Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
aynaların görüş probleminden şikayeti olan varsa, ayna kollarını biraz daha dışa doğru çevirin. en iyi verimi almak için aynaların kafasını döndürme limitine kadar kendinize cevirin. daha sonra ayar somununu gevşetip, ayna kollarını omzunuz neredeyse kaybolana kadar dışa doğru ayarlayın. arkayı görebildiğiniz konumda tekrar somunları sıkın. ben bugün ayarladım, ayna kafaları motordan uzaklaştığı için görüş düzeldi. kolumu biraz kabaca teğet geçiyor. çok iyi oldu. omzumu çekmeme gerek kalmadı. <fikir by "aydoğanx"> :)
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
ayna görüş alanı darlığı ciddi sorun.
her türlü denedim ama omuzlarda biraz geniş ayıptır söylemesi, sonuç her zaman sıkıntılı..
tek ilacım daha uzun ayaklı bir aynı almak. Ilk fırsatta siyahıyla değiştiricem!
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684

dün gece can sıkıntısı lastikleri söktüm akralik sprey boya ile boyadım. fena da olmadılar hani

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:38 ----------

 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
kaptanH dostum elıne saglık masallah cok guzel olmus benımde son zamanlarda aklımda jantlarımı boyamak var boyacıma goturup bırakcam ama havalardan bı turlu nasıp olmuor valla sıyah cok daha yakısıklı duruor bence her ne kadar daha cok bakım ıstesede deger valla :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
meto senin ilk fırlatma topaçınmı bu :p

hayır...ilk topacım şuydu...hem MD de hem MT de ulan tık rekoru kırmıştı he...başlığım şuydu

MONDIALCILERE VE ASYACILARA TARİHİ ÇAĞRI...

evet kanka aynen buy şekilde motosiklet camiasına baomba gibi düştü konum...400 küsur cevap yazıldı ve ÇİN savaşlarına bu şekilde başladım...

sonra CBR 125 e konu açtım...cbrye bisiklet dediğim için Motordelisinde Mezar nikli mod beni banladı...ilk banımıda orada yedim...:queen:

MT de ise ilk galiba BBRR abiyle kapıştım...bi banda o koydu...:p

aynaların görüş probleminden şikayeti olan varsa, ayna kollarını biraz daha dışa doğru çevirin. en iyi verimi almak için aynaların kafasını döndürme limitine kadar kendinize cevirin. daha sonra ayar somununu gevşetip, ayna kollarını omzunuz neredeyse kaybolana kadar dışa doğru ayarlayın. arkayı görebildiğiniz konumda tekrar somunları sıkın. ben bugün ayarladım, ayna kafaları motordan uzaklaştığı için görüş düzeldi. kolumu biraz kabaca teğet geçiyor. çok iyi oldu. omzumu çekmeme gerek kalmadı. <fikir by "aydoğanx"> :)

dostum yanlış anlamada bu yazdıkların kendimi salak hissetmeme neden oldu...:pbu dediğin şeyi tabiki bende yapıyorum...en uzak açı ama bi işe yaramıyor çünkü kalıp geniş...




hacı bu nedir yav...kız gibi motor maşallah...benimkini görsen var ya kuryeden beter halde...çamurrr...bakımlı ama pasaklı...:psiz napıyonuz gezmiyomusunuz bu düldüllerle...
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ben de fırın boya yaptıracaktım. sprey boya kalıcı oluyor mu yapan var mı daha önce?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:39 ----------

aslında benim de kalıp geniştir. (siz resime aldanmayın kafa kocaman, kask bulamıyorum valla :mrgreen:) sanırım sizde kalıp daha geniş :mrgreen:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Kaptan kardeşim, motor cam gibi maaşallah, iyi günlerde kullan, bende bi dahaki dış lastik değişiminde jantlarıda söktürüp boyatmayı düşünüyorum. Her halde bu önümüzdeki yaz sonu falan olur. 3-5 verip adam gibi bi fırın boya attırmak lazım işim ehline, siyah boya belirli bi zaman sonra atarsa felaket bi görüntü oluşur. Sağlam iş yaptırmak lazım. Tabiki Kaptan kardeşime sormak lazım ? Nasıl yaptı. Kendimi yaptıu, yaptırdı mı ? AÇaok eski sayfalarda, bi arkadaş kendi yaptığını söylemişti ve bi kaç tane foto koymuştu. ama o senmiydin hatırlayamadım şimdi.

Ya abiler, dostlar, kardeşler, bende 2 tane ls 2 kask var. İkside içine kaşlarımın hizasından felaket soğuk+rüzgar alıyor. Çin malı kask kullanıpta kışın kafaya poşet geçirerek sürüş yaptığım günlerimi dönücez. Buna nasıl önlem alınabilir bilen varmı. Tüm korumaları halletim. Bu seferde kafadan soğukl alıyoz. Bu sıralar kask almayı düşünen varsa. şimdiden Ls2 almamasını öneriyorum. Toplamda elimizde 4 tane kask var. 4 ündede bu problem var. Ya sinüzit olucam, baş ağrısından gebericem. Yada bu işe bi çare bulucam. Geçen kış önlem almadan sürdüm. Ama hep başım ağrımıştı.

Hacılar bide 15-50 yağın sezonu kapanmış. Haberiniz oldun. 15-50 koymayın bu zamandan sonra, ben daha motordaki 15-50 yağı 500-600 km daha kullanacaktım. 1500 km de yağ değiştirmek zorunda kaldım. 10-40 almıştım bi kaç hafta önce, değişytirmeye mecbur kaldım. En son yol yaptığımda pazar günü, motor yeteri kadar ısınmadığı için verimli çalışmadı. Hele şehir içi kullnımda hiç ğerformans yoktu. Pata pata pata çalışıyordu zor gaz yiyordu. 10/40 canavar yaptı motoru. Hemen ısınıyor. Güzel kaçıyor. Güzel gaz yiyor. Nisana Mayısa kadar 10-40 Hacılar. Serileşti motor.

Dün işe motorla gitmiştim. 4-12 vardiyesindeyim. gece 00:00 da işten dönerken yağmura yakalandım. Korumalar mükemmelmiş. Ne üşüme ne soğuk ne yağmur. Vız geldi. Eldivende aldım 25 tl :) Elleride kurtardık. Fakat hacılar, bizim dandirik farlar, gece yağmur falan da oldumu daha pasif oluyor. Zifiri karanlıkta daha iyi olan far, geçtiğiniz yerlerde biraz sağda solda aydınlık kesimler varsa, gözü alarak yolu görememenize sebep veriyor. Gece yağmurda sürüş esnasında tırstım desem yalan olmaz :)

Meto napıyon :) ? Hafta sonu bişeyler yapabildin mi =?
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Ethem usta her servis bunu yapmıyor malesef. Herdefasında ben soyluyorum.. Ondan sonra yapıyorlar.

gezginim yerfıstığım castrol power 1 racing 10w50 yağı hangi motorda kullanıyorsun..
ipone
ipine nin biri olmaz dedi ama sanayideki ustam koy gitsin faydasını görürsün zararını görmezsin dedi..
ayrıca castrol bildim bişey bilmediğim b*ka yapışmak istemiyorum..
:cat::cat:[/QUOTE]

Taibiki CBF 150 ye kullanıyorum. Uzun zamandır bu topige yazıyorum. Burada benim CBF 150 kullandıgımı bilmeyen yoktur.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Cbf 150 ye Iphone koymak bence fuzuli. Iphone yağa para verecek gücüm olsa burda ne işin var yaw =) Kimbilir hangi race in hangi pahalı marka ve model motosikletin forumunda sohbet ediyor olurdum :) Cbf çilere yukardan bakardım. Töbe yaw :) Tabi yapmazdım da :) zati 2000 de bir yağ değiştiriyoz. Normal shell vs bilem ful sentetik yağlar zati 20 tl den aşağı değil. Bide Iphone na dadanırsak 4000 km de satece 65-70 tl yağ parası vermek zorunda kalıcaz. Ha denemek isterim. Ama uzun vadede bence motorumuzun yapı olarak buna ihtiyacı yok. Buradan shell bulabiliyorum her çeşidini. 10-40/15-50 mineral-tam sentetik. Hepsi var. Gayet memnunum. Iphone nerden bulacam yae. 30-35 tl 1 lt yağ olsa e 8-10 da kargo ücreti falan verdik diyelim. Yanmışız demektir :) Yağcılarda incek var yanim. Ne alakaysa yazayım dedim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499

dün gece can sıkıntısı lastikleri söktüm akralik sprey boya ile boyadım. fena da olmadılar hani

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:38 ----------


Guzel motor etham usta. Ben Sahd 40 lık kullanıyorum. Ustunde kargo yeri var. Gercekten cok kullanışlı oluyor...
Su jantları kırmızıya boyatıp serit cekemek benim de aklımda ama bir turlu zamanım ve param olmuyor. Bi ara kaportacının birine sordum ikisini 200 tl ye boyarız demişti.. Baska birine sordum 50 tl dedi. Aradaki bu ucurum kafamı şyşce karıştırdı. 200tl biyen boya içine altın tozları karıştıyor galiba. 50 tl diyende sanırım sprey boya ile boyayacak. Anlıyacagınız tanıdık bir kaportacım yok..
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Tanıdık kaportacı değil de, işin doğru olarak nasıl yapılması gerektiğini öğrenerek işi o şekilde yapan birini bulmak lazım. Bende de tanıdık kaportacı yok. Ama fırınlı boya iyi diyorlar. Yani özellikle bi ısı kaynağı ile kurutulan boya için iyi deniliyor. Piyasada çok sprey boya var 15-20 tl ama ne kadar kapatır uzun ömürlü olur, insanı düşündürüyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Tanıdık kaportacı değil de, işin doğru olarak nasıl yapılması gerektiğini öğrenerek işi o şekilde yapan birini bulmak lazım. Bende de tanıdık kaportacı yok. Ama fırınlı boya iyi diyorlar. Yani özellikle bi ısı kaynağı ile kurutulan boya için iyi deniliyor. Piyasada çok sprey boya var 15-20 tl ama ne kadar kapatır uzun ömürlü olur, insanı düşündürüyor.

Dogru diyorsun.Onuda sordum. Her ikiside fırın boya atacagını soyluyor..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:43 ----------




Subat 2008 de 0 km aldıgım motorun 14.11.2009 tarihi itibari ile 22222 km oldu
Ne kadar takip etsemde km min 222222 oldugu anda foto makinam yanımda degildi. Tlf ile cektim umarım yeterince görünüyordur..
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
selamlar arkadaşlar nasılsınız
az önce servise 12.000km bakımına gittim motorun çiğerleri açıldı :mrgreen:
bizim serviste artık castrol'ü beğenmese gerek repsol' e dönmüş . repsol 15/50 yağ koydular şu ana kadar bi yağ yakma olayı yaşamadım motorumda bakalım repsol ne yapıcak.
repsol bana gayet performanslı geldi 20 km kulandım servisten eve çok iyidi :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Anes Motor Hakan Beyden cevap geldi...şu an zaten parça garantisi içindeyim...işin teknik kısmı için açıklama için vakit lazım aslında...Hakan Beyde teknik yetkili olmadığı için detaylara giremiyor doğal olarak...



Servis müdürümle görüştüm. Eğer serviste yapılan en son işlem garanti kapsamında yapıldıysa, konu fabrikaya iletilmesi gerekiyor. Eğer garanti dışında para vererek yaptıysanız işleminizi parça garantisi kullandırılacak. Detaylı bilgi isterseniz 0212 659 41 42.




[/COLOR]aslında benim de kalıp geniştir. (siz resime aldanmayın kafa kocaman, kask bulamıyorum valla :mrgreen:) sanırım sizde kalıp daha geniş :mrgreen:

sprey eninde sonunda pul pul dökülmeye başlar hacı uğraştığına değmez...

avatardan belli kafa gerçekten çok büyük...:p benimde öyledir...

Kaptan kardeşim, motor cam gibi maaşallah, iyi günlerde kullan, bende bi dahaki dış lastik değişiminde jantlarıda söktürüp boyatmayı düşünüyorum. Her halde bu önümüzdeki yaz sonu falan olur. 3-5 verip adam gibi bi fırın boya attırmak lazım işim ehline, siyah boya belirli bi zaman sonra atarsa felaket bi görüntü oluşur. Sağlam iş yaptırmak lazım. Tabiki Kaptan kardeşime sormak lazım ? Nasıl yaptı. Kendimi yaptıu, yaptırdı mı ? AÇaok eski sayfalarda, bi arkadaş kendi yaptığını söylemişti ve bi kaç tane foto koymuştu. ama o senmiydin hatırlayamadım şimdi.

Ya abiler, dostlar, kardeşler, bende 2 tane ls 2 kask var. İkside içine kaşlarımın hizasından felaket soğuk+rüzgar alıyor. Çin malı kask kullanıpta kışın kafaya poşet geçirerek sürüş yaptığım günlerimi dönücez. Buna nasıl önlem alınabilir bilen varmı. Tüm korumaları halletim. Bu seferde kafadan soğukl alıyoz. Bu sıralar kask almayı düşünen varsa. şimdiden Ls2 almamasını öneriyorum. Toplamda elimizde 4 tane kask var. 4 ündede bu problem var. Ya sinüzit olucam, baş ağrısından gebericem. Yada bu işe bi çare bulucam. Geçen kış önlem almadan sürdüm. Ama hep başım ağrımıştı.

Hacılar bide 15-50 yağın sezonu kapanmış. Haberiniz oldun. 15-50 koymayın bu zamandan sonra, ben daha motordaki 15-50 yağı 500-600 km daha kullanacaktım. 1500 km de yağ değiştirmek zorunda kaldım. 10-40 almıştım bi kaç hafta önce, değişytirmeye mecbur kaldım. En son yol yaptığımda pazar günü, motor yeteri kadar ısınmadığı için verimli çalışmadı. Hele şehir içi kullnımda hiç ğerformans yoktu. Pata pata pata çalışıyordu zor gaz yiyordu. 10/40 canavar yaptı motoru. Hemen ısınıyor. Güzel kaçıyor. Güzel gaz yiyor. Nisana Mayısa kadar 10-40 Hacılar. Serileşti motor.

Dün işe motorla gitmiştim. 4-12 vardiyesindeyim. gece 00:00 da işten dönerken yağmura yakalandım. Korumalar mükemmelmiş. Ne üşüme ne soğuk ne yağmur. Vız geldi. Eldivende aldım 25 tl :) Elleride kurtardık. Fakat hacılar, bizim dandirik farlar, gece yağmur falan da oldumu daha pasif oluyor. Zifiri karanlıkta daha iyi olan far, geçtiğiniz yerlerde biraz sağda solda aydınlık kesimler varsa, gözü alarak yolu görememenize sebep veriyor. Gece yağmurda sürüş esnasında tırstım desem yalan olmaz :)

Meto napıyon :) ? Hafta sonu bişeyler yapabildin mi =?

kanka bende aynı şeyleri düşünüyorum...jantları söküp boyaya vermek...hatta motor koruma demirimide fırına sokturmayı düşünüyorum...

yağmurda işimiz bitik kanka...evdeydim hacı kanka...

Cbf 150 ye Iphone koymak bence fuzuli. m :)

hacı uzun zamanlı evliliklerde fantaziler girer devreye:p...o hesap...bende motor yağı konusunda fantazilere girmek istiyorum...:cherry:

Subat 2008 de 0 km aldıgım motorun 14.11.2009 tarihi itibari ile 22222 km oldu
Ne kadar takip etsemde km min 222222 oldugu anda foto makinam yanımda degildi. Tlf ile cektim umarım yeterince görünüyordur..

yaklaşık 2 yılda 22.222 çok az be hacı...bunlar tabi eskimez böle...:cherry:

selamlar arkadaşlar nasılsınız
az önce servise 12.000km bakımına gittim motorun çiğerleri açıldı :mrgreen:
bizim serviste artık castrol'ü beğenmese gerek repsol' e dönmüş . repsol 15/50 yağ koydular şu ana kadar bi yağ yakma olayı yaşamadım motorumda bakalım repsol ne yapıcak.
repsol bana gayet performanslı geldi 20 km kulandım servisten eve çok iyidi :p


hacı kaç gayme aldılar Repsol yağ için...peki ana servis böyle kafasına göre dğeiştirebilirmi yağını...Hondanın anlaşmalı yağı değil sonucta...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst