[MT İstanbul] 29 Kasım 2009 Yalıköy Gezisi

Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben yıne donus saatını sorucam calısıyorum ogece bu arada aksam geldım o taraftan hava kararınca bıraz soğuk oluyo haberınız olsun

dönüş saati 15:30 - 16:00 dan yukarı olmaz diye tahmin ediyorum
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yok yav tek grup en ideali olur o yolda..Gideceğimiz yollar bomboş olacak çünkü..
Öbür türlü koordine olması gereken 6 kişi olacak..Sorun olur o da..
Sen kalabalık sürüşlerde bana güven aga :)

Tek grup tertemiz gider-geliriz..
Sürüşe çıkmadan ben bir konuşma yapacağım zaten..
Sürüş kurallarına uyulursa problem olmayacak :cat:



Yav bu arada ben gene bir Edirne yapmayı planlıyorum bu yakında...Cumartesi sabah çıkıp, Pazar akşam dönüşlü..Dehşet yeni yemek yerleri keşfettim oralarda..hehehe..Tatlı su motorcusu olmayan adam lazım bana dolayısıyla sana da haber vereceğim hee :)
Eyvallah patron yalnız temde durmam ona göre :queen: yolu bulmuşken 260 görmem lazım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:38 ----------

Ozi işaretleri daha sadeleştirelim millet işaretleri anlamaya çalışırken kaza yapmasın.Birde bozuk yollar var ise önceden dörtlüleri yakarak milleti uyandırmak lazım.
 
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
80
herkez ne tür motorsıklet ıle katılacak acaba ekleyebılırmısınız
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Evde hasta yatıyorum, kendimi iyi hissedersem domus gribi mikloplarımla bende gelicem.:p
 
Katılım
9 Kas 2009
Mesajlar
11
;)

bende katılmayı çok isterdim ama o gün izmit e gidicem kuzenime söz verdim de. yolunuz açık olsun bol bol resim çekin ok ..
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
ben yıne donus saatını sorucam calısıyorum ogece bu arada aksam geldım o taraftan hava kararınca bıraz soğuk oluyo haberınız olsun

Soğuk konusunda kesnlikle haklısın..En kötü ihtimalle eve yaklaştığımızda hava kararmaya başlamış olur..

Eyvallah patron yalnız temde durmam ona göre :queen: yolu bulmuşken 260 görmem lazım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:38 ----------

Ozi işaretleri daha sadeleştirelim millet işaretleri anlamaya çalışırken kaza yapmasın.Birde bozuk yollar var ise önceden dörtlüleri yakarak milleti uyandırmak lazım.

Hacım TEM ile işimiz yok diyorum yav :)
Rotaya bak hele..
İşaretler için neden kaza olsun yav..:mrgreen:
Dörtlü flaşörü olmayanlar ne yapsın misal ben :p

herkez ne tür motorsıklet ıle katılacak acaba ekleyebılırmısınız

Neden ki?
Mesaj yazanların profil bilgilerine bakabilirsin..
 
Katılım
19 Eyl 2009
Mesajlar
21
Kısmetse eşimle beraber geliyoruz, tanışmış oluruz listeye eklermisiniz. Büyükçekmece veya çatalca civarında aranıza katılacağız. Saygılar
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Soğuk konusunda kesnlikle haklısın..En kötü ihtimalle eve yaklaştığımızda hava kararmaya başlamış olur..



Neden ki?
Mesaj yazanların profil bilgilerine bakabilirsin..

Engin Selam bu rezervasyon konusunda mesaj attım ama gözden kaçtı sanırım siz yalıköyde fafatara daki işletmeciyi aradınızmı yer konusunda sonra sıkıntı yaşamayasınız
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Arkadaşlar, meteorolojik güncelleme yapıyorum;

Yarın, Çatalca Bölge'sinde sağanak yağış geçişleri olacağı tahmin ediliyor..Ancak sıcaklıklar bir kaç derece artacak mış..

Dolayısıyla yağmurluklarınızı yanınıza almayı unutmayın..

0612buyuk.PNG


Haritaya göre bölgede durum bu..

Günlerdir yağmur yağmayan bölgeye Pazar Günü yağmur yağacak ve ertesi gün de hava gene açık..
Ufak bir şanssızlık..

Gezinin iptal edilme durumu yok..Bilginiz olsun..Sadece yağmurluk alın yanınıza :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:47 ----------

Kısmetse eşimle beraber geliyoruz, tanışmış oluruz listeye eklermisiniz. Büyükçekmece veya çatalca civarında aranıza katılacağız. Saygılar

:cat:
Engin Selam bu rezervasyon konusunda mesaj attım ama gözden kaçtı sanırım siz yalıköyde fafatara daki işletmeciyi aradınızmı yer konusunda sonra sıkıntı yaşamayasınız

Selam..Az evvel Tuğushan'la konuştum abi..Şu sıralar mekanla telefonda görüşüyor olmalı..


----- Güncel Liste -----
01. Tuğushan
02. Capanord
03. Osbourne ve kuyucadısı
04. Anıl & tuğçe
05. aytekin
06. Zeytin (fatoş )
07. Aylin
08. Mesut (Dayım)
09. NeQs
10. Cihan ve eşi
11. Recep Yeniçeri
12. Semih ve eşi
13. Ulaş
14. Batuhan ve eşi
15. Tombo
16. boşnak47
17. Koho ( Opsiyonludur yarın haber vericek )
18. RunemagicK
19. batubay
20. Alperto
21. polo34
22. acemi60
23. muratcan7
24. stubborn
25. aparat
26. kempes
27. sametrix
28. Jagadam
29. sedat_57 + Reşit19
30. RaQuEtTe77 (İNŞALLAH)
31. çakır usta ve eşi
32. .....................?
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam..Az evvel Tuğushan'la konuştum abi..Şu sıralar mekanla telefonda görüşüyor olmalı..

.?

ok o zaman benim sıkıntım şu idi o yüzden uyardım ,dün gideceğiniz yerdeydim ailece, fafataranın sahibi Engin bey le sohbet ettim arkadaşlar program yaptı pazar günü gelecek dedim ,fakat kendisinin sizin geleceğinizden haberi olmadığını söyledi ,mekan uzak olması ,şehir dışında olması ve bayram olması nedeni ile hazırlıklı olmayabilir o kadar yolu gidipte süpriz yaşamamanızı istedim açıkçası ,
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
35
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Koho iptal.

Çok fazla sızlanan var yok ben gidebilirmiyim benim motor o yolu yaparmı diye bence sabah erkenden konuşup 2 grup veya 3 grup halinde gitmemiz daha kontrollü ve sağlıklı olacaktır.
Daha önce de söyledim yol çok uzun ve sarsıcı korkutucu değil. Gelen motorların hepsi o yolu hayli hayli gider. Sıkı giyinin yeter, soğuk olacak.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Bencede 2 grup olması cok iyi olur...büyük makinalar ayrı gider 250 cc ve alti ayri gider...2 grubada yolu bilen 2 grup lideri oldumu hiç sorun olmaz...
 
Katılım
28 Tem 2006
Mesajlar
230
@Zeytin

Buluşma noktasından hareket etmeden önce grup olayını kararlaştırırız, en sağlıklısı öyle olur sanıyorum.

Bu arada meteoroloji düne kadar yarın için açık hava verirken, şimdi şaibeli tahminler var. Üzerine düşünmek gerekebilir.
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
35
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@Zeytin

Buluşma noktasından hareket etmeden önce grup olayını kararlaştırırız, en sağlıklısı öyle olur sanıyorum.

Bu arada meteoroloji düne kadar yarın için açık hava verirken, şimdi şaibeli tahminler var. Üzerine düşünmek gerekebilir.

Aytekinim canım,
Hafif yağmurda ıslanırız biraz nede güzel olur ne dersin:eek:) " tatlı su motorcuları " değilsek:D
Sabah yol durumuna göre hareket ederiz... 30 motor gelicekse 3 grup yapmakta fayda var. Neyse sabaha görüşürüz...
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2009
Mesajlar
128
Arkadaşlar gideceğimiz yerin haberi vardı.Sadece kaç kişi olacağımız konusunda net bir durum olmamasından ötürü Kişi sayısını belirtmemiz gerekiyordu.


Engin bey ile görüşüldü..Herhangi bir problem yok Balıklar Yiyeceklre hazırlanıyor :) Bir problem yok beyler Bayanlar...

gruplaşma konusunda ana fikir,hasdal kışlasında bütün gruplar buluşacak ve tek grup halinde seyir edilecekti...Gideceğimiz güzergah hız yapılacak bir güzergah değildir.Ayrıca hava muhafeleti de hız yapmaya elverişli olmayacağından tek grup halinde ağır ağır gidilecek...Yağmur şiddetini arttırmayacak gibi görünüyor.ama Arttırırsa bir yerde durulup mola verilecektir....
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
35
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar gideceğimiz yerin haberi vardı.Sadece kaç kişi olacağımız konusunda net bir durum olmamasından ötürü Kişi sayısını belirtmemiz gerekiyordu.


Engin bey ile görüşüldü..Herhangi bir problem yok Balıklar Yiyeceklre hazırlanıyor :) Bir problem yok beyler Bayanlar...

gruplaşma konusunda ana fikir,hasdal kışlasında bütün gruplar buluşacak ve tek grup halinde seyir edilecekti...Gideceğimiz güzergah hız yapılacak bir güzergah değildir.Ayrıca hava muhafeleti de hız yapmaya elverişli olmayacağından tek grup halinde ağır ağır gidilecek...Yağmur şiddetini arttırmayacak gibi görünüyor.ama Arttırırsa bir yerde durulup mola verilecektir....

Teşekkür ederim Anılcım nerde kaldın bu cevap için. Sabah görüşürüz canım.
 
Katılım
5 Kas 2009
Mesajlar
128
yaw internet yok kışlık ev deyiz kartalda o nedenle faal olamadım...Hemen fırsatını buldum yazıverım dedım :) :) :)
 
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
30
Gerçekten çok gelmek isterdim ama 2 ay önce ufak bir kaza geçirdim doktorlar bişey yok dediler 1 ay sonra aynı yer tekrarladı emar felan çekildim ön çapraz bağlarım kopmuş 2 hafta sonra ameliyat olucam bacağımın ustune basabiliyodum fakat dün akşam yine aynısı oldu ve şu anda sağ ayağımın ustune basamıyorum dizimdefelaket bir ağrı var ne motoru tutabilirim durduğumda nede arka koltukta bacaklarımı katlayabilirim :(:( ama çokda isterdim gelmeyi 4, leventteyim buluşma yeri burnumun dibi diyebilirim size iyi eğlenceler bu arada herkesin bayramı mubarek olsun :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst