Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
teşekkürler.. biraz daha fazla aydınlatma istiyorum malum kışın hava daha erken kararıyor..

Fazla aydınlatma için ek lamba takman gerekir. (Daha önceki fotolarda mevcut) Motor orjınal farına başka ampul takarak daha fazla aydınlatma alman biraz zor diye biliyorum..
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
kullanınca anlarsın :cat:

:queen::queen::cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:30 ----------

ulan çapsız vtryi neremize monte edelim...:pparan olsa 13.000 sıfırınamı vercen...yoksa (ola ki) 10.000 2.elinemi...vtr sana uyar ama benim fiziğe uymaz kanka...bak ne dicem lan kekoro...:p


şu ilana bi baksana...Aydın diyor sana yakın...4000 e veriyor nakedi...acil diyor bence kelepir...al keyfine bak...yağ soğutmalı...istesende anasını ağlatamazsın...:cherry: yeni ilan...


http://www.sahibinden.com/sinifinin...bin_km_de-23WQQaXQQ18532182WQQpXQQdisplayitem


ula bu benim elimde 2 günde kol çıkartır meto hyo deme bana motor zıngır zıngır bunun red line nıda yok son devirde patlayan patlayana:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi bu motor çıplak racing mi oluyor?
Tipi krenajsız racing de.
Yoksa beğenmediğimden değil.

[.


naked işte yav...güzel makinadır...fazla sınırlarda gezmeden usturuplu kullanılırsa amaca hizmet eder...

:

ula bu benim elimde 2 günde kol çıkartır meto hyo deme bana motor zıngır zıngır bunun red line nıda yok son devirde patlayan patlayana:)

düzgün kullanırsan sorun yok hacı...:cat: ama sen hayvani style takılıyorsun...:cherry:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
naked işte yav...güzel makinadır...fazla sınırlarda gezmeden usturuplu kullanılırsa amaca hizmet eder...



düzgün kullanırsan sorun yok hacı...:cat: ama sen hayvani style takılıyorsun...:cherry:

:pAbi yola çıktımmı ilk hızlanma önemli mesela geçen tdm le bidenemeye çıktım makina tek tekerede kalkmıyo direk patinaj yapıyo 3 vitese kadar nevrim döndü 3 viteste 180 civarı sürat görünce insan ister istemez tırsıyo o yüzden 250cc den yukarısı gereksiz burda hem yolda yok basıcan bi turgutreise girerken bi düzlük var bide bodrumdan milasa kadar süper yol kaymak asfalt 3 şerit bol viraj vs orda koydum geçen günü tdm i:cat:durunca sanki altımda soba var motordan gelen alev adamın suratına çarpıyor fan sesi vs büyük makinada başka...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum ben h7 8000kelvın hıd degıl ama dıd marka taktım yaklasık 1.5 2 ay kadar oluor sadece gecelerı kunlanıorum oldukca memnunum artık onumu goruorum dıorum :) ama gecenlerde 3-4 gunlugune sehır dısına cıktıgımda gerıye dondugum zaman motoru calıstıramadım sabah ve vurdurarak calıstırdıktan sonra dırek akucuye gıttım ısımı garantıleyıp sarj ettırdım akumu hos gercı akunun kutup baslarını sokseydım bısıycık olmazdı ama :)

dün bir cbf 150 de yakından inceleme şansım oldu..

adam markasını bilmiyo ama 6000k uzun kısa motorlu selektöre bile bağlatmış harika olmuş 100 liraya aldım tanıdık ustama taktırdım ustaya para vermedim diyor..

orjinal gibi duruyo h4 6000k..
aynısından alacam taktırıcam..
cbf 150 orjinal ampulu çıldırtıcak..

motorlu kuryeyim keşke şirket motorunada taksalar..:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
:pAbi yola çıktımmı ilk hızlanma önemli mesela geçen tdm le bidenemeye çıktım makina tek tekerede kalkmıyo direk patinaj yapıyo 3 vitese kadar nevrim döndü 3 viteste 180 civarı sürat görünce insan ister istemez tırsıyo o yüzden 250cc den yukarısı gereksiz burda hem yolda yok basıcan bi turgutreise girerken bi düzlük var bide bodrumdan milasa kadar süper yol kaymak asfalt 3 şerit bol viraj vs orda koydum geçen günü tdm i:cat:durunca sanki altımda soba var motordan gelen alev adamın suratına çarpıyor fan sesi vs büyük makinada başka...

tdm sağlamlığı şu anki motorun teknolojisinde var acaba...:cat:

bak ilanlara tdmler daş gibin ama vergisi benzini millet korkuyor...9.000 liraya sana 20.000 kmde 2005 model Z750 vear kazasız hadi al bakalım alabiliyomusun...tork canavarı...1000 lik sslerle kapışır...paran var ama alamıyorsun...nedeni vergi benzin zart sur z motoya olan güvensizlik...piyasa işte böyle kanka...ne makinalar var ama alamıyorsun...





şu yağ muhabbetine geri dönelim...yağ muhabbetini sevdik...:pbugün servisim D&B Motora uğradım öylesine...elemanın biri IPONE getirmiş...1000 RR ına ıpone diyor başka birşey demiyor...abiler bu adamların bi bildiği var yav...:)







---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:20 ----------

 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
Abi bu motor çıplak racing mi oluyor?
Tipi krenajsız racing de.
Yoksa beğenmediğimden değil.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:25 ----------



Abi al bir akü sarj aleti. 20 liraya satıyorlar.(ATABA) Allah bilir 10 kağıt vermişsindir sarja.

valla üstad sarj aletım var aslında ama kımbılır kıme verdım hatırlamıorum yaww:) akucude tanıdıktır allaha cok sukur sıkıntı olmuo tanıdıklarımız sagolsun bı sefte atıoz yardımcı oluorlar valla sagolsunlar ama hakketen hatırlayamadım kıme verdıgımı bende tekrardan bakıyım barı sarj aletıne eyv:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:09 ----------

dün bir cbf 150 de yakından inceleme şansım oldu..

adam markasını bilmiyo ama 6000k uzun kısa motorlu selektöre bile bağlatmış harika olmuş 100 liraya aldım tanıdık ustama taktırdım ustaya para vermedim diyor..

orjinal gibi duruyo h4 6000k..
aynısından alacam taktırıcam..
cbf 150 orjinal ampulu çıldırtıcak..

motorlu kuryeyim keşke şirket motorunada taksalar..:cat:

dostum bence kesınlıkle ustundekı orjınal farları degıstırmek lazım xenon yada baska bır sekılde olarak tabıkı bu benım sahsı dusuncemdır :) ama ben sadece kısa h7 kunlanıorum gayet memnunum bende uzun kısa far kontrolunun oldugu dugmeye yaptım kısada ıken dugme parklar yanıor uzuna bastıgım zaman xenon calısıor gayet ıyı su anda sıkıntı yasamıorum valla masallah bu arada bende h7 8000k 75 lıraya aldım montajada 10 lıra attım oldu bıttı 2 senede ampulun garantısı var canavar gıbı ama beynın garantısı maalesef yok :pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:15 ----------

tdm sağlamlığı şu anki motorun teknolojisinde var acaba...:cat:

bak ilanlara tdmler daş gibin ama vergisi benzini millet korkuyor...9.000 liraya sana 20.000 kmde 2005 model Z750 vear kazasız hadi al bakalım alabiliyomusun...tork canavarı...1000 lik sslerle kapışır...paran var ama alamıyorsun...nedeni vergi benzin zart sur z motoya olan güvensizlik...piyasa işte böyle kanka...ne makinalar var ama alamıyorsun...





şu yağ muhabbetine geri dönelim...yağ muhabbetini sevdik...:pbugün servisim D&B Motora uğradım öylesine...elemanın biri IPONE getirmiş...1000 RR ına ıpone diyor başka birşey demiyor...abiler bu adamların bi bildiği var yav...:)







---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:20 ----------


mete üstad sende 1000rr dıosun ve ıpone dıosun yaww normal 1000rr=ıpone veyatta motul fılan yanı ama bence cbf 150=castrol repsol shell po fılan cok normal canavar gıbıde yaglama gorevını yerıne getırıor masallah(bu arada ben makına muhendısıyım kendım bakımlarını yapıp test edıorum yaglara gelınce yagların bırbırlerınden farklı vıskozıte degerlerı olabılır ama arkadaslar castrol fılan bıze yetıor valla ben yag testımı yaptım kendıme gore cok az bı eksılme var onuda arada derede kunlandıgım agresıf kunlanıma baglıorum sonucta ole sahım devır uretıp yuksek torklara cıkan bı motor deılkı bence cbfın motor yapısı konusunda malzeme yonunden bıraz eksıklıklerı var dıe dusunuorum o yuzden mumkun mertebe sert kunlanıp motoru gereksız yere zorlamaktan kacınıorum arada ıstısnalar harıc tabıkı ama bence zamanında yapılan yag degısımı motoru oldururde guldururde o yuzden zamanında yagımızı degıstırıp yolumuza rahatlıkla bakabılırız bence:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete üstad sende 1000rr dıosun ve ıpone dıosun yaww normal 1000rr=ıpone veyatta motul fılan yanı ama bence cbf 150=castrol repsol shell po fılan cok normal canavar gıbıde yaglama gorevını yerıne getırıor masallah(bu arada ben makına muhendısıyım kendım bakımlarını yapıp test edıorum yaglara gelınce yagların bırbırlerınden farklı vıskozıte degerlerı olabılır ama arkadaslar castrol fılan bıze yetıor valla ben yag testımı yaptım kendıme gore cok az bı eksılme var onuda arada derede kunlandıgım agresıf kunlanıma baglıorum sonucta ole sahım devır uretıp yuksek torklara cıkan bı motor deılkı bence cbfın motor yapısı konusunda malzeme yonunden bıraz eksıklıklerı var dıe dusunuorum o yuzden mumkun mertebe sert kunlanıp motoru gereksız yere zorlamaktan kacınıorum arada ıstısnalar harıc tabıkı ama bence zamanında yapılan yag degısımı motoru oldururde guldururde o yuzden zamanında yagımızı degıstırıp yolumuza rahatlıkla bakabılırız bence:)

usta bizim motorlar o sıcaklıklara ulaşmıyormu sence...sonucta 1000 RR da soğutma var benim düldülde yok...hava soğutmada sobaya doğru tutulmuş vantilatör etkisi yaratır gibi geliyor bana...

agresif kullanımda neden motor yağ eksiltir...yani sonucta bu makinalar en üst limitlerde de gezinir...yani yağ eksiltmeyi neden kanıksadık anlayamıyorum...
 
Katılım
24 May 2008
Mesajlar
143
Motorumu2-3 gun kullanmayacagım zaman ortusunu ortuyorum. Bu ortuyu de ozel diktirdim. Su gecirmiyor.


Abi bende böle bişe arıyorum ne kadara diktirdin fiyatı kafama yatarsa aynısından banada diktirip kargolarmısın ücreti hallederiz. :)
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
dün bir cbf 150 de yakından inceleme şansım oldu..

adam markasını bilmiyo ama 6000k uzun kısa motorlu selektöre bile bağlatmış harika olmuş 100 liraya aldım tanıdık ustama taktırdım ustaya para vermedim diyor..

orjinal gibi duruyo h4 6000k..
aynısından alacam taktırıcam..
cbf 150 orjinal ampulu çıldırtıcak..

motorlu kuryeyim keşke şirket motorunada taksalar..:cat:

hepsi burada da h4 var 108 lira hemde çift
buda demek oluyor ki tanesi 54 liraya gelir.
:)
özelliklerine göre 35 w (bizim ambulle aynı.
3,2 amper de tüketimi varmış. bizim aküler de 7 amper düşünmüyor da değilim. varmı ortak olan alalım bir çift.
özcannnnnnnnn :)
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
cbf ye xenon şart beyler. özellikle gece uzun yola çıkıyorsanız. ben taktım memnunum walla :)
mete aga taktın şu iponeye yaww. bu yağın nesi çekiyor seni anlamış değilim??
iyi yağ ama fiatını çok şişirmişler. ben dün motul 10/40 aldım. 1 tüp te motul zincir spreyi.
motulu xlr ye koyacağım :p zincir yağı 10 numara cidden :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepsi burada da h4 var 108 lira hemde çift
buda demek oluyor ki tanesi 54 liraya gelir.
:)
özelliklerine göre 35 w (bizim ambulle aynı.
3,2 amper de tüketimi varmış. bizim aküler de 7 amper düşünmüyor da değilim. varmı ortak olan alalım bir çift.
özcannnnnnnnn :)

cbf ye xenon şart beyler. özellikle gece uzun yola çıkıyorsanız. ben taktım memnunum walla :)
mete aga taktın şu iponeye yaww. bu yağın nesi çekiyor seni anlamış değilim??
iyi yağ ama fiatını çok şişirmişler. ben dün motul 10/40 aldım. 1 tüp te motul zincir spreyi.
motulu xlr ye koyacağım :p zincir yağı 10 numara cidden :)


bakalım antalyada uygun bulursam düşünmeden taktıracam..

castrol power 1 racing tam sentetik 4t 10w-50 yağ bu gün değiştirdim 16000km de..:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hepsi burada da h4 var 108 lira hemde çift
buda demek oluyor ki tanesi 54 liraya gelir.
:)
özelliklerine göre 35 w (bizim ambulle aynı.
3,2 amper de tüketimi varmış. bizim aküler de 7 amper düşünmüyor da değilim. varmı ortak olan alalım bir çift.
özcannnnnnnnn :)

aslında güne girer gibi xenonada ortak bulucan burdan taktırıcan...dimi...:cat: 55 liraya benim hayatım sözknousuysa helal olsun...artık hava erken kararıyor...ihtiyac abicim...

cbf ye xenon şart beyler. özellikle gece uzun yola çıkıyorsanız. ben taktım memnunum walla :)
mete aga taktın şu iponeye yaww. bu yağın nesi çekiyor seni anlamış değilim??
iyi yağ ama fiatını çok şişirmişler. ben dün motul 10/40 aldım. 1 tüp te motul zincir spreyi.
motulu xlr ye koyacağım :p zincir yağı 10 numara cidden :)

farklı şeyler arayışındayım kanka...sana hiç olmadımı bu...:cat:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
xenon kullanıcısı olarak şart bu xenon gece karanlık ortamda heleki ormanlık kesimde ali samiyen stadı aydınlanıveriyor ortalık.:mrgreen::mrgreen:

geçen pazar nasıldı metehan abi xenon.:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
xenon kullanıcısı olarak şart bu xenon gece karanlık ortamda heleki ormanlık kesimde ali samiyen stadı aydınlanıveriyor ortalık.:mrgreen::mrgreen:

geçen pazar nasıldı metehan abi xenon.:)

kanka süperdi ...:) şart...ihtiyac...hatta mecburi...bizim öküz Honda neden bunu düşünemez...çünkü öküzler...:p
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
honda düşünmüştür ama işine gelmemiştir,aslında çok basit montajı,hiç bir kabloyu kesmeden eklemeden direk olarak soketler ile montaj oluyor,şipşak gibi bi şey yani.

herkese tavsiye ederim.:cat:

he bu arada bayramın üçüncü günü gezginmotorcu.net grubu olarak fatih ormanındayız,mt gurubunuda bekleriz arkadaşlar.:cat:

metehan abi sen gelmicen mi.:silent:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
honda düşünmüştür ama işine gelmemiştir,aslında çok basit montajı,hiç bir kabloyu kesmeden eklemeden direk olarak soketler ile montaj oluyor,şipşak gibi bi şey yani.

herkese tavsiye ederim.:cat:

he bu arada bayramın üçüncü günü gezginmotorcu.net grubu olarak fatih ormanındayız,mt gurubunuda bekleriz arkadaşlar.:cat:

metehan abi sen gelmicen mi.:silent:

kanka 5-6 gündür yatışdaydım...yarın ve tüm bayram çalışıyorum...:cat:

4000 lira bayıldım makinaya 2007 de ama bu aydınlatmayı alıp kendi uygun bir yerlerine monte etsinler bence...benim canım bu kadar ucuz değil...onların bilançolarına canımı KAR olarak yazdırmak istemem...
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
o kadar para veriyoruz şu makinalara ama şu kıçı kırık xenonu bile takmıyorlar,insanoğlunun içi kurumuş valla yapıcak bi şey yok,artık arabalarda bile standart bu xenon...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst