- Katılım
- 8 Kas 2009
- Mesajlar
- 2,161
Hava güzeldi, gezi güzeldi, yemekler güzeldi, ortam güzeldi, ama en önemlisi insanlar çok güzeldi.
Emeği geçen ve katılan herkese teşekkürler.
Emeği geçen ve katılan herkese teşekkürler.
