- Katılım
- 2 Kas 2007
- Mesajlar
- 436
Bunuda düşünmedim değil, Statör üm orjinal değil, sardırdım.. Fakat servis manuelinde 5.000 devirde 14.5 volt üretmesi gerektiği yazıyor, ve bunu rahatlıkla veriyor.. Konjektör orjinal, akü bosch 12/10.
Tamam o zaman.
Yalnız, statör sardırmanın maliyetini merak ettim. Benimki iflas edince ABD'den bir tane getirtmiştim ama kargosuyla margosuyla en az 200 dolara mal olmuştu.
