[MT İstanbul] 29 Kasım 2009 Yalıköy Gezisi

Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar selamlar ben tünal -bu pazar yani bugün ters bir durum oldu ve Tekirdağda bir arkadaşımızın yakını cumartesi akşama doğru motor kazasında vefat etti.Allah rahmet eylesin bu sebepten dün akşam konuyu tekrar canlandırmadık.Bugün de bir kaç arkadaş bir araya gelip muhabbet ettik.Önümüzdeki pazara bir gezi rotası ayarlayacağız ve hava güzel olursa mutlaka gidilecek.Sevgilerimizle.Allaha emanet olun
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Arkadaşlar selamlar ben tünal -bu pazar yani bugün ters bir durum oldu ve Tekirdağda bir arkadaşımızın yakını cumartesi akşama doğru motor kazasında vefat etti.Allah rahmet eylesin bu sebepten dün akşam konuyu tekrar canlandırmadık.Bugün de bir kaç arkadaş bir araya gelip muhabbet ettik.Önümüzdeki pazara bir gezi rotası ayarlayacağız ve hava güzel olursa mutlaka gidilecek.Sevgilerimizle.Allaha emanet olun

Allah gani, gani rahmet eylesin...
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
allah rahmet eylesin abi üzüldüm,haftaya bakarız artık hafta içi gene konusulur,herkese ii akşamlar
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar haftaya mutlaka bir araya geleceğiz.Hava durumu müsait olursa yol<yaparız sıkıntı olursa yine bir araya gelir kahvaltı yaparız en azından.Biliyorsunuz motosiklet sadece bir araç Vefatla ilgili olarak ozi topic açmış.Allah razı olsun.Allaha emanet olun
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
131
abi bu hafta hava şartları nedeniyle ufak bi tekleme yasadık ancak bizler yine burdayız organizasyonlarımız devam ediyo üstelik tam gaz.önemli olan beraber bişeyler paylasmak yamur camur bahane...
 
Katılım
28 Tem 2006
Mesajlar
230
Arkadaşlar haftaya mutlaka bir araya geleceğiz.Hava durumu müsait olursa yol<yaparız sıkıntı olursa yine bir araya gelir kahvaltı yaparız en azından.Biliyorsunuz motosiklet sadece bir araç Vefatla ilgili olarak ozi topic açmış.Allah razı olsun.Allaha emanet olun

Aman Tünal ağabey, Tophanede olmasın da neresi olsa tamamdır yani :)
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aman Tünal ağabey, Tophanede olmasın da neresi olsa tamamdır yani :)

VALLA bundan sonra en hesaplı yerlere gideceğiz hatta gerekirse nevaleyi evden getireceğiz.Artık hesaplı olacağız arkadaşlar.:pr:Kimse para maalesef basamıyor.Tabii uygun yerlerede gideceğiz doğal olarak.:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hahaha o zaman bir de bahsettiğin yeni mekana gidelim Zeytin :) Ama önce 5 Aralık var onu atlatalım hele :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hafta sonuna doğru yine bir etkinlik olursa sizleri yolda yakalarım:D

Hocam sen kahvaltı ettiğimiz yerde mi yatırdın motoru yoksa Kartepeye çıkarken mi? Kartepeye çıkarken bir racing makinenin yattığını söylediler bizim gruptaki racingler hemen arkamdaydı bir tek seni göremedim aklımda kaldı soramadımda.
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
yok yok ben kahvaltıdan sonra hatunun dırdır etmesinden dolayı yusuflarla birlikte istanbula döndüm.:cherry:malum hatun dırdırı:queen: sapanca gölündeki kahvaltı ettiğimiz yerde çimenlerin azizliğine uğradım. ama koruma topuzları görevlerini çok güzel yerine getirdi:D kartepede de mi ymakina yatıran oldu?
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla öyle bir dedi var.Sn kelleci dikkat et hanım kelleyi üçurmasın kardeş.allaha emanet olun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok yok ben kahvaltıdan sonra hatunun dırdır etmesinden dolayı yusuflarla birlikte istanbula döndüm.:cherry:malum hatun dırdırı:queen: sapanca gölündeki kahvaltı ettiğimiz yerde çimenlerin azizliğine uğradım. ama koruma topuzları görevlerini çok güzel yerine getirdi:D kartepede de mi ymakina yatıran oldu?

Öyle bir şeyler duydum Grubun sonunda Capanord vardı eğer sen yatırdıysan ona hesap sorardım :p Şaka bir yana ciddenmerak ettim kimdi acaba??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst