- Katılım
- 24 Kas 2009
- Mesajlar
- 5
- Konu Yazar
- #1
Cümleten Selamun Alayküm,Forum Dostları.Bodrumdan Selam ile gelmişem..Bisikletten kalma 2 teker sevdası,yıllar geçsede hala devam etmekte.Şuan People s 200 ile haşır neşiriz.Gaz fren yola devam,otamatik işi.
Genelde oto forumlarına takıldığımdan(yazmasamda)kısmet buzamana imiş böyle bir foruma katılmak.
Bodrumlu olmasakta,(13yıl)uzun zaman olunca doyduğumuz yer,doğduğumuz yer oldu.Nekadar daha buralarda oluruz,zaman göstercek.
Fırsat buldukça foruma girmeye çalışacağım.
iyi Bayramlar dileği ile..
Genelde oto forumlarına takıldığımdan(yazmasamda)kısmet buzamana imiş böyle bir foruma katılmak.
Bodrumlu olmasakta,(13yıl)uzun zaman olunca doyduğumuz yer,doğduğumuz yer oldu.Nekadar daha buralarda oluruz,zaman göstercek.
Fırsat buldukça foruma girmeye çalışacağım.
iyi Bayramlar dileği ile..