yok be panic_adak kardeşim benim 600cc'lik makina alma niyetim ve param yok olsa da şu anda almam arkadaşların 250cc'den yukarısını alma uyarılarından sonra.bu arada yeni motor alacak arkadaşları bilgilendiren arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.motor işi bir zevk,aşk,tutku demektir ve bu zevkin meşk ile sonuçlanmaması için gerekli uyarı ve talimatlara ve hız sınırlarına uymak gerekir diyorum ben...
kazasız günler arkadaşlar...
saygılar,,,