[MT İstanbul] 22 Kasım 2009 Sapanca Gezisi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende gelmek istiyorum ancak bu hafta biraz mide sorunu yaşadım, hanım şimdiden yasaklara başladı :) umarım pazar günü aranızda olurum.

Bu arada buff ve eldiven almazsam donacağımdan eminim :cherry:
Riva gezisinde bile rüzgarı heryerimde hissettim...

Umarım pazaar sabahı görüşürüz...
Olmadı belki sadece kahvaltıya bile gelmeye çalışırım.

Sevgiler

Çok geçmiş olsun. İstersen sabah seni kaçırayım evden abicim :) İste yeter apartmanın önünde gaz açıp motorlord pabucu yarım .ık dışarıya oynayalım diye çığırabilirz de :p
 
Katılım
29 Tem 2009
Mesajlar
92
iyi olur

hahaha , süper olur valla sevgili Umarsız...

eee önümüz bayram... bayramda hasta olursak diye sıkı yönetim tedbirleri devrede.

Sıkıyönetim komutanından izin alamazsam firar etmem lazım , lazımda yanarız sonra hasta olursak.
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
hahaha , süper olur valla sevgili Umarsız...

eee önümüz bayram... bayramda hasta olursak diye sıkı yönetim tedbirleri devrede.

Sıkıyönetim komutanından izin alamazsam firar etmem lazım , lazımda yanarız sonra hasta olursak.

Geçmiş olsun.. :rendeer:

Yalnız işin içinde komutan varsa, toz Beykoz olamazsın. Yoksa birliğe döndüğün zaman ::156::
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
1. Umarsız
2 .Capanord
3. Tombo
4. boraerdin
5. Tasarslan (bize sapanca civarında katılacak)
6. Siyahatmaca
7.???

1. Umarsız
2 .Capanord
3. Tombo
4. boraerdin
5. Tasarslan (bize sapanca civarında katılacak)
6. Siyahatmaca
7.fthinky(adapazarı)

bende adapazarından katılmak istiyorum, ama yeniyim sakaryadan katılcak arkadaşlarla beraber gelmek istiyorum.. Bu gezi benim içinde ilk olcak.. Ne zamandır bir gezi olsada katılsam diye bekliyordum.. herkese şimdiden teşekkürler :rendeer:

eldiven dizlik mont ve kask buff ekipmanlarım tamdır, güzel bir gezi olur inş :)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
TEM için OGS ve KGS şart değil arkadaşlar..Paralı geçiş te yapılabiliyor haberiniz olsun :)

Ulen illa kavga ettireceksiniz evde hee :)
Pazar günlerini sevmemeye başladım :mrgreen:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Bende gelebilirim! Size opetten katılırım.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
Kesin söz vermiyorum,biraz rahatsızım ancak büyük ihtimal aranıza katılırım pazar günü izmit'ten
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamun aleykum MT İSTANBUL YOLGURUBU nun insanları Capanordsuz yol da olmaz dostluk ta:queen:Kaldığım yerden devam ediyorum Allaha emanet olun kardeşlerim.Bende fazer 2004 var bol stıcker lı Gri.Sabah 08:00 de levent bp deyim beklerim.0533 395 93 04 gerekirse benide arayın bendede kulaklık var .Site sakinleri beni özlemiştir. MERHABA MT Milletinin insanları...:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:16 ----------

Bende gelebilirim! Size opetten katılırım.

Kardeş bende de capo 2002 vardı verdim fazer aldım.Makinadan memnunmusun
servisleri çok kötü.
:pr:
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
selam capanort üstad seni yeniden pistlerde görmek çok güzel :)
 
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
34
capanord hoşgeldin abı sabah bp gorusuruz avrupa yakası azdık bıraz bu sefer daha kalabalık gecerız ınsallah karsıya

1. Umarsız
2 .Capanord
3. Tombo
4. boraerdin
5. Tasarslan (bize sapanca civarında katılacak)
6. Siyahatmaca
7.fthinky(adapazarı)
8. joker

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:28 ----------

capanord hoşgeldin abı sabah bp gorusuruz avrupa yakası azdık bıraz bu sefer daha kalabalık gecerız ınsallah karsıya

1. Umarsız
2 .Capanord
3. Tombo
4. boraerdin
5. Tasarslan (bize sapanca civarında katılacak)
6. Siyahatmaca
7.fthinky(adapazarı)


son dakkıka gelısmeler o gun mesaı cıktı :( kacamıcam galıba :(
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
Kahvaltı masasında bir kişilik yeriniz varsa eşlik etmeyi düşünebilirim..Yarın netleştirebilirim..::thanks:

bende adapazından katılmak istiyorum,
mesaj adetim 50yi bulmadığı için size ziyaretçi mesajı gönderemiyorum, iletişim bilgilerinizi verirseniz sevinirim tlf msn vs.. benimkiler profilimde var
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
0555 625 6058 adıum tuğushan beni de Capanord'u da arayabilirsin.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:25 ----------

ben katılamiyorum hızım yetmiyor:mrgreen::mrgreen::mrgreen::p

Sedat senin motorun ne ki?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:33 ----------

1. Umarsız
2 .Capanord
3. Tombo
4. boraerdin
5. Tasarslan (bize sapanca civarında katılacak)
6. Siyahatmaca
7.fthinky(adapazarı)
8.Batubay
9.GSXRR ve 7 motorlu arkadaşı daha yani şu anda 16 kişi olduk.
Kesin liste bu
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
490
Şuanda Samsundayım İzmitte olsam kesin katılırdım. Size tavsiyem sapancaya gitmişken eğer daha önce gitmemişseniz İstanbuldereye gidin derim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tavsiyelere açığız google earth üzerinden bir işaret yollarsanız gitmeyecek kişi tanımıyorum :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Onu bilmiyorum bak :) Beni ararsa numarasını alır sana ulaştırırım.
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
298
İyi yolculuklar, keyifli kazasız belasız sürüşler..
Güzergahın google earth deki görünümünü de ekleyebilirseniz memnun oluruz..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst