[Yalova - MT]

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
naber mezoş...:cherry: noldu çantalar elindemi patladı...

yookkk seni sevindirmeyecemmm..:mrgreen:

arkadaşım şu an çindee artık malmı bakıyooo çinli kızlaramı bakıyooo bilemem..

menüye dönersek 15gün sonra dönecek. mal trye girişi mart sonunu bulurmuşşş. ilkm partiden sana yollıcamm reklamımızı yaparsınn:mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mart sonumu çüşş...olm paranla rezil oluyon bırak bu işi git pazarda limon sat...:p
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
mart derken işe başlanmış olur deimmm yanlış tercüme ettim nebilim olum benn anlamamki bana sölenen buu..

işin aslı şöle admlar seni çine götürüyor sen orda malı seçiyosun onlar gerikalanı hallediyor
anlıcan sana direk malı satmış oluyorlar karını koyup sen onlara 4 ay içinde geri ödeme yapıyorsunn yapamassan y... yersin:mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu nasıl bir iş hacı...gel sen başka işlere gir...mal elinde patlamasın sonra ...demedi deme...
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Abi yer yok demiştim sana :)

KaramürseL gibi yerde ; 3. Kata adam 7ooo TL aylık istedi biliyorsun :bounce: :farao:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
geçtiğin toprakları tanı düşün altında binlerce yatan yalovalıyı..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst