Valla sarana helal olsun koca tencere ya :cat:
Ellerine Sağlık Selma nın güzel bir ziyafet cekti sizler demekki :cat:
Günaydın Uğur abi, ekürün yok Korkut abi maaştan kesiyosun heralde ayın 5i geldi sayılır maaş günü![]()
Korkut kırksekiz saat mesayi yapacak değil ya :mrgreen:
Mesajına biraz gec cevap verdim galiba![]()
Benden de günaydın millet:cherry: