11 yaşında ticari araç (L300) 16 yaşında da motosiklet(manuel debriyajlı) kullanmaya başladım. arabayla defalarca kara veya çamura saplanmış arabaları çektim/kurtardım(sürerek), yük taşıdım, uzun yol yaptım. motorda da artçımla ( A2 ehliyetimi aldığımda -şuanda 18ime girmek üzereyim-) 6000 km. (4000km. si artçılı uzun yol) yol yaptım ybr'mle. senin gibi çok tecrübeli
ve bilgili olduğumu sanıyordum. ta ki düşüp ayağımı yardığımda anladım neticenin ne olduğunu. nitekim suç bende de değildi, adamın zifiri karanlıkta ışıksız bir motoru sürmesindeydi...
bu arada geçiş dönemlerini yaşamazsan hayattan zevk alamazsın ve yaşama umudun olmaz. unutma ki insanı yaşatan ekmek ve su değil UMUTTUR.
son söz: kendin süper şöför olsan da (fazla güven iyi değildir) trafikte bir tek sen yoksun biri ters bir hareket yapar hayatın söner. ayrıca cbr 125r dediğin alet 6 vitesli ve 13.5 bg. yani 150 km/s yapabilen bir alet. bundan da 1 senede sıkılıyorsan git kendine f16 al.
kazasız sürüşler