış, eğilip almış bit diğerini alıp onuda denize atmış bu böyle bir kaç sefer devam edince arkadaşı bunlar binlerce hepsini atamıyacaksın denize demiş onun için ne fark eder yaptığın bu iş demiş.
Arkadaşı eğilip bir deniz yıldızı daha alıp arkadaşinin gözüne tutarak "BAK ONUN İÇİN FARK ETTİ O YAŞIYACAK" demiş

Moralınızı bozmayın Bizim içinde fark edecek 2010 daha az motorcu ölecek kazalarda inşallah :cat:

Keske İnsanlar beyinlerini kullanmasini bilselerde sizin bu anlattiklarinizi o brosurlerde okudukdan sonra beyinlerine kazisalar...
Yasalar boyle oldukca bu olumler coook devam eder...Ama sizi tebrik ediyorum...Elinize emeginize saglik....
Yuregim sizlerle orda olacak...
BEn gelemiyorum cunku bende kaza magduruyum artik....:rendeer:
 

MFM

Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
356
ellerinize sağlık Allah bu organizasyonda emeği geçen herkezden razı olsun inşaallah ses getirir ben yurtdışında olduğum için katılamıyorum inanın Türkiyede olsam hiç düşünmeden gelirdim ama yayalardan çok bunları şöförlere dağıtmak lazım inşaalah biraz olsun bilinçlenirler.
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
138
ellerinize sağlık Allah bu organizasyonda emeği geçen herkezden razı olsun inşaallah ses getirir ben yurtdışında olduğum için katılamıyorum inanın Türkiyede olsam hiç düşünmeden gelirdim ama yayalardan çok bunları şöförlere dağıtmak lazım inşaalah biraz olsun bilinçlenirler.

Sevgili Dostum sende sağol İstanbul veya yurt dışında olan katılamayan arkadaşlar internetten Internet Explorer ile http://www.radyomoto.com/ dan Etkinlik olduğu günlerde etkinliği naklen canlı yayından dinliye bilirler.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
derkunt abı düşüncenden dolayı tebrik ediyorum,
motosiklet uğruna bişiyler çabalayanları görmek güzel,
devlete ait kapalı bır yer olsa aslında bu havada kahve kazanı ayarlanıp çay dağıtılsa hiçte fena olmazdı,

hem katılım daha fazla olurdu,
havanın soğuk olmasından dolayı azda olsa ısınmak ve içini ısıtmak maksatlı daha fazla amaca ulaşılmış olurdu...

Bu Etkinlik Yazında Olursa Daha Fazla Katılım ve bilinçlendime olabilir...

Tekrar Tebrikler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst