6000 TL'ye ne önerirsiniz?

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Arkadaşlar ; cc yükseltmek istiyorum ve 6000 TL civarında bütçeye sahibim; aslında epey kafam karışık ama düşüncelerimi şöyle açıklarsam ; esasında 500cc ve üzeri niyetindeyim ama yakıtıda önemsiyorum ; biraz araştırma yaptım ve Ybr250, Er-5,cbf500 ve bi miktar daha beklenilmesi koşuluyla xt660R düşünmekteyim ama ilk aşamada en çok er-5 ve ybr250 arasında kalıyorum; açıkcası 125 likten başka bi motor kullanmadım ve 500cc performansını merak ediyorum ; yılda ençok 2-3 kez uzun yola çıkarım ama ağırlıklı şehir içi kullanırım; artçım pek olmaz:) çok yüksek gelire sahip bi vatandaşta değilim:) bu koşulları gözönüne alarak size göre bunlar arasında hangisini tavsiye edersiniz?

(Not:Acelem yok , karar aşamasındayım; fikirlerinizi almak amacıyla soruyorum)
 
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
339
ER-5 alırdım ben olsam Bide Cbf 500 ile XT660'ın fiyatı aynı ben 2si arasında kalsam XT660 alırdım bence ER-5 almalısın!!
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
916
Kawasaki EN 500 Cruiser.Yakışıklı,hızlı ve çok rahat.Uzun yol ve şehir içi farketmez.Km.de 15 kuruş yakıt.Motoru ER 5 ile aynı
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Er 5 yada cbf alacağına 150 cc ve 22 hp daha güçlü olan Hyosung gt 650 alabilirsin ben öyle yaptım mükemmel torka sahip ve çok hızlı benden sana tavsiye :cat:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
ER-5 i tercih ederdim 500cc çift silindir ekonomik ybr250 125likten çok bi farkı yok ve o parayı vermem şahsen 250cc bir motora..

Çitayı biraz daha yükseltirsen ve cbf500-xt660r dersen cbf500 ü seçerdim nedenide gayet basit 500cc çift silindir-660cc tek silindir..
Vibrasyon oturma pozisyonu sürüş rahatlığı uzun yolda kullanıma uygunluğu vs.vs.vs seçim senin şimdiden hayırlı olsun...
 
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
560
Motosikleti
TGB X-MOTION 250
sezerim hyo alalım sana ama parçaları pahalı :) arkadasa aldık askerlıkten dolayı geri sattı. bende alıcaktım ama tek amortısoru 1500 tl duyunca vazgectım (bu arada ben ahmet bws)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Er 5 yada cbf alacağına 150 cc ve 22 hp daha güçlü olan Hyosung gt 650 alabilirsin ben öyle yaptım mükemmel torka sahip ve çok hızlı benden sana tavsiye :cat:

Peki ya kalite farkı ???? cbf500 ve er-5 inkalitesini yakalayabiliyormu??? yedek parça ve servis olanağı???

Bence bunlarıda göz önünde bulundurarak alınmalı...
 
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
560
Motosikleti
TGB X-MOTION 250
bikerboy sana katılıyorum hyolar gayet tabi kalite bakımından düşük malzemeleri iyi değil diskler amortisorler krank zincir vs
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Abicim En500 cruiser ; geçen yaz iki kişi Regal raptor ile 500 km yol yaptık yorgunluktan bittim; bu yüzden cruiser bana uymuyor:)

Hyosung hiç aklıma gelmemişti ama oturuş pozisyonu olarak sanırım biraz racing tarzı ve 72 Hp güç bi hayli yakar gibime geliyor;üstelik 6000TL civarına uygun bulunacağını zannetmiyorum;

Ahmedim ; bakalım hayırlısı diyelim:) ; aslında öncelikli tercihler enduro ve naked ama malum endurolar biraz uçuk ; birde yakıt benim için önemli açıkcası yani şöyle en fazla ortalama 4-4,5 Lt yakan bi motor olmalı..

Cevaplar içinde teşekkürler:)
 
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
560
Motosikleti
TGB X-MOTION 250
sezerim 650 değil 250 al ki 650 hyo alacağına cbr 600 f alırsın hiçdiilse marka ama oturuş sana bana dik olmalı şehir içi adamı çok yoruyo yatış tarzı yarış :)
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Hyosung Gt 650 90 c V Doch motor 79 hp 8 sübap.Şehirdışı 4.5 şehir içi 5.5 litre yakar parça sorunu yok Kanuni distribütör ayrıca fren balataları beyni elektrik röleleri çok komik fiyatlara kaliteye gelince motoru Suzuki V strom ve suzuki sv 650 de kullanılan motorun aynısıdır sanırım açıklayıcı olmuştur.:cat:
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
43
eyer vitessiz bi motor duşunursen keyifli bi suruş istiyorsan kalite istiyorsan görunuş istiyosan hiz istiyosan gilera vxr 200 veya nexus 500 abicim motorda kilima bile var bence motor budun hayabusasi olan adam bile buna biniyo örenek dayim 3 tane motoru var hayabusa 1300cc goldwing gl 1800 ve vxr 200 en zew aldigi vxr 2oo diyoo bendede var cok keyifli ve salam
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Arkadaşlar ; cc yükseltmek istiyorum ve 6000 TL civarında bütçeye sahibim; aslında epey kafam karışık ama düşüncelerimi şöyle açıklarsam ; esasında 500cc ve üzeri niyetindeyim ama yakıtıda önemsiyorum ; biraz araştırma yaptım ve Ybr250, Er-5,cbf500 ve bi miktar daha beklenilmesi koşuluyla xt660R düşünmekteyim ama ilk aşamada en çok er-5 ve ybr250 arasında kalıyorum; açıkcası 125 likten başka bi motor kullanmadım ve 500cc performansını merak ediyorum ; yılda ençok 2-3 kez uzun yola çıkarım ama ağırlıklı şehir içi kullanırım; artçım pek olmaz:) çok yüksek gelire sahip bi vatandaşta değilim:) bu koşulları gözönüne alarak size göre bunlar arasında hangisini tavsiye edersiniz?

(Not:Acelem yok , karar aşamasındayım; fikirlerinizi almak amacıyla soruyorum)

Fahiş fiyatlı ve düşük performanslı Ybr250 veya üretimden kalkmış Er-5 ve Cbf500 yerine, bu bahsettiğin motorların fiyat aralığındaki benim tavsiyem de bazı arkadaşlar gibi Hyo olacak. Benzin tüketimi olarak atla deve değil, çok fazla fark olmaz; bence küçük düşünme. Ama performans farkını hissedersin ve daha uzun vadeli bir seçim yapmış olursun bence.
"TOP SPEED" isimli arkadaş güzel açıklamış zaten genel olarak Hyo'yu.
Bu arada madem ybr örneğini vermişsin, eğer 250cc kesecekse seni, o zaman GT250 de düşünebilirsin. Ybr'den çok daha performanslı ve yakışıklı bir motordur. Bahsettiğin rakama da tertemiz makinalar bulabilirsin.

Yine de kafana yatmazsa, en iyisi biraz daha bekleyip XT660 al derim o zaman.
 
Son düzenleme:

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
250 Comet'i araştırdım esasında güç olarak beni kesebilecek bi motor ama Cbf ve Ybr ile karşılaştırmalarında diğer 2 markaya göre daha güçlü fakat malzeme işçilik vs. bakımlardan diğerlerine nazaran daha kalitesiz olduğu ve 2.el sirkülasyonunun yavaş olduğu belirtilmiş ama 650 Comet için aynı yorumları duymadım açıkcası ama şuana kadar hep Japon kullandığım için diğer markalara biraz daha tedbirle bakıyorum ve yıl içinde fazla km yapan biriyim; bu yüzdende motorun az yakmasıda biraz önem kazanıyor; şöyle düşünüyorum 2,8 lt yakan bi motordan 5-6 lt yakan bi motora geçtiğimde kendimi eşekten düşmüş karpuz gibi hissedeceğimi düşünüyorum:) ama bilemiyorum tabiki Xt nin yakıt durumunun Er-5 ve Cbf 500 den daha düşük olduğunu düşünüyorum ; yanılıyorsam kullanıcı arkadaşlarında yorumlara bana yardımcı olacaktır...
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
emre_yc : abicim o motorda klima yok, sadece radyatörden gelen sıcağı bacaklara üflemek icin iki ızgara var :)

6000 ytl nin üstüne biraz daha katma imkanın varsa, düşük km Gt 650 alabilirsin. 79 hp muazzam torklu bi alet, ve kalitesi gercekten çok iyi , kullanımıda çok basit. Görüntü itibari ile er5 ve cbf 500 den daha iri duruyor. Benim parca ihtiyacım olmadı o yüzden atıp tutmakta istemiyorum, bir kez sinyal camını değiştirdim oda sirkeciden 2 liraya mobilet camı ile.
Not : 0 km aldım, 14,000 km kullandım ve sattım.
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
bence 250 lik bi makine al siteyi takip edenler bilir 150'lik motordan cbr 600 F 'e geçmiş birisi var ve motoru zapt edemiyorum keyif alamıyorum diyo ona verilen cevaplar genelde 250 lik motor al tecrübe kazan sonra sat 600 f 'le devam et
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
ben olsam o paraya ybr 250 alirdim....digerleri beni aşar..maddi yönden
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst