dağcılık diploması olanlara duyurulur

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaşlar benim bir arkadaşımın dağcılık diploması var, günlüğü 150 dolardan iş buldu 60 gün anlaşma yaptılar, dubaiye gidiyor, yapacağı iş ne biliyormusunuz, dubaide çok katlı olan bir iş hanının dış cephdeki camlarını temizlemek, ne kadar iyi değilmi böyle bir iş olsa istediğim motosikleti alırım hayalimdeki bmw r1200gs :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben süper dağda kaybolurum , üstüme yoktur :mrgreen::p günlük kaç dolar kazanırım ???
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben süper dağda kaybolurum , üstüme yoktur :mrgreen::p günlük kaç dolar kazanırım ???
vallaha mı ...ne zaman gidiyon kaybolmaya...:p
sen git kaybol...geri geldiğinde sana bitene motür verecem:cherry:
motorunda ufak tefek eksikleri var onlarıda tamamlarsın artıkın...
tabi geri gelebilirsen :queen::queen:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öyle konular açıp öyle cevaplar yazıyorsunuzki biri gelip yazdıklarınıza karşı bir şey dese altından kalkamazsınız valla :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sende hep girgirsin...:wiinkk:

evet yaa çok cıvığım dimi :santa: huyum kurusun işte , can çıkar huy çıkmaz , ama bazen de çok durgunlaşıyorum öyle daha mı iyi , yok yok böle iyi ::blusssh:

ben her sene orman bakanlığının düzenlediği kamplara katılıyorum , ve her defasında kayboluyorum , normalde askerlerin önümüzden gitmesi lazım askerlerin yanında yürümek yasak , ama ben her defasında gruptan ayrılıp askerlerle birlikte yürüyorum , bol bol muhabbet ediyos :) ya bide asker diyip geçmeyin hepsi üni mezunu falan , cin gibiler ... sonra askerlerin de önüne geçiyorum ve kayboluyorum , her sene aynı senaryo her seneee :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst