Kim bu köprü yolunda yürüyen insanlar ??

Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
Sen köprü yolunda yürüyenlerden şikayetcisin ama o bişey deil ki kardeşim
trafik eğitimi baştan yok malesef herkesde o yüzden yata yapmaya da meillidir. Cnm..
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Sen köprü yolunda yürüyenlerden şikayetcisin ama o bişey deil ki kardeşim
trafik eğitimi baştan yok malesef herkesde o yüzden yata yapmaya da meillidir. Cnm..

İmzan dan belli canım, Uçurumun kenarında ne işin var gel sende e5 in kenarından yürü :p
Ben seni her türlü güldürürüm :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst