Bırakın bu iş güç olaylarını ; Bozmayın moralinizi :mrgreen:
mete_han kardeş neredeydin.. Epeydir yoktun...
Hayırdır arkadaşım....
serdarmert kardeş yuvarlanıp gidiyoruz ...sen daha daha nasılsın...![]()
duyduğuma göre üyelere para dağıtıyormuşsun. Seni en popüler üye seçsinler diye...:queen:
kt 125 i nası bilirsin usta...tamam sen bu ktden taktın bana...
Yok be patron..Seni epeydir göremedim forumda da özlemişim..
Toprağım olduğun için takılıyorum..
noliii burdaa:mrgreen: