- Katılım
- 21 Kas 2008
- Mesajlar
- 3,845
Geçmiş olsun üzüldüm. Her işte bir hayır vardır, diyelim canın sağ olsun....
Neyse ki dün gece hiç olmazsa biraz keyif yaptık.. Korna açıkta ise bazen su kaçınca kısa devre yapıyor. Kornanın bağlantılarını çıkart bi ihtimal, denemekte fayda var...
konjektör sorunu benimkisi. ne zamandır bozuktu, ihmal ettim, bugün ampuller patladı, ampul yuvası eridi
kendim ettim kendim buldum, iyi geziler demek kalıyo artık bana