DZR 2 Köpek KOVUCU aldım.

Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
yahu köy yolunda veya arasokakta köpek kovalamıştı, normaldir ama geçen gün ümraniyenin en işlek caddesi alemdağ caddesinde kaldırımdaki köpek birden beni beğendi heraldeki önüme atladı. neyseki arabadaydım, motorda olsam panikleyebilirdim. kimin aklına gelir o caddede, trafikte köpeğin saldıracağı. bu aletten alıcam galiba:)

ayrıca köpekler durunca saldırmayı kesiyorlar.

ve denediğim ve işe yarayan bir yöntemide anlatiyim:)
bu sene ilk kez motorla geldim yazlığa. yeni bi köpek çıkmış ortaya hareket eden herşeye saldırıyo, kargalara bile. evimin önüne gelince aşama aşama şöyle yaptım:)
1) uzaktan et verdim
2) yanına yaklaştım
3) sevdim başını filan
4) motoru yanına getirip et verdim
5) motorun üstüne oturdum et verdim
6) motoru çalıştırdım, et verdim
7) motorun sehpaya et bıraktım

ve sonunda evcil köpeğimiz 15 dakikada kullanıma hazır oldu:D artık denize bile benimle geliyo:)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
yahu köy yolunda veya arasokakta köpek kovalamıştı, normaldir ama geçen gün ümraniyenin en işlek caddesi alemdağ caddesinde kaldırımdaki köpek birden beni beğendi heraldeki önüme atladı. neyseki arabadaydım, motorda olsam panikleyebilirdim. kimin aklına gelir o caddede, trafikte köpeğin saldıracağı. bu aletten alıcam galiba:)

ayrıca köpekler durunca saldırmayı kesiyorlar.

ve denediğim ve işe yarayan bir yöntemide anlatiyim:)
bu sene ilk kez motorla geldim yazlığa. yeni bi köpek çıkmış ortaya hareket eden herşeye saldırıyo, kargalara bile. evimin önüne gelince aşama aşama şöyle yaptım:)
1) uzaktan et verdim
2) yanına yaklaştım
3) sevdim başını filan
4) motoru yanına getirip et verdim
5) motorun üstüne oturdum et verdim
6) motoru çalıştırdım, et verdim
7) motorun sehpaya et bıraktım

ve sonunda evcil köpeğimiz 15 dakikada kullanıma hazır oldu:D artık denize bile benimle geliyo:)

güzelmiş:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
birde dolmuşcu.ve taksici kovar çıkarsalar ne iyi olur :queen:


:mrgreen::mrgreen::mrgreen: kesinlikle katılıyorum


yahu köy yolunda veya arasokakta köpek kovalamıştı, normaldir ama geçen gün ümraniyenin en işlek caddesi alemdağ caddesinde kaldırımdaki köpek birden beni beğendi heraldeki önüme atladı. neyseki arabadaydım, motorda olsam panikleyebilirdim. kimin aklına gelir o caddede, trafikte köpeğin saldıracağı. bu aletten alıcam galiba:)

ayrıca köpekler durunca saldırmayı kesiyorlar.

ve sonunda evcil köpeğimiz 15 dakikada kullanıma hazır oldu:D artık denize bile benimle geliyo:)

aslında köpekler çok cana yakınlar , sadece bazen şımarıyorlar :p
 
Katılım
12 Şub 2005
Mesajlar
504
işe yarıyorsa hakkaten güzel bi olay hatta ve hatta bu aleti korna ile birleştirsek

Hem normal korna hemde bu aletin yaydığı dalgaları tek düğmeden kullansak? Daha pratik olmazmıydı?
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
Köpek kovucu 50 TL,Altımdaki motor 1.800 TL KÖpeğin kaçışı paha biçilemez.. :)

Güzel aletmiş her motorcuya şart.. :)
 
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
123
Kedi kovucu duymuştumda ne işe yara diye düşünmüştüm. Ama köpek kovucu şart. geçenler de feriköy den yokuş aşağı çok ters sokakları olan bi yer inerken bi tanesi sağdan sağdan üzerime geldi. ne frenden çekebildim ayağımı ne tekme sallayabilidm. Frenden ayamı çekmeden gaza basınca köpen bi tarafa bende nerede ise karşı duvara çıkıyordum son anda durdum. Bende motorumdan ses çıkmıyor die köpekler bana gelmiyor sanıyorum. Halbuki sesle alakası yok...Kediler seviyorsa köpeklerin sevmemesi çok normal herhalde...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Korkma, bu cihaza ilgi gösterenler muhtemelen benim gibi köpek tırsakları olacağı için asla ve asla bir köpeği kızdıracak aksiyon içinde olmazlar sanıyorum:)
köpek tırsakları kadar endurocuların da işine yarar.Dağ başında bi sürüye,ağıla,mekan a yaklaşınca bir kaç köpek birden çıkabiliyor önümüze.
Yol zaten bozuk olunca ne kacabilmek mümkündür,ne de köpekle diyalog:)
faydalı bir cihaz.
 
Katılım
10 Eki 2009
Mesajlar
3
tamam köpek çıktı bastık düğmeye paçayı kurtardık ya aslan çıkarsa ne yapacağız
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
her sabah saat 5 sularında,gündüz vakitlerinde kedi gibi olan köpekler ne hikmetse sabah aç kurtlara dönüyolar motoru kapıdan çıkarır çıkarmaz 3 ila 4 köpek kafayı direk bana çeviriyo motoru çalıştırmamı bekliyolar herşey ondan sonra başlıyo motoru çalıştırdığım anda hepsi saldırıyo o gelişlerini görmeniz lazım şimdi bu alet 6-7 metrede işe yarıyosa onlar o hızla 7 metrede firen mi yapıyo sarhoş mu oluyolar valla o hızla üzerime atlarlar zaten kullanan arkadaşalr işe yararmı sizce.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
her sabah saat 5 sularında,gündüz vakitlerinde kedi gibi olan köpekler ne hikmetse sabah aç kurtlara dönüyolar motoru kapıdan çıkarır çıkarmaz 3 ila 4 köpek kafayı direk bana çeviriyo motoru çalıştırmamı bekliyolar herşey ondan sonra başlıyo motoru çalıştırdığım anda hepsi saldırıyo o gelişlerini görmeniz lazım şimdi bu alet 6-7 metrede işe yarıyosa onlar o hızla 7 metrede firen mi yapıyo sarhoş mu oluyolar valla o hızla üzerime atlarlar zaten kullanan arkadaşalr işe yararmı sizce.


hiç gerek yok bence bu alete.2 tane torpil alıyosun,motoru çalıştırıyosun.onlar havlayarak üstüne geldiğinde torpilin birini yakıyosun,direk aralarına salla:queen:gümleme sesiyle ayiinkkk liyenmi ararsın,deli gibi kaçanmı vs...bak bakalım seni görünce dirsek teması hizaya geliyolarmı gelmiyolarmı.:queen:
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
126
köpek kovucu aleti motorsiklet kullanırken nasıl kullanacaksınız
cihazı köpeğe doğru tutmak gerekmiyormu

yusuf'a güvenin o size ne yapmanız gerekeni söyler
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
1
Arkadaşlar köpek kovucu üürnü almak istediğinizde kesinlikle amerikazn dazer firmasının orjinal ürününü satın almanız gerekmektedir.Tam randıman alacağınız,sorusnzu çalışan ürün son versiyonu dazer ıı dir.Ben www.ticaretgroup.com firrmasında çalışan elektronik mühendisiyin.Bazı arkadaşların bu ürünün içini açıp,yapmak istediklerini fakat yapamadıklarını yazmışlar.Ben elektronik mühendisi olarak ve elektronik mühendislerinden oluşan bir çok ürün üretmiş uzamn kişile rolarak dazer ürününü üretemedik.2006 yılndan bu yana bu ürünün aynısını ülkemizde de üretebilmek için elimizden geleni yaptık fakat tüm yolalrı denememmize rağman yapamadı.Devrelerin çoğu kapalı ve kullanılan elektroin malzemeleri ülkemizde bulmak zor olduğu gibi özel düşüncelerle üretilmiş gizlenmiş teknoloji kullanılmıştır.Bu ürünün taklidini çinliler dahi yapamammışlardır.Amerikadaki dazer firmasının kendiisne has özel olarak ürettiği bir teknoloji sırrı olarak ortaya çıkarılmış kısacası taklit edilememesi için her şeyi düşünmüşlerdir.
Orjinal dazer 2 ürünü her zaman için köpek kovmak ve kedi kovmak gibi sorunlarınızı çözecek özel bir üründür.Burdaki başka bir konu cihaz ultrasonic frekans ile çalıştığı için köpek ve kedinin bu cihazdan gelecek ultrasonik frekansı duyması algılaması lazımdır.Bu ultrasonik sesi sağır köpek ve kediler,yeni doğmuş duyu organları gelişmemeiş dünyadaki seslerin anlamını bilemyen köpek ve kediler algılamayacaktır.İşin teknik anlatımı budur.

Hepinize kolay gelsin...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:07 ----------

http://www.ticaretgroup.com/asp/show_stock.asp?product=6187 ürünün direk linkidir.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
buna benzer bir ürünü bir arkadaşım 250 tl ye almıştı.
çünkü yalnız başına kross gezintisi yaparken köpekler saldırmıştı, panikleyip kaza yapmış ve bacağını kırmıştı.
dışardan duyulmayan bir sesi var ama kulağınıza dayadığınızda çok ince bir ses zarınızı zorluyor.
2 sene öncenin topiği bu ama faydalı bilgiler içeriyor. bulsam ben de alıcam :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:23 ----------

Aslan çıkarsa başlayacaksın Fenerbahçe Marşını okumaya...bak nasıl kuyruğunu kıstırıp kaçıyor....:p

kanarya çıkarsa da sesini çıkarma devam et, o kendini kartal sanıp yüksekelerde yolunu kaybeder ve genelde nuri alçoya rastlar :bounce:
zaten alışkanlık yaptığından nedense hep aynı tripleri yapıyor :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Elektronik bir ürünün kopyalanamaması çok ilginç. Eğer üzerindeki elemanların üzerindeki marka model renk kodu gibi imler silinmediyse taklit edilemeyecek bir şey değildir diye düşünüyorum 27000 mhz lik bir frekansla ses yayıyorsa çok da zor olmamalı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst