- Katılım
- 2 Kas 2009
- Mesajlar
- 491










EN YAKIŞIKLI FOTOLARIMI KOYİYİM. ANCA BU KADAR OLABİLİYORUM
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
senle yanyana hayatta resim çekilmem ediyle büdü gibi :cherry::cat: valla bakma öle korkuyom heeeee:cherry:
******************************************
Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
- Kullanıcı fotografların yer almadığı konudışı mesajlar silinecektir. Lütfen fotograflara yorum yapmayınız. Eklemiş oldugunuz fotografların forum sayfalarında rahat gorunebilmesi icin uygun boyutlarda fotograf eklemesi yapınız. Forum sayflarına nasıl fotograf ekleyeceniz asagidaki linkte acıklanmıstır. Mesajınıza Resim Eklemek
- Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
- Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
- Şikâyetler için... [email protected]
******************************************
Arkadaşlar bu bölümde her kullanıcı isteği doğrultusunda kendi fotoğrafını ekleyecek. Sima olarak da artık birbirimizi tanıma zamanı geldi sanırım. İlk olarak ben başlıyorum.
Arkadaşlar sizlerden ricam en karizmatik ve kendiğinizi gördüğünüzde mutlu olacağınız fotoğrağfınızı bu topiğe yüklemeniz...Ben kendimce bir arşiv yapmak istiyorum...bir değil birden fazlada olabilir...beni kırmazsanız sevinirim...illa motosikletli olmasın...yani kişisel yüz kadrajının ağırlıkta olduğu...doğalda olabilir...özel bişeyde...bu ilk başlıkta resim koyanların adlarını siyah olarak yazacağımki herkes görsün diye...paylaşmak istemeyen canı sağolsun ama geyikde yapmasın...bak ilk defa geyik yapılmasın diye reca ediyom yani düşünün gerisini...hade fotolar gelsin lütfen...
9. S A Y F A
cezerye...O bir PRENSES...
Eninde sonunda gelicem yanına valla aga kaçınılmaz birşey bence keyif almaya bak...![]()