Plaka yapan yer arıyorum (İstanbulda)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı akşamlar arkadaşlar saolsun benden önceki arkadaş motorun plakasını haşat etmiş yeni plaka yaptırmak istiyorum yapan yer varmı varsa adres verirseniz sevinirim teşekkürler

Not:Eski Plakada her daim yanımda olucak koltuk altında yasak yada yasal deil diyen arkadaşlar olursa ön bilği olsun :)
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
app hastası deilsen emniyetten yenisini alıver.. :rendeer:
 
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
118
bencede yaklaşık masrafı 8 lira emniyette eskisini verip yenisi için sana bi fiş kesiolar o fişle istediğin yerden yaptır benim motor ümraniye çıkışlı oldum halde aldığım fişle beşiktaştan yaptırmıştım yazı karakterleri çok güzel diye :)
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabelacıların çoğu yapar ama onun yerine her şey yasal olsun dersen, emniyet müdürlükleri yakınlarında TŞOF ya da otomobilciler federasyonu (hangisi yapıyordu basım işini hatırlamıyorum) onların basım büroları vardır zaten ve tanesini 8 lira gibi bir fiyata basıyorlar. ordan bastırıp emniyete eski plakanız ve ruhsatınızla gidip durumu anlatıp eskisini iade edip, yenisini soğuk mühür bastırarak kullanabilirsiniz.

ama standart dışı estetik ve farklı plaka istiyorum derseniz şöyle örnekler mevcut : http://www.sahibinden.com/app_plaka...ok_fiyat-00WQQaXQQ18075819WQQpXQQdisplayitem?

bunlar ankara'da ama yine de adrese gönderirler sanırım. yalnız bunlara emniyetin mühür basmadığını, dolayısıyla yasa dışı plaka olacağını unutmayın...
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Sanırım biryerde okumuştum.Plakayı kaybettiğini söylediğinde de yenisini alabiliyordun emniyetten.Ama 8 lira verip kanunlara uygun davranmak bence daha mantıklı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bencede yaklaşık masrafı 8 lira emniyette eskisini verip yenisi için sana bi fiş kesiolar o fişle istediğin yerden yaptır benim motor ümraniye çıkışlı oldum halde aldığım fişle beşiktaştan yaptırmıştım yazı karakterleri çok güzel diye :)

Ruhsat üzerime değil ama ruhsatı bende devir almadım daha o yüzden bu sekil yabtırıyorum gerçi ruhsat şirket adına şahıs adına değil yabtırabilirmiyim böyle :)

Herşeyi kolayda o plaka apachenın koltuk altına nasıl sıgıcak anlamadım. :)
http://www.sahibinden.com/tek_app_plaka-16WQQaXQQ14723121WQQpXQQdisplayitem?

ankarada cok yapanvar kargoyla gönderirler istersen ama sakat bızım kuzenın arabasını baglamıslardı mühür yok diye

kolay ikiye katlıyorsun :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:19 ----------

Sanırım biryerde okumuştum.Plakayı kaybettiğini söylediğinde de yenisini alabiliyordun emniyetten.Ama 8 lira verip kanunlara uygun davranmak bence daha mantıklı.
bencede en mantıklısı ruhsatı üzerime alamadım daha herif habire sallıyo ruhsat elimde ama devir alamadım daha:salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güncel...:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hala güncel :p
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
valla dostum burda butun anahtarcilar yapiyolarlar ama istandbulda bilmem,en iyisi emniyetten alman derim genede
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst