Arka plan Çandarlı-Denizköy.
<a href="http://img252.imageshack.us/my.php?image=cimg0033b.jpg" target="_blank"><img src="http://img252.imageshack.us/img252/3714/cimg0033b.th.jpg" alt="Free Image Hosting at www.ImageShack.us" border="0"/></a>
Arka plan Çandarlı-Denizköy.
<a href="http://img252.imageshack.us/my.php?image=cimg0033b.jpg" target="_blank"><img src="http://img252.imageshack.us/img252/3714/cimg0033b.th.jpg" alt="Free Image Hosting at www.ImageShack.us" border="0"/></a>
bi foto yükleyemiyon ama maşallah dil pabuç gibin...![]()
A.g. dandik interneti iteledi biri.![]()
bi fotonu koysana hacı şöle düzgün bişey...
![]()
bende koycam fotomu ekran çöker die komuyorum:mrgreen:
Aga gene çıkmazsa bidaha küserim:cherry:
<a href="http://img121.imageshack.us/my.php?image=cimg0033u.jpg" target="_blank"><img src="http://img121.imageshack.us/img121/3573/cimg0033u.th.jpg" alt="Free Image Hosting at www.ImageShack.us" border="0"/></a>
Çattık ha 5 dk da resim gitmiyor.r:

