Arkadaşlar selamlar ben tünal -bu pazar yani bugün ters bir durum oldu ve Tekirdağda bir arkadaşımızın yakını cumartesi akşama doğru motor kazasında vefat etti.Allah rahmet eylesin bu sebepten dün akşam konuyu tekrar canlandırmadık.Bugün de bir kaç arkadaş bir araya gelip muhabbet ettik.Önümüzdeki pazara bir gezi rotası ayarlayacağız ve hava güzel olursa mutlaka gidilecek.Sevgilerimizle.Allaha emanet olun
Arkadaşlar haftaya mutlaka bir araya geleceğiz.Hava durumu müsait olursa yol<yaparız sıkıntı olursa yine bir araya gelir kahvaltı yaparız en azından.Biliyorsunuz motosiklet sadece bir araç Vefatla ilgili olarak ozi topic açmış.Allah razı olsun.Allaha emanet olun
Aman Tünal ağabey, Tophanede olmasın da neresi olsa tamamdır yani![]()
Aman Tünal ağabey, Tophanede olmasın da neresi olsa tamamdır yani![]()
hafta sonuna doğru yine bir etkinlik olursa sizleri yolda yakalarım![]()
yok yok ben kahvaltıdan sonra hatunun dırdır etmesinden dolayı yusuflarla birlikte istanbula döndüm.:cherry:malum hatun dırdırı:queen: sapanca gölündeki kahvaltı ettiğimiz yerde çimenlerin azizliğine uğradım. ama koruma topuzları görevlerini çok güzel yerine getirdikartepede de mi ymakina yatıran oldu?
Öyle bir şeyler duydum Grubun sonunda Capanord vardı eğer sen yatırdıysan ona hesap sorardımŞaka bir yana ciddenmerak ettim kimdi acaba??
aloo selam verdik dimi....