Motosikletleri Fark Edin Etkinliği

Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
4 Tekerleklilere hitaben başlatılmıştır. Duyurmak boynumuzun borcu...

Başlangıç: 26 Aralık 2009 Cumartesi, 10:00
Bitiş: 17 Ocak 2010 Pazar, 18:00
Yer: Kadıköy İskele Meydan

Sevgili Dostlarım;

Biliyorsunuz trafikte 4 tekerli araçların bazıları biz iki tekerli sürüçülerini istiyerek yada istemiyerek zor duruma sokuyolar. Neticede telafisi mümkün olmıyan durumlar ortaya çıkıyor. Bu konuda bir çaba sarfetmemiz gerektiği düşüncesi ile Kadıköy Kaymakalığından ve Kadıköy İlçe Emniyet Müdürlüğünden gerekli izin Radyo Moto olarak alındi.

Bu nedenle Kadıköy İskele Meydanında halkı bilinçlendirmek için Bildiri Dağıtılacaktır. İzinimiz Bir Ay geçerli, sebebi bildiri Hafta sonları CUMARTESİ ve PAZAR günleri dağıtılacak. Bir Ay geçerli olmasının sebebi Yağışlı Havada gün boyu orada ıslanmamamız için. Yani havanın müsait olduğu bir yada iki hafta sonu bu aktiviteyi gerçekleştiricez.

Bu aktivite ye tüm Motosikler klüp, grup ve orgazinasyonları davetlidir. Her motosiklet kullanıcısını yakından ilgilendiren bu etkinlikte görev alması trafikte can güvenliğimiz için gerekli olduğunu düşünürsek, herkes üyesi olduğu motosiklet klüp, grup veya orgazinasyonlarda bu konuyu duyurması ve bu etkinlikği desteklemesi gerektiğini düşünmelidir.

Bu etkinlik MOTOSİKLET KULLANICILARININ CAN GÜVENLİĞİ için yapılmaktadır.

Bu etkinliği herkese destekliyerek İLKİN BİZ KENDİMİZİ FARK EDELİMKİ - SONRA ONLARDA BİZİ FARK ETSİN.

Bu aktivitenin yapılacağı hafta sonları hava durumuna göre tekrar duyrulacaktır.

DAGITILACAK BİLDİRİ

"4 TEKERLİLERE HİTABE...!

Ey 4 teker sürücüleri !
Bizi fark edin , bizi görün, bizi önemseyin..!

Sanmayın ki biz korkmuyoruz
Sanmayın ki biz endişesiziz
Sanmayın ki biz serseriyiz
Bizler de sizin gibi birer bireyiz

Ey bizi biçip geçmeyi ödev edinenler !
Bizi sayın, bize de yol verin, bizi kollayın..!

Bizim de bir ailemiz var
Bizim de bir kanımız ve canımız var
Bizim de yaşamaya hakkımız var
Biz de insanız, bizler de birer canız

Ey bizi sizden farklı gören sürücüler !
Sizden farkımızı bildirin..!

Yollar da bize ait, asfalt da bize ait
Işıklar da bizim için, yayaya saygı da bizden
Otoban da bizim için, kurallar da bize dahil
Caddeler de bize açık, levhalar da bize dair

Ey benzer ama farklı hazzı tadan 4 tekerliler !
Sürüş tekniklerimiz de benzer, korkularımız da aynı !

Ayağındaki debriyaj elimdeyse
Elimdeki gaz ayağındaysa
Ayağındaki fren elimdeyse
Bu mu bizi sizden ayıran hiçe saydığınız canımız ?

Ey bizi yollarda sıkıştıran sürücüler
Trafikte aralardan geçiyoruz diye kompleks yapan sizler
Bizden nefret edip de kininizi caddelerde üzerimize kusan 4 tekerliler
Bizleri fark etmeniz için daha ne yapmamız lazım ?

Ey yolların saltanatları !
Saltanat olamayanlara darbeyi vuranları !
Yaşam tarzımızı 2 tekerle seçtiğimiz için bizi hiçe sayanları !

İNANIN TEK FARKIMIZ 2 TEKERİMİZ !
SİZDE DE VAR OLAN CANIMIZI BİZE GERİ VERİN !
ÇÜNKÜ BİZ SİZE BUNU YAPMIYORUZ !

GELİN BİZLERİ FARK EDİN, BİZLERİ ÖNEMSEYİN ve BİZLERİ SEVİN....!"


Gayret ve Alakanıza şimdiden teşekkürler.

Etkinlik için 4 haftalık müsade alındi. Hava şartları müsait olduğu "Yağış olmayan haftalarda" yapılacak. Hava müsait olursa 4 haftada bu etkinliği yapıcaz. HİTABEMİZİ DAĞITACĞIZ......

1. Etkinlik Haftamız 26 ve 27 Aralık 2009 Cumartesi ve Pazar Saat: 10:00 dan 18:00
2. Etkinlik Haftamız 02 ve 03 Ocak 2010 Cumartesi ve Pazar Saat: 10:00 dan 18:00
3. Etkinlik Haftamız 09 ve 10 Ocak 2010 Cumartesi ve Pazar Saat: 10:00 dan 18:00
4. Etkinlik Haftamız 16 ve 17 Ocak 2010 Cumartesi ve Pazar Saat: 10:00 dan 18:00

Bu Haftalardan hangisinde müsaitseniz yanımızda olun. Birlikten Güç Doğar. Birlik beraberliğimizi Gösterelim...


"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
138
Sevgili Dostlarım;

Biliyorsunuz trafikte 4 tekerli araçların bazıları biz iki tekerli sürüçülerini istiyerek yada istemiyerek zor duruma sokuyolar. Neticede telafisi mümkün olmıyan durumlar ortaya çıkıyor. Bu konuda bir çaba sarfetmemiz gerektiği düşüncesi ile Kadıköy Kaymakalığından ve Kadıköy İlçe Emniyet Müdürlüğünden gerekli izin Radyo Moto olarak alındi.

Bu nedenle Kadıköy İskele Meydanında halkı bilinçlendirmek için Bildiri Dağıtılacaktır. İzinimiz Bir Ay geçerli, sebebi bildiri Hafta sonları CUMARTESİ ve PAZAR günleri dağıtılacak. Bir Ay geçerli olmasının sebebi Yağışlı Havada gün boyu orada ıslanmamamız için. Yani havanın müsait olduğu bir yada iki hafta sonu bu aktiviteyi gerçekleştiricez.

Bu aktivite ye tüm Motosikler klüp, grup ve orgazinasyonları davetlidir. Her motosiklet kullanıcısını yakından ilgilendiren bu etkinlikte görev alması trafikte can güvenliğimiz için gerekli olduğunu düşünürsek, herkes üyesi olduğu motosiklet klüp, grup veya orgazinasyonlarda bu konuyu duyurması ve bu etkinlikği desteklemesi gerektiğini düşünmelidir.

Bu etkinlik MOTOSİKLET KULLANICILARININ CAN GÜVENLİĞİ için yapılmaktadır.

Bu etkinliği herkese destekliyerek İLKİN BİZ KENDİMİZİ FARK EDELİMKİ - SONRA ONLARDA BİZİ FARK ETSİN.

Bu aktivitenin yapılacağı hafta sonları hava durumuna göre tekrar duyrulacaktır.

DAGITILACAK BİLDİRİ...........................:

"4 TEKERLİLERE HİTABE...!

Ey 4 teker sürücüleri !
Bizi fark edin , bizi görün, bizi önemseyin..!

Sanmayın ki biz korkmuyoruz
Sanmayın ki biz endişesiziz
Sanmayın ki biz serseriyiz
Bizler de sizin gibi birer bireyiz

Ey bizi biçip geçmeyi ödev edinenler !
Bizi sayın, bize de yol verin, bizi kollayın..!

Bizim de bir ailemiz var
Bizim de bir kanımız ve canımız var
Bizim de yaşamaya hakkımız var
Biz de insanız, bizler de birer canız

Ey bizi sizden farklı gören sürücüler !
Sizden farkımızı bildirin..!

Yollar da bize ait, asfalt da bize ait
Işıklar da bizim için, yayaya saygı da bizden
Otoban da bizim için, kurallar da bize dahil
Caddeler de bize açık, levhalar da bize dair

Ey benzer ama farklı hazzı tadan 4 tekerliler !
Sürüş tekniklerimiz de benzer, korkularımız da aynı !

Ayağındaki debriyaj elimdeyse
Elimdeki gaz ayağındaysa
Ayağındaki fren elimdeyse
Bu mu bizi sizden ayıran hiçe saydığınız canımız ?

Ey bizi yollarda sıkıştıran sürücüler
Trafikte aralardan geçiyoruz diye kompleks yapan sizler
Bizden nefret edip de kininizi caddelerde üzerimize kusan 4 tekerliler
Bizleri fark etmeniz için daha ne yapmamız lazım ?

Ey yolların saltanatları !
Saltanat olamayanlara darbeyi vuranları !
Yaşam tarzımızı 2 tekerle seçtiğimiz için bizi hiçe sayanları !

İNANIN TEK FARKIMIZ 2 TEKERİMİZ !
SİZDE DE VAR OLAN CANIMIZI BİZE GERİ VERİN !
ÇÜNKÜ BİZ SİZE BUNU YAPMIYORUZ !

GELİN BİZLERİ FARK EDİN, BİZLERİ ÖNEMSEYİN ve BİZLERİ SEVİN....!"


Gayret ve Alakanıza şimdiden teşekkürler.

ETKİNLİK TAKVİMİ :
Etkinlik için 4 haftalık müsade alındi. Hava şartları müsait olduğu "Yağış olmayan haftalarda" yapılacak. Hava müsait olursa 4 haftada bu etkinliği yapıcaz. HİTABEMİZİ DAĞITACĞIZ......

1. Etkinlik Haftamız 26 ve 27 Aralık 2009 Cumartesi ve Pazar Saat: 10:00 dan 18:00
2. Etkinlik Haftamız 02 ve 03 Ocak 2010 Cumartesi ve Pazar Saat: 10:00 dan 18:00
3. Etkinlik Haftamız 09 ve 10 Ocak 2010 Cumartesi ve Pazar Saat: 10:00 dan 18:00
4. Etkinlik Haftamız 16 ve 17 Ocak 2010 Cumartesi ve Pazar Saat: 10:00 dan 18:00

Bu Haftalardan hangisinde müsaitseniz yanımızda olun. Birlikten Güç Doğar. Birlik beraberliğimizi Gösterelim.

---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*
Radyo Moto Dinle, Radyo Moto Dinlet.
http://www.radyomoto.com
7 Gün 24 Saat kesintisiz Müzik. Her akşam 20:00 de değişik DJ lerle Fıkra, Şiir ve Motosiklet Haberleri. Radyomoto da
http://www.radyomoto.com
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Derkunt Ağabey tebrik ediyorum,çok ama çok güzel bir girişim.Zaman ayırabilirsem mutlaka oradayım.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
böyle işler için uğraşan emek sarfeden birilerini görmek güzel gerçekten...
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
138
böyle işler için uğraşan emek sarfeden birilerini görmek güzel gerçekten...

Teşekkürler bu etkinliği okumak zahmetinde bulunan sizlrinde bu konuda uğraşı veriyorsunuz buda yaşamını motosikletle birleştirmiş ve motosiklet adına bir şeyler yapmak istiyen bizleri teşvik ediyor. Bu etkinliği elinizden geldiğince duyurun

İlgi ve Alakanıza teşekkürler. İstanbul dışında olupta bu etkinliğe katılamayanlar, Etkinliği naklen www.radyomoto.com dan naklen canlı yayından dinleyebilecekler. :cat: :rendeer: :cat:
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi selamun aleyküm Çok önemli ve düzeyli bir etkinlik.
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
138
Derkunt Ağabey tebrik ediyorum,çok ama çok güzel bir girişim.Zaman ayırabilirsem mutlaka oradayım.

ETKİNLİK TAKVİMİ :
Etkinlik için 4 haftalık müsade alındi. Hava şartları müsait olduğu "Yağış olmayan haftalarda" yapılacak. Hava müsait olursa 4 haftada bu etkinliği yapıcaz. HİTABEMİZİ DAĞITACĞIZ......

1. Etkinlik Haftamız 26 ve 27 Aralık 2009 Cumartesi ve Pazar Saat: 10:00 dan 18:00
2. Etkinlik Haftamız 02 ve 03 Ocak 2010 Cumartesi ve Pazar Saat: 10:00 dan 18:00
3. Etkinlik Haftamız 09 ve 10 Ocak 2010 Cumartesi ve Pazar Saat: 10:00 dan 18:00
4. Etkinlik Haftamız 16 ve 17 Ocak 2010 Cumartesi ve Pazar Saat: 10:00 dan 18:00

Bu Haftalardan hangisinde müsaitseniz yanımızda olun. Birlikten Güç Doğar. Birlik beraberliğimizi Gösterelim.
:rendeer:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Hocam elinize emeğinize sağlık , Umarım bu etkinlik ve haykırışımız, bizi fark ettirecektir 4 teker sürücülerine.
Bu proje için herzaman elimden geleni yaparım, ben Gebzede oturuyorum, lise yıllarında broşür dagıtımı yapmıştım tecrübem var, dagıtmak isterim :)
Etkinligin kış sezonuna denk gelmesi canımı sıktı biraz keşke yaz sezonuna denk gelse herkesi bilgilendirebilsek daha iyi olmazmıydı?

Saygılar.
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
138
Hocam elinize emeğinize sağlık , Umarım bu etkinlik ve haykırışımız, bizi fark ettirecektir 4 teker sürücülerine.
Bu proje için herzaman elimden geleni yaparım, ben Gebzede oturuyorum, lise yıllarında broşür dagıtımı yapmıştım tecrübem var, dagıtmak isterim :)
Etkinligin kış sezonuna denk gelmesi canımı sıktı biraz keşke yaz sezonuna denk gelse herkesi bilgilendirebilsek daha iyi olmazmıydı?

Saygılar.

Bu ilk denememiz olacak bir iki ay sonra tekrarlayabiliriz. Neden olmasın 10.000 adet Hitabe dastırdık.
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
Ayarlayabildiğim zamanlarda ben de katkıda bulunmak isterim. Lütfen konuyu güncel tutalım, mümkün olduğu kadar çok kimsenin haberi olsun. Özellikle de yakındaki dolmuş ve taksi duraklarına dağıtım yapmamız lazım. :cat:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Mümkün olduğumda bende katılacağım..Başarılı bir girişim olmuş, tebrikler..
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Bu ilk denememiz olacak bir iki ay sonra tekrarlayabiliriz. Neden olmasın 10.000 adet Hitabe dastırdık.

Bu uygulama için pilot bölge istanbulmu seçildi ? yoksa diger kentlerde bu çalışmalar yürütülecekmi nasıl işleyecek. Aydınlatabilirmisiniz bizi.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
976
elinize ve emeğinize sağlık; çok iyi düşünmüşünüz.
fırsat bulabilirsem mutlaka geleceğim.
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
yalnız bize ne zaman gidilip gidilmeyeceğini söyleyin de ona göre gelelim.
misal bugün evden çıkarken yağmur tolere edilebilir değerde idi ama kadıköyde resmen sucuk oldum.

Mümkün olduğumda bende katılacağım..Başarılı bir girişim olmuş, tebrikler..

giderken beni de al. beraber takılalım.
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
405
Ayağındaki debriyaj elimdeyse
Elimdeki gaz ayağındaysa
Ayağındaki fren elimdeyse
Bu mu bizi sizden ayıran hiçe saydığınız canımız

Tek kelimeyle harika :cat:
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
57
Sayın Derkunt emeği geçenleri ve geçecekleri tebrik ederim.
Etkinliğe katılmaya çalışacağım.

Özel mesajımı okursanız sevinirim.
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Derkunt Beye teşekkür ediyorum bu etkinliği buraya taşıdığı ve bizimle paylaştığı için.

"ANCAK ŞÖYLE BİR DURUM SÖZ KONUSU Kİ BEN BU KONUYU 1 GÜN ÖNCE AÇTIM, AMA MAALESEF HENÜZ MOD LARIMIZ ONAYLAMA TENEZÜLÜNDE BULUNMADIĞI İÇİN AKTİF HALE GELMEDİ"

Önemli olan bunu benim yada başka birinin duyurmuş olması değil, önemli olan böyle bir etkinlikten hep birlikte haberdar olmuş olmamız, ama artık sitede görmeye başladığım şey kullanıcıların ayrımıdır. Neden açtığım konu onaylanmadı henüz dediğimde, hemen onaylamamız mümkün değil sürekli aktif olamadıkları için. Peki bu konu, benden sonra açılmış olmasına rağmen neden benim açtığım konu hiçe sayıldı?
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
ALLAHIN izini ile orda aranızda olacağım böyle bır organızasyon için size gönülden saygıyla teşekkür ederim:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst