[Yalova - MT]

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/69499-domuz-gribine-motorsiklet-birebir-3.html

Valla ben 2 hafta önce aşımı oldum.. İçim rahat mezit gerisini sen düşün...
Ama yukardaki topiği incele...

benim ebatlarım genişşş beni teğet geçer:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:44 ----------

Evet biliyorum ; ben de ondan diyorum :)

napınn kanka:)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ne yapaLım Mezüt :) Evde oturuyorum; Yarın yalovaya geleceğim Motorla gezmeye :p
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
14
evet birlikten kuvvet dogarmıs..tıs güzel bir adrenalin olucak sanırım..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:31 ----------

music smooth..mıchael jackson
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst