[MT İstanbul] 29 Kasım 2009 Yalıköy Gezisi

Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Elbette kimse kimseyi bırakmayacak arkadaşlar..
Motosikletiniz Mobilet değilse çok rahat bir şekilde gelebilirsiniz endişe etmeyin :)

Arkadaşlar kimse kimseyi bırakmayacak grup sürüşü yapılacak.
Bu arada sayımız 30 lmuş ancak 30 motorsiklet mi olacağız aklım karıştı mesela Kuyucası motorla mı geliyor?

Tamam aldım yanıma ben onu :)

Bu arada hacım, sen telleştin değil mi Yalıköy'deki mekanla?
Çünkü ellerinde yeterli miktrda balık vs. bulunmayabilir adamların..
Kesin sayı olarak kaç motosiklet geleceği önemli değil de kaç kişi olacağımız önemli..
Yarın eklenecekler ve fireleri dahil edersek 25-30 arası de sen :)

----- Güncel Liste -----

01. Tuğushan
02. Capanord
03. Osbourne ve kuyucadısı
04. Anıl & tuğçe
05. aytekin
06. Zeytin (fatoş )
07. Aylin
08. Mesut (Dayım)
09. NeQs
10. Cihan ve eşi
11. Recep Yeniçeri
12. Semih ve eşi
13. Ulaş
14. Batuhan ve eşi
15. Tombo
16. boşnak47
17. Koho ( Opsiyonludur yarın haber vericek )
18. RunemagicK
19. batubay
20. Alperto
21. polo34
22. acemi60
23. muratcan7
24. stubborn
25. aparat
26. kempes
27. sametrix
28. Jagadam
29. sedat_57
30. ..............?
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
güzel bi gezi olucak:) ama inşallah hava güzel olur...

%99 ihtimalle yağış yok..
Hava durumu takibimde merak etme :)

Yarın akşamki durum bu..Yarın sabah da ertesi günkü tahmin yayınlanır..Yapıştırırım buraya..
1218buyuk.PNG
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
170
gerçi hava yağışlı olsada benim için farketmiyo...ama güzeşli bi günde gitmek varken neden yağmurlu havada gidelim dimi:)artık hava raporlarınıda güncelleriz...:cat:
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Gezi güzergahı otomobil için uygun mu? Eşim ve oğlumun otomobil ile gelmesi sözkonusu.
Bilgi veren olursa sevinirim.
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Uygun kardeşim mutlaka gelsinler :cat: çok da memnun oluruz çünkü biz bir aileyiz.:queen:
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
33
Ben gerçi ogün çalışıyorum ama ayarlayabilirsem katılmak isterim.
Ancak bazı bilgilere ihtiyacım var
1.Yol kaç k.lometre,
2.Yaklaşık ne kadar sürer,
3.Motorum x9 250 bu faliyete katılabilecek güçte ve yapıda bir motormudur
(2 kişi için )
Teşekkür ederim
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Ben gerçi ogün çalışıyorum ama ayarlayabilirsem katılmak isterim.
Ancak bazı bilgilere ihtiyacım var
1.Yol kaç k.lometre,
2.Yaklaşık ne kadar sürer,
3.Motorum x9 250 bu faliyete katılabilecek güçte ve yapıda bir motormudur
(2 kişi için )
Teşekkür ederim

Yav arkadaşlar ilk mesajı hiçbiriniz okumuyorsunuz sanırım..
Tüm bilgiler ilk mesajda verilmiş..

x9'un ölüsü o yolu kat eder..

Ben Edirne'ye giderken bu kadar endişeli mesajlar yazmamıştı kimse :)

Uzun bir yola gitmiyoruz ey ahali.. İstanbul il sınırları içinde bir yere gidiyoruz..:mrgreen:

İlk mesajı okumayan 2. sayfadaki grup sürüşü kurallarına hiç bakmamıştır diye düşünerek burada tekrar vermek istiyorum:


Lütfen Öğreniniz...!

motosikletnetgrupelisaret01.jpg
motosikletnetgrupelisaret02.jpg

motosikletnetgrupelisaret03.jpg
motosikletnetgrupelisaret04.jpg

motosikletnetgrupelisaret05.jpg


"Tek Sıra Sürüş" işareti yapılmadığı sürece gerçekleştirilecek olan Fermuar Düzeni Sürüş şekli:
stagerriding.gif
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
33
Baktım baktım merak etme bunları ben sürüşlere katılmasamda bakıyorum öğrenmek adına ve merakla genede uyarın için teşekkür ederim saol,

İlk sayfayıda gördüm haritayıda inceledim kendimi doğrulamak adına sormuştum saolasın iyi bayramlar
inşallah hava güzel olur ve bende işimi ayarlarım ve bu geziye katılırım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:44 ----------

Elbette kimse kimseyi bırakmayacak arkadaşlar..
Motosikletiniz Mobilet değilse çok rahat bir şekilde gelebilirsiniz endişe etmeyin :)



Tamam aldım yanıma ben onu :)

Bu arada hacım, sen telleştin değil mi Yalıköy'deki mekanla?
Çünkü ellerinde yeterli miktrda balık vs. bulunmayabilir adamların..
Kesin sayı olarak kaç motosiklet geleceği önemli değil de kaç kişi olacağımız önemli..
Yarın eklenecekler ve fireleri dahil edersek 25-30 arası de sen :)

----- Güncel Liste -----

01. Tuğushan
02. Capanord
03. Osbourne ve kuyucadısı
04. Anıl & tuğçe
05. aytekin
06. Zeytin (fatoş )
07. Aylin
08. Mesut (Dayım)
09. NeQs
10. Cihan ve eşi
11. Recep Yeniçeri
12. Semih ve eşi
13. Ulaş
14. Batuhan ve eşi
15. Tombo
16. boşnak47
17. Koho ( Opsiyonludur yarın haber vericek )
18. RunemagicK
19. batubay
20. Alperto
21. polo34
22. acemi60
23. muratcan7
24. stubborn
25. aparat
26. kempes
27. sametrix
28. Jagadam
29. sedat_57
30. RaQuEtTe77 (İNŞALLAH)
31.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Baktım baktım merak etme bunları ben sürüşlere katılmasamda bakıyorum öğrenmek adına ve merakla genede uyarın için teşekkür ederim saol,

İlk sayfayıda gördüm haritayıda inceledim kendimi doğrulamak adına sormuştum saolasın iyi bayramlar
inşallah hava güzel olur ve bende işimi ayarlarım ve bu geziye katılırım
:cat:

Hava iyi olacak gibi..
Umarım gezide görüşürüz :rendeer:
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
geleceksen listeye ekleyebilirsin kendini :rendeer:

Baktım baktım merak etme bunları ben sürüşlere katılmasamda bakıyorum öğrenmek adına ve merakla genede uyarın için teşekkür ederim saol,

İlk sayfayıda gördüm haritayıda inceledim kendimi doğrulamak adına sormuştum saolasın iyi bayramlar
inşallah hava güzel olur ve bende işimi ayarlarım ve bu geziye katılırım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:44 ----------

Elbette kimse kimseyi bırakmayacak arkadaşlar..
Motosikletiniz Mobilet değilse çok rahat bir şekilde gelebilirsiniz endişe etmeyin :)



Tamam aldım yanıma ben onu :)

Bu arada hacım, sen telleştin değil mi Yalıköy'deki mekanla?
Çünkü ellerinde yeterli miktrda balık vs. bulunmayabilir adamların..
Kesin sayı olarak kaç motosiklet geleceği önemli değil de kaç kişi olacağımız önemli..
Yarın eklenecekler ve fireleri dahil edersek 25-30 arası de sen :)

----- Güncel Liste -----

01. Tuğushan
02. Capanord
03. Osbourne ve kuyucadısı
04. Anıl & tuğçe
05. aytekin
06. Zeytin (fatoş )
07. Aylin
08. Mesut (Dayım)
09. NeQs
10. Cihan ve eşi
11. Recep Yeniçeri
12. Semih ve eşi
13. Ulaş
14. Batuhan ve eşi
15. Tombo
16. boşnak47
17. Koho ( Opsiyonludur yarın haber vericek )
18. RunemagicK
19. batubay
20. Alperto
21. polo34
22. acemi60
23. muratcan7
24. stubborn
25. aparat
26. kempes
27. sametrix
28. Jagadam
29. sedat_57
30. RaQuEtTe77 (İNŞALLAH)
31.
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Do not panic işler yetişir.:p Beyler dönüşte tem kullanılacakmıydı ona göre gazlayalım yani....
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Do not panic işler yetişir.:p Beyler dönüşte tem kullanılacakmıydı ona göre gazlayalım yani....

Abi, bayram nedeniyle midir nedir bilmiyorum ama TEM'de trafik berbat durumda..Bugün geldim 300 km yoldan..(arabayla)
TEM'i tavsiye etmiyorum şahsen..
Dönüşü orada konuşuruz ama şahsen geldiğimiz yoldan dönelim derim..

Hem köy yolu rahatlığı hem de İstanbul'daki en trafiksiz yol olduğunu taksicilerin bile söylediği Tayakadın-Hasdal otoyolunu kullanalım derim..

Bayram trafiğinde sakat olur gazlama işleri..aman diyeyim..:cat:
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Okey patron o zaman gittiğimiz gibi geri döneriz.Yalnız 3 grup yapmak lazım arka arkaya çok kalabalık oluruz ve trafiği aksatırız derim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:31 ----------

6 kişiye sorumlu yaparız gruplarda öncü ve artçı olarak gayet iyi olur bence 3 grup 10 dakika arayla yola devam ederiz.Zaten güzergah belli harita çıktısıda aldıkmı gps de var bende
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Okey patron o zaman gittiğimiz gibi geri döneriz.Yalnız 3 grup yapmak lazım arka arkaya çok kalabalık oluruz ve trafiği aksatırız derim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:31 ----------

6 kişiye sorumlu yaparız gruplarda öncü ve artçı olarak gayet iyi olur bence 3 grup 10 dakika arayla yola devam ederiz.Zaten güzergah belli harita çıktısıda aldıkmı gps de var bende

Yok yav tek grup en ideali olur o yolda..Gideceğimiz yollar bomboş olacak çünkü..
Öbür türlü koordine olması gereken 6 kişi olacak..Sorun olur o da..
Sen kalabalık sürüşlerde bana güven aga :)

Tek grup tertemiz gider-geliriz..
Sürüşe çıkmadan ben bir konuşma yapacağım zaten..
Sürüş kurallarına uyulursa problem olmayacak :cat:



Yav bu arada ben gene bir Edirne yapmayı planlıyorum bu yakında...Cumartesi sabah çıkıp, Pazar akşam dönüşlü..Dehşet yeni yemek yerleri keşfettim oralarda..hehehe..Tatlı su motorcusu olmayan adam lazım bana dolayısıyla sana da haber vereceğim hee :)
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
herkese merhaba, bir aksilik olmaz ise bende geliyorum.büyük ihtimal olmaz :p

----- Güncel Liste -----

01. Tuğushan
02. Capanord
03. Osbourne ve kuyucadısı
04. Anıl & tuğçe
05. aytekin
06. Zeytin (fatoş )
07. Aylin
08. Mesut (Dayım)
09. NeQs
10. Cihan ve eşi
11. Recep Yeniçeri
12. Semih ve eşi
13. Ulaş
14. Batuhan ve eşi
15. Tombo
16. boşnak47
17. Koho ( Opsiyonludur yarın haber vericek )
18. RunemagicK
19. batubay
20. Alperto
21. polo34
22. acemi60
23. muratcan7
24. stubborn
25. aparat
26. kempes
27. sametrix
28. Jagadam
29. sedat_57 + Reşit19
30. RaQuEtTe77 (İNŞALLAH)
31.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar kimse kimseyi bırakmayacak grup sürüşü yapılacak.
Bu arada sayımız 30 lmuş ancak 30 motorsiklet mi olacağız aklım karıştı mesela Kuyucası motorla mı geliyor?

yalıköyde gideceğiniz yeri aradınızmı bu kadar kişi geliyoruz diye ?
 
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
34
ben yıne donus saatını sorucam calısıyorum ogece bu arada aksam geldım o taraftan hava kararınca bıraz soğuk oluyo haberınız olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst