Selam,Saygı,Sevgi ile Hoş Muhabbetler

Katılım
24 Kas 2009
Mesajlar
5
Cümleten Selamun Alayküm,Forum Dostları.Bodrumdan Selam ile gelmişem..Bisikletten kalma 2 teker sevdası,yıllar geçsede hala devam etmekte.Şuan People s 200 ile haşır neşiriz.Gaz fren yola devam,otamatik işi.
Genelde oto forumlarına takıldığımdan(yazmasamda)kısmet buzamana imiş böyle bir foruma katılmak.
Bodrumlu olmasakta,(13yıl)uzun zaman olunca doyduğumuz yer,doğduğumuz yer oldu.Nekadar daha buralarda oluruz,zaman göstercek.
Fırsat buldukça foruma girmeye çalışacağım.
iyi Bayramlar dileği ile..
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
hayırlı uğurlu daim olsun üyeliğin.. güzel cümlelerle kurulmuş güzel dilekler...:rendeer:
 
Katılım
9 Haz 2009
Mesajlar
282
....:) Aleyküm selam .Hoşgeldiniz ,üyeliğiniz hayırlı olsun....:rendeer:
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
hayırlı uğurlu olması dileğiyle ve son olarak tekerinin düz basması dileğiyle...
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Aleyna Aleykum selam kardesim
hosgeldin sefalar getirdin. :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst