- Katılım
- 8 Kas 2009
- Mesajlar
- 376
Çok sağolun arkadaşlar, halkalıda oldu olay güvenlik klubesinin 3 m yanında güvenlik etrafı dolaşırken bekleyip olaya el atmışlar bugün motoru çektirdim bir sürüde masraf çıkarttı ş.rzlr allaha havale ediyorum o kadar, çalış didin gelsinler almaya kalkışsınlar ne kadar kötüye gidiyor herşey motoru satmayı bile düşünmeye başladım hiç bir yer güvenli değil. Zaten araba kullanıcıları stres yaratıyo üsütne birde hırsızlar binmemeiz için ellerinden geleni yapıyolar. neyse yine ucuz atlattım verilmiş sadakam varmış diyorum.
aynen katılıyorum sana..dur bi ekmek alayım marketten, biyere uğrayayım falan derken bile direksiyon ve disk kilitini takmak lazım..benimde başıma geliyordu böyle bir olay..artık disk ve arka tekerlekten kilitliyorum motoru sabit bir yere..
çok çok geçmiş olsun ucuz atlatılmış..