Motoruma Kedi Girdi :D

Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
1,411
Evet motora kedi girdi yanlış yazmadım :mrgreen:

Bu gün Bahçelievlerde ki M1 Meydan AVM ye gittim ve motorumu otoparkına park ettim. İşimi hallettikten sonra tekrar motorumun başına döndüm. Her şey normal, bindim, çalıştırdım, verdim gazı ... Tam otoparktan çıkarken ufak bir kedi miyavlaması duyar gibi oldum. İlk önce kedi ezdiğimi sandım, hemen durdum. Baktım kedi medi yok, ses te yok :silent: allah allah dedim ve yola devam ettim. Ana caddeye çıkınca miyavlama sesini tekrar duymaya başladım. Tam da motorun altından geliyordu ses. Otoparktan da uzaklaşmıştım. Bu sefer teşhisi koydum motora kedi girmişti :mrgreen: Durup motorun altına eğildim ve bir de baktım kaportanın içinde bi kedi ... Hemen müsait bir yere çekip kediyi kurtarma operasyonuna başladım. Grenajların bir kısmını söktüm ve açtığım boşluktan kediyi kurtardım, ama tam 45 dakikamı aldı. :cat: İşte fotolar








.




Motorunuzun selesine kedi oturuyorsa kendinizi şanslı sayın, içine girince daha fena oluyo :mrgreen:



.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
motorun marşpiyellerine yazdır.
Dikkat kedi var yaklaşma tırmalar :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İlginç...İlginç olduğu kadar da düşündürücü..... Ya başka şeyler girerse?... :queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok masum duruyor :)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Yok artık daha neler? :mrgreen:

İyi bari yvrucağa bir şey olmadı giderken..Amma korkmuştur hee :)
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
534
Motosikleti
Pulsar NS400Z
Dimi... İnsan aldığı yere götürür motoruynan.... :p:p:p Hemen orada azıtacağını sanmam... Götürmüştür...:cat::cat::cat::p:p

ben olsam şahsen eve getirirdim evin neşesi oluyorlar bir süre sonra hem yazık zavallı üşümüş ısınmak için girmiş içeri :D
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Yok artık daha neler? :mrgreen:

İyi bari yvrucağa bir şey olmadı giderken..Amma korkmuştur hee :)

aynen katılıyorum, çok korkmuştur. çünkü kediler seyahati hiç sevmezler.ama oraya yavru bir köpek girseydi deme keyfine. hem ısınıyor hemde seyehat ediyor :flower:
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
1,411
kediyi nerde bıraktın
?

avm nin önündeki yeşil alana bıraktım kediyi uzakta değildim zaten :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:22 ----------

ben olsam şahsen eve getirirdim evin neşesi oluyorlar bir süre sonra hem yazık zavallı üşümüş ısınmak için girmiş içeri :D

bana kalsa eve götürürdüm ama evdekilerin sıcak bakıcağını sanmıyorum ...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
:queen:Bir ilke imza attığın için tebrik ederim seni..
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
534
Motosikleti
Pulsar NS400Z
avm nin önündeki yeşil alana bıraktım kediyi uzakta değildim zaten :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:22 ----------



bana kalsa eve götürürdüm ama evdekilerin sıcak bakıcağını sanmıyorum ...
bizimkiler alışkın evde müstakil olunca pek sorun kalmıyor zaten yıl içinde en az 2 tane yavru kedicik yolunu kaybedip eve geliyor sabah kapıda kedi görmedikleri zaman şaşıracaklar neredeyse :D
 
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
339
off cok şirin :p:p keske kedim olsa yavv iyi yapmısısn abi benimkielrde izin verse tüm hayvanları alıp götürcem beslicemxD
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok tatlı namussuz..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorla kediye 1.000 kaat verirdim
Eftelya'ya hediye olurdu
Kedisiz motor para etmez:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst