Kanuni popcorn 90dan sonra zx-6r ?

Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
Arkadaşlar suan yasım 16 13 yaşından beri kanuni popcorn kullanıyorum 90 lık vitesli motosikletlerle pek tecrübem yok ama yaza kadar öğrenip yazın bir zx-6r almak istiyorum sizce ne kadar dogru motosikleti sadece şehir için haftada 1-2 saat kullanıcam ilk olarak cbr 125 düşünüyordum ama eminim 1 sene sonra bana o motor yetmiyecek ve zx-6r alıcam o yüzden direk onla başlamak ve zx-6r alana kadarda arkadaşlarımın motorunda tecrübe kazanmak istiyorum sizce dogrumudur ?
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
323
1 sene sonra zx6 da yetmeyecek bence paran varsa direk zx10 a falan bak..
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
ya para problem değil tek korkum daha 16 yaşında olmak henüz gencim yani 3-4 sene zx-6r kullanıp sonrasında cbr 1000rr almak istiyorum zaten.ama suan için tek düşüncem zx-6r ve kendime güvenim tam kullanamıyacagıma dair hiçbir şüphem yok
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
hiç zx6 r kullandın mı..
popcorndan sonra mantıken düşün sence sağlıklı bi karar mı..
daha yaşın küçük beni yanlış anlama bi cbr 125 r neyine yetmiyo..
250 lik neden düşünmüyosun..

Birde Lafım sadece sana değil..Bize mantıksız bişey sölüyosun ona düzgün yanıt arıyorsun..
Kimse sana bu sitede git scooter'dan sonra 6oolük makinaya bin demez:wiinkk:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
evet kullandım 600f e bindim bir kere ama sadece 3. vitese kadar cıktım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:29 ----------

hiç zx6 r kullandın mı..
popcorndan sonra mantıken düşün sence sağlıklı bi karar mı..
daha yaşın küçük beni yanlış anlama bi cbr 125 r neyine yetmiyo..
250 lik neden düşünmüyosun..

Birde Lafım sadece sana değil..Bize mantıksız bişey sölüyosun ona düzgün yanıt arıyorsun..
Kimse sana bu sitede git scooter'dan sonra 6oolük makinaya bin demez:wiinkk:

senin için mantıklı olmayan birşey benim için mantıklı olabilir ki ne insanlar var bisikletten inip motora heves edip 600lük alanlar
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
onların sonu pek hayırlı olmuyo..
bence sen git bi hayabusa al...
hem daha iyi hiç cc yükseltmene gerek kalmaz ölene kadar kullanırsın:mrgreen:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya para problem değil tek korkum daha 16 yaşında olmak henüz gencim yani 3-4 sene zx-6r kullanıp sonrasında cbr 1000rr almak istiyorum zaten.ama suan için tek düşüncem zx-6r ve kendime güvenim tam kullanamıyacagıma dair hiçbir şüphem yok

O zaman niye zx-6r:silent:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
anlayamadım ne dediginizi tam olarak

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:37 ----------



sağolasın fikir belirttigin için ama tipi hosuma gitmiyo biliyomusun :)

Bende zaten aşırı büyük olduğundan asya aldım onu kullanıyorum:p
Yoksa hayabusa almaya karar verdiğim gün 3 tekerlekli plastik motorumdan indim:mrgreen:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
Bende zaten aşırı büyük olduğundan asya aldım onu kullanıyorum:p
Yoksa hayabusa almaya karar verdiğim gün 3 tekerlekli plastik motorumdan indim:mrgreen:

neyse yaşça büyügüm oldugunuz için sizle polemige girmek istemiyorum fikir belirttiginiz için teşekkür ederim rahatsız edici yorumlarınıza devam etmesseniz sevinirim iyi bayramlar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:42 ----------

Cbr istiyorsun de mi:silent:

cbr istiyordum ama beni en fazla 1 sene idare edebilecegini düşünüyorum o yüzden arkadaşlarımın motorlarıyla tecrübe kazanıp 99 yada 98 model bi zx-6r almak istiyorum
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
neyse yaşça büyügüm oldugunuz için sizle polemige girmek istemiyorum fikir belirttiginiz için teşekkür ederim rahatsız edici yorumlarınıza devam etmesseniz sevinirim iyi bayramlar

Sen bu tür başlık açarsan sana kimsenin mantıklı cevap vereceğini sanmıyorum..

Kendine güvenin güzel ama bisiklet kullananda kendine güvenir..Scooter kullananda..

Bak konuya katılan diğer kişiler sana ne tür cevap verekler gör..

Ama popcorndan sonra hyosung 250 R ceya cbr 125 R alcam deseydin çok farklı bi yaklaşım sergilerdim..Diğer arkadaşlar sergilerdi..

Daha 16 yaşındayım diyosun..zx 600 R ı aldın..1-2 sene sonra 1000 rr'ı aldın sonra napıcaksın:silent:

cbr 125 ten sıkılırım diyosun zaten sürekli değil o bi geçiş motorudur..

Benden Tavsiye en azından 250 lik bi motor al he tavsiyemi dinlemek veye dinlememek sana kalmış..Kendi canın kendi malın..

Bende bi kaç sefer 600 lük makina kullandım..Maksat kullanmak değil tecrübeli olmak ama yazın hyosung 250R alma taraftarıyım..Onu uzun bi süre kullanıp sonra 600 lüğe geçerim diye düşünüyorum..

Benden bu kadar sanada iyi bayramlar:cat:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
Sen bu tür başlık açarsan sana kimsenin mantıklı cevap vereceğini sanmıyorum..

Kendine güvenin güzel ama bisiklet kullananda kendine güvenir..Scooter kullananda..

Bak konuya katılan diğer kişiler sana ne tür cevap verekler gör..

Ama popcorndan sonra hyosung 250 R ceya cbr 125 R alcam deseydin çok farklı bi yaklaşım sergilerdim..Diğer arkadaşlar sergilerdi..

Daha 16 yaşındayım diyosun..zx 600 R ı aldın..1-2 sene sonra 1000 rr'ı aldın sonra napıcaksın:silent:

cbr 125 ten sıkılırım diyosun zaten sürekli değil o bi geçiş motorudur..

Benden Tavsiye en azından 250 lik bi motor al he tavsiyemi dinlemek veye dinlememek sana kalmış..Kendi canın kendi malın..

Bende bi kaç sefer 600 lük makina kullandım..Maksat kullanmak değil tecrübeli olmak ama yazın hyosung 250R alma taraftarıyım..Onu uzun bi süre kullanıp sonra 600 lüğe geçerim diye düşünüyorum..

Benden bu kadar sanada iyi bayramlar:cat:

hyosung fiziksel olarak tatmin edici bi motor ama ne diyeyim ben geçiş evrelerini pek yaşamak istemiyorum önce 125 sonra 250 sonra 600 falan bana sıkıcı gelir diye düşünüyorum.cünkü arkadaşlarımın motorlarıyla tecrübe kazanma gibi bi imkanım her zaman var yani.cünkü eminm 250 lik alsam 1 sene sonra sıkılıcam o motordan.cünkü iyi motor kullanan biri oldugumu düşünüyorum zaten scooter almadan önce motor kullanmayı 1-2 gün kullanarak 5 vitesli bi motorda ögrenmiştim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:02 ----------

Sen bu tür başlık açarsan sana kimsenin mantıklı cevap vereceğini sanmıyorum..

Kendine güvenin güzel ama bisiklet kullananda kendine güvenir..Scooter kullananda..

Bak konuya katılan diğer kişiler sana ne tür cevap verekler gör..

Ama popcorndan sonra hyosung 250 R ceya cbr 125 R alcam deseydin çok farklı bi yaklaşım sergilerdim..Diğer arkadaşlar sergilerdi..

Daha 16 yaşındayım diyosun..zx 600 R ı aldın..1-2 sene sonra 1000 rr'ı aldın sonra napıcaksın:silent:

cbr 125 ten sıkılırım diyosun zaten sürekli değil o bi geçiş motorudur..

Benden Tavsiye en azından 250 lik bi motor al he tavsiyemi dinlemek veye dinlememek sana kalmış..Kendi canın kendi malın..

Bende bi kaç sefer 600 lük makina kullandım..Maksat kullanmak değil tecrübeli olmak ama yazın hyosung 250R alma taraftarıyım..Onu uzun bi süre kullanıp sonra 600 lüğe geçerim diye düşünüyorum..

Benden bu kadar sanada iyi bayramlar:cat:

vede abi araba kullanan biriyim yani motorla aynı anda araba kullanmayada başladım yani araba kullanıpta vitesli bi motoru kullanamamakta sacma olur ama tabiki arabayla motor aynı şeyler değil

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:05 ----------

Sen bu tür başlık açarsan sana kimsenin mantıklı cevap vereceğini sanmıyorum..

Kendine güvenin güzel ama bisiklet kullananda kendine güvenir..Scooter kullananda..

Bak konuya katılan diğer kişiler sana ne tür cevap verekler gör..

Ama popcorndan sonra hyosung 250 R ceya cbr 125 R alcam deseydin çok farklı bi yaklaşım sergilerdim..Diğer arkadaşlar sergilerdi..

Daha 16 yaşındayım diyosun..zx 600 R ı aldın..1-2 sene sonra 1000 rr'ı aldın sonra napıcaksın:silent:

cbr 125 ten sıkılırım diyosun zaten sürekli değil o bi geçiş motorudur..

Benden Tavsiye en azından 250 lik bi motor al he tavsiyemi dinlemek veye dinlememek sana kalmış..Kendi canın kendi malın..

Bende bi kaç sefer 600 lük makina kullandım..Maksat kullanmak değil tecrübeli olmak ama yazın hyosung 250R alma taraftarıyım..Onu uzun bi süre kullanıp sonra 600 lüğe geçerim diye düşünüyorum..

Benden bu kadar sanada iyi bayramlar:cat:

ki benim yapıcagım tek işte haftada 1 gece sahilde 1-2 saat 1. viteste dolaşmak yani zaten :)
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
Gene fake bir başlık daha anlamıyorum ciddiye alıp ne yazarsınız böyle başlıklara bu başlığın kilitlenmesini talep ediyorum
 
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
660
kac model düsünüyosun dikkat et zx6r cok agresif bir ss bence sen 600f dene illa 600 lük alcaksan
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yapmayın arkadaşlar, ya fake değilse. sorumluluğumuz yok mu sizce?

arkadaşım, sen motoru hacmine ve gücüne göre değerlendiriyorsun anlaşılan. evet haklısın, motor denge işidir. dolayısıyla 50 cc'lik scooter kullanan adam da sonuçta 1000'lik bir makineye binincve onu yürütür. peki, iş sadece üstüne çıkıp aleti yürütmekten ibaret mi? trafikte karşına çıkacak milyonlarca senaryo ile tecrübe olmadan nasıl baş etmeyi düşünüyorsun? yani 50'lik bir makine de hareket ediyor, 1000'lik de. peki nasıl duruyorlar, hiç fikrin var mı? kesinlikle ölürsün gibi iddialı bir şeyi söyleyemeyiz, bu Allah'ın takdiri ama sen tedbir almaktan yana bir şey yapmıyorsan, suçu Allah'a bulmayacaksın. "ama rabbim benim yaşım daha 16-17 idi, daha çok motorlara binip gezecektim" demeyeceksin. belki piyango sana vurmaz, 16 yaşında 1000'lik bir makineye binip, 100 yaşında yatağında ölen birisi olursun, ama bunu kim garanti edecek? olasılık faktörleri ve oranını var sen hesapla. bence biraz video paylaşım sitelerine girip, bol miktarda düşündüğün makinelerle ilgili kontrol ve kaza videoları izle. belki etkilenirsin ve cahil cesaretin biraz kırılır... Allah'tan sağlıklı uzun ömürler dilerim senin için ama sen tedbirli olduğun sürece. aksi durumda kimsenin duası seni korumaya yetmeyebilir...
 
Katılım
13 May 2009
Mesajlar
141
16 yasında 600 lük makına
18 de 1000 lik
20 de bmw m3
22 de ferrari
25 de bugatti veron
27 de Jet
30 da Hava kuvvetleri Komutanı : )
 
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
118
Bence ilk olarak zzr 1400 veya hayabusayla başlamalısın... Hatta bide turbo taktır motor 500 beygir falan olsun...
İntahar et daha iyi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst