- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 2,496
peçete parası alimmm:mrgreen:
bu ne demek ki mezit kardeş..
peçete parası alimmm:mrgreen:
domuz giribine karşı temizlik yaptım ondan:mrgreen:
Ben olmam demekki hiç![]()
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/69499-domuz-gribine-motorsiklet-birebir-3.html
Valla ben 2 hafta önce aşımı oldum.. İçim rahat mezit gerisini sen düşün...
Ama yukardaki topiği incele...
Evet biliyorum ; ben de ondan diyorum![]()
Ne yapaLım MezütEvde oturuyorum; Yarın yalovaya geleceğim Motorla gezmeye
![]()
Abi dün balıkcılardaydım; seni aradı gözlerim![]()
Bi yarın olsn bakarız abi![]()
heya arazi mafyası kayıpsın![]()