- Katılım
- 20 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,129
Sen köprü yolunda yürüyenlerden şikayetcisin ama o bişey deil ki kardeşim
trafik eğitimi baştan yok malesef herkesde o yüzden yata yapmaya da meillidir. Cnm..
trafik eğitimi baştan yok malesef herkesde o yüzden yata yapmaya da meillidir. Cnm..