- Katılım
- 21 Mar 2009
- Mesajlar
- 5,554
Elbette kimse kimseyi bırakmayacak arkadaşlar..
Motosikletiniz Mobilet değilse çok rahat bir şekilde gelebilirsiniz endişe etmeyin
Tamam aldım yanıma ben onu
Bu arada hacım, sen telleştin değil mi Yalıköy'deki mekanla?
Çünkü ellerinde yeterli miktrda balık vs. bulunmayabilir adamların..
Kesin sayı olarak kaç motosiklet geleceği önemli değil de kaç kişi olacağımız önemli..
Yarın eklenecekler ve fireleri dahil edersek 25-30 arası de sen
----- Güncel Liste -----
01. Tuğushan
02. Capanord
03. Osbourne ve kuyucadısı
04. Anıl & tuğçe
05. aytekin
06. Zeytin (fatoş )
07. Aylin
08. Mesut (Dayım)
09. NeQs
10. Cihan ve eşi
11. Recep Yeniçeri
12. Semih ve eşi
13. Ulaş
14. Batuhan ve eşi
15. Tombo
16. boşnak47
17. Koho ( Opsiyonludur yarın haber vericek )
18. RunemagicK
19. batubay
20. Alperto
21. polo34
22. acemi60
23. muratcan7
24. stubborn
25. aparat
26. kempes
27. sametrix
28. Jagadam
29. sedat_57
30. ..............?
Motosikletiniz Mobilet değilse çok rahat bir şekilde gelebilirsiniz endişe etmeyin
Arkadaşlar kimse kimseyi bırakmayacak grup sürüşü yapılacak.
Bu arada sayımız 30 lmuş ancak 30 motorsiklet mi olacağız aklım karıştı mesela Kuyucası motorla mı geliyor?
Tamam aldım yanıma ben onu
Bu arada hacım, sen telleştin değil mi Yalıköy'deki mekanla?
Çünkü ellerinde yeterli miktrda balık vs. bulunmayabilir adamların..
Kesin sayı olarak kaç motosiklet geleceği önemli değil de kaç kişi olacağımız önemli..
Yarın eklenecekler ve fireleri dahil edersek 25-30 arası de sen
----- Güncel Liste -----
01. Tuğushan
02. Capanord
03. Osbourne ve kuyucadısı
04. Anıl & tuğçe
05. aytekin
06. Zeytin (fatoş )
07. Aylin
08. Mesut (Dayım)
09. NeQs
10. Cihan ve eşi
11. Recep Yeniçeri
12. Semih ve eşi
13. Ulaş
14. Batuhan ve eşi
15. Tombo
16. boşnak47
17. Koho ( Opsiyonludur yarın haber vericek )
18. RunemagicK
19. batubay
20. Alperto
21. polo34
22. acemi60
23. muratcan7
24. stubborn
25. aparat
26. kempes
27. sametrix
28. Jagadam
29. sedat_57
30. ..............?
Son düzenleme: