[MT İstanbul] 22 Kasım 2009 Sapanca Gezisi

Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
Geçmiş olsun üzüldüm. Her işte bir hayır vardır, diyelim canın sağ olsun....
Neyse ki dün gece hiç olmazsa biraz keyif yaptık.. Korna açıkta ise bazen su kaçınca kısa devre yapıyor. Kornanın bağlantılarını çıkart bi ihtimal, denemekte fayda var...

konjektör sorunu benimkisi. ne zamandır bozuktu, ihmal ettim, bugün ampuller patladı, ampul yuvası eridi:)
kendim ettim kendim buldum, iyi geziler demek kalıyo artık bana
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun üzüldüm. Her işte bir hayır vardır, diyelim canın sağ olsun....
Neyse ki dün gece hiç olmazsa biraz keyif yaptık.. Korna açıkta ise bazen su kaçınca kısa devre yapıyor. Kornanın bağlantılarını çıkart bi ihtimal, denemekte fayda var...


Abi hürmetler geceleri senden soruluyormuş doğrumu:queen:
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
yol grubu güzel fikir olmuş yarın sabah şartlar uygun olursa bende opette katılabilirim şu an için fifty fifty.
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yol grubu güzel fikir olmuş yarın sabah şartlar uygun olursa bende opette katılabilirim şu an için fifty fifty.

Eyvallah kardeş 08 30 yada 08 45 teker döner 0533 395 93 04 tünal :queen:ben sabah sıkıntı olursa beni arayabilirsin.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:05 ----------

Hürmet bizden mubarek. Siyahatmaca sevmez mi siyahı?:queen:

Bugün siyah beyaz olmuş heryer yahu:pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:06 ----------

Sabah yolcudur abbas bağlasan durmaz misali..ALLAH ( C.C. ) yardımcımız Hz muhammed kılavuzumuz olsun arkadaşlar.
 
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
447
Kardeş ben tünal 0533 395 93 04 biz yaklaşık olarak 10-10 30 da oluruz ama sen cepten bana 10 gibi ulaş sana kesin olarak geleceğimiz zamanı bildiririm.Allaha emanet olun:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:54 ----------

Selamlar en büyük bu akşam için beşiktaş helal olsun valla:pr:

TEsekkurler tunal abi numarayi aldim
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
131
Eyvallah kardeş 08 30 yada 08 45 teker döner 0533 395 93 04 tünal :queen:ben sabah sıkıntı olursa beni arayabilirsin.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:05 ----------



Bugün siyah beyaz olmuş heryer yahu:pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:06 ----------

Sabah yolcudur abbas bağlasan durmaz misali..ALLAH ( C.C. ) yardımcımız Hz muhammed kılavuzumuz olsun arkadaşlar.
tumay abi yolda sorun olursa bende ariyimmi :)
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yandık ulan bu beşiktaşlıların elinden :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi ya formayı montun üstünemi altınamı giysem karar veremedim bi yardımcı olsan..... arıyımmı seni :p

Benim forma abimde kaldı :(


Arkadaşlar Carrefour kapanmadan önce yetişip 4 tane Fosforlu yeşil yeleklerden aldım. İki grubun kaptanlarına ve arkadan gelip grubu toparlayacaklara dağıtacağım.

Eğer çok sis olursa Capanord'un dediği gibi Opette bekler poğaça çay ile sohbet eder sis dağılınca yolumuza devam ederiz.

Son kez telefonumu veriyorum 0 555 625 6058 Adım Tuğushan.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
eğer sabah kalkabilirsem sizi uğurlamaya geleceğim..Opet te birlikte kahvaltı ederiz :)
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın 8:30 da benzincide görüşmek üzere :)

Fenere nası çaktık ama :mrgreen:


1. Umarsız
2 .Capanord
3. Tombo
4. boraerdin
5. Tasarslan (bize sapanca civarında katılacak)
6. Siyahatmaca
7.fthinky(adapazarı)
8.Batubay
9.71Hakan71(Adapazarı)
10.GSXRR ve 7 motorlu arkadaşı ve bir otomobil
11. TanImsIz (özkan)
12. Batubay
13. Awesome
14- avkan65
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese selam Ben sali pazarindayim arkadaslari bekliyorum. Su an itibariyle sis yok.
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
563
adapazarından katılacak arkadaşlar ilk gideceginiz noktayı ve saati öğrenebilirmjiyim katılmak isterim bende ancak kgs ogs felan yok bende benim ihtiyacım olcakmı ben zaten burdanım yani
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
11
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çıktımılar acaba

Ben konuyu şimdi gördüm nasıl yapsamda katılsam ?
Çokmu geç kaldım acaba...
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
iyi yolculuklar :p katılmak istersen yukarki mesajlarda vardı cep telefonundan ulaşıp katılabilirsin :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
11
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
...

Gebzedeyim zaar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst