cok gecmış olsun,
verılmıs sadakan varmış,
eğer G.O.PAŞA'ya yakın bır yerde isen,
çekıcıye ihtiyacın kalmadan çalıştırırım motorunu,
ve çekıcıye verecegın paranıda yenı kontak almakta kullanırsın,
yada yapabılırsen eğer,
gereklı bılgılerı MP attım oku istersen...