Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 27 Mar 2009
- Mesajlar
- 526
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaşlar benim bir arkadaşımın dağcılık diploması var, günlüğü 150 dolardan iş buldu 60 gün anlaşma yaptılar, dubaiye gidiyor, yapacağı iş ne biliyormusunuz, dubaide çok katlı olan bir iş hanının dış cephdeki camlarını temizlemek, ne kadar iyi değilmi böyle bir iş olsa istediğim motosikleti alırım hayalimdeki bmw r1200gs 